πως να σασετε παπούτσια the med student way

Μάθε τέχνη μάνα μου τζαι άης τες πελλάρες.

Που λαλείτε, στο Λέστερ επιδωθήκαμε στο γνωστό γυναικείο σπορ. Πάμε River Island τζαι αρέσαν μου 2 παπούτσια (ζευκάρκα that is).

Εγόρασα τα τζαι τα 2 μιας τζαι δεν εμπορούσα να αποφασίσω τζαι είχα τζαι κάρτα με λεφτά μαζί μου mwhahahaaaa.

Φορώ τα καινούρια μου μπλετούδκια (εν πολιτικά  + εν σκουρόχρωμα ==> μπορώ να τα φορήσω στο νοσοκομείο ==> γοράζω τα ) παπούτσια την επόμενη μέρα (σαν ερκούμαστε που Λέστερ –>Λονδίνο ) τζαι μόλις φτάνουμε στο Euston σπίτι της φιλενάς 4 καθουμαι τζαι θωρω ΈΤΣΙ τρύπαν πας το δεξί μου νέο παπούτσι.

Επήα να νευριάσω, να πω ‘ ποιος το γαμεί το πππουστιο ρίβερ άιλαντ, ποττέ ξανα παπούτσια που πουστιοφτηνοκαταστήματα, καλλίτερα 50 λίρες για κόνβερς τζαι 100 λίρες για decent παπούτσια παρά 30 30 λίρες πεταξούμενες ‘ …αλλά ήρτεν μου ευθής  η επιφυτιση (σιγά να μεν γράφετε έτσι).

Θα κάμω πράκτις τα ράμματα aka suturing πάνω σε αυτήν την ωραιότατη τρύπα. Σπίτι είχα 2 σετς κουτσατζιών / ραμμάτων τζαι τα σύνεργα για ‘εφαρμογή ραμμάτων΄. Ε σήμερα είπα να την κλείσω τούντην τρύπα και ειδού τα αποτελέσματα.

Με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια. (πράκτις  + κλείσιμο τρύπας που διαρκεί)

Ντάξει εν είμαι τζαι πλαστικός χειρούργος για όμορφα περιποιημένα ράμματα.

6 Responses to πως να σασετε παπούτσια the med student way

  1. Pasxalina says:

    Γουάο! :)

  2. Χά-ννεις.

    Εν τζιαι λλίο φρικιαστικό, φαίνεται τέλλεια εχχείριση κόρη!

  3. kiagnanteve says:

    Χμ έπρεπε να βάλεις κανένα χρωματούδι έντονο – να φαίνονται ότι εν έτσι που τα αγόρασες :P

  4. Invictus says:

    Στες πόσες μέρες εννα του “κόψεις τες κουτσατζιές”;

  5. Faousa says:

    Pws ta kataferes k ta esfakses!!?
    Toulaxiston enna aporrofithoun pou mones tous oi rafes??!

  6. ForbiddenID says:

    Νομίζω ξαπόλα τα τζι’έλα για ράφτενα! Θα σου φέρω 2-3 φορεματούθκια τρυπημένα που έχω να μου τα σάσεις!!!

tsil to speak - comments

