αποχαιρετιστήριο ποιημα

Εγω δεν φκιάχτηκα για μεγαλεία

τωρά ίντα φέφκω για αγγλία

σε χώρα χωρίς μεσοβτόμαδην αργία

μου φαίνεται μεγάλη ειρωνεία

αν με ξέρεις ξέρεις πως είμαι κούνος

δώσμου κουβέντα τζαι χωρκούρισμα

ατε ατε τζαι λλίην ώρα στα νοσοκομεία

τζαι εν ο δικός μου ο κόσμος ούλλος

τα κοντομάνικα μου αγαπώ

που το λαιμό τζαι κάτω κκιλιτζίρα

στην κρυάδα ίντα πάλε πάω

με 5 στρώσεις ρούχων να φυρτώ

δεν καμνω μάνα μου για την κρυάδα

τζαι ασ τον πελά εν μ αρέσκει μ’ η σουμάδα

τα χρόνια παιρνούν μαζί τους τζ οι σιειμώνες

τζαι γω την βράστη σκέφτουμαι τζαι σιέρουμαι

εξω δεν ηβκαίνω χάνω τον εαυτό μου

μαζί τζαι τους δικούς μου  τα φιλούδκια μου

που εμείναν πίσω φετος

τζαι κάμνουν τες ζωές τους

γι αυτό θεούλλη μου καλέ  που πάντα με ακούεις

τζαι φανερώνεσαι μου συχνά τζαι παίζουμε χαρκιά

κάμε μια τρύπα τόση πουπάνω που το χωρκό

ο ήλιος να μας λούσει τζαι οι εγγλέζοι να φυρτούσιν.

7 Responses to αποχαιρετιστήριο ποιημα

  1. Moonlight says:

    ΆΑΑΑΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ!!! Εν σου αρέσκει η σουμάδα;;;;;;;
    Χαχαχαχαχαχαααα!!!

  2. achilleas says:

    efires me!
    posi ora sou pire to poiima?

  3. koukounarii says:

    to apokorifoma tou TELIOU.

  4. achilleas says:

    an me afines ena xrono mporei na men egrafa etsi poiima

tsil to speak - comments

