Σημερα ακούμε…Πολωνέζικα

Όταν ήμουν έφηβη και είχα καλοκαίρια τζαι καλοκαίρια, τζαι εν είχα με αυτοκίνητο { τί εφιάλτης θεεε μου } επαιρνούσα ώρα κάνοντας ζάππινκ στην ΝΟΒΑ Κύπρου.

Στις αρκές επιάναμε κάτι τέλεια Ιταλικά τζαι Πολωνέζικα μουσικά κανάλια. Άκουσα τζαι 5-6 τραούδκια που μου αρέσκαν τζαι έκαμνα στάσεις στην τηλεόραση τζαι άννοια την πέρκι δώκω πάνω τους.

Ξεκινούμε με ένα από τα πλέον αγαπημένα μου. Εξαιρετικά αφιερωμένο στην μικρή Πολωνέζα που μου έταξε εκδρομή στη Λεμεσό, τζαι στην συγκάτοικο μου του Χρόνου 1 στα χολλς την Πολωνέζα.

Τωρά γιατί την βρίσκω με ξενόγλωσση μουσική εν ξέρω…μα απο πού να ξεκινήσω.

Ρώσσικα , Ιταλικά , Ισπανικά, Πολωνέζικα, Γερμανικά, Σουηδικά, Νορβηγικά, Ουκρανέζικα…ούλλα αρέσκουν μου. Νομίζω βασικά έσιει ένα στυλ που μου αρέσκει πολλά (μουσικής…it talks to my brain and makes me hyper } τζαι βρίσκω το με διαφορετικό λεξιλόγιο χεχε.

Εξεκινήσαμε που τούτους τους Wilki ιντα που τους λαλούν…

ακούτε το τζαι τούτο…

To πιο παράξενο που τούντην φάση εν ότι τούντα τραούδκια ακούω τα κάθε αγίου π*****υ αλλά θυμούμαι τα φουλ τζαι μεν σου πω ότι μπόρω να σου τα τραουδίσω έστω τζαι αν δεν έχω ιδέα ιντα που λαλούν ή ίντα λέξεις ενει.

Καταπληκτικό πράμα ο εγκέφαλος εν νεν? Τζαι ίντα πράμαν η μουσική όμως…(ίντα πράμα ένει…seriously?)

Αυτό το ποστ θα μπορούσε να ήταν ” Η ημέρα μου στο hospice centre = death home for terminally ill people; thoughts on death and dying and how i would like to die” αλλά βαρκέ να το φιλοσοφίσω τωρά. Να σας πω μόνον ότι ήρτε μου στο discussion μετά να κλαίω σε κάποια φάση. Τελικά επροέκυψα αμου τζαι ευ-συγκινητη. Πάντα εν καλά να ανακαλύφκεις τζαι άλλες πτυχές του εαυτού σου στα 22.

One Response to Σημερα ακούμε…Πολωνέζικα

  1. cake says:

    Mana mou re kypriopoulla mou…efxaristw sou polla…

    i lemesos mas perimenei…tzai eipamen an den mas piasei i diaroia sta misa tou taksidkiou mas simenei en ekamame kala tin ekserevnisi mas

    otan pernousa ta kalokairia mou potzei sti early efiveia, touton itan to agapimeno m traoudin

tsil to speak - comments

