Ο Παρέας μου ο Ινδός

Έχω τούντον παρέα που εγνωριστήκαμε στο ΤΑΕΠ (aka Accidents and Emergencies aka A&E). Πριν 2-3 βδομάδες ίσιεν ένα μεσηλικα που μου επαραπωνιέτουν ότι πονεί το γόνατο του, τζαι ότι εν να κανονίσει τούτους ούλλους τους γιατρούς που του λαλούν ότι εν αρθριτικά λόγω ηλικίας τζαι ότι θέλει να δει τωρά γιατρό για το XRAY του. Η γεναίκα του στο άκουσμα ότι είμαι “student doctor” εγύρισεν τα μάδκια της προς τα πάνω τζαι εσταύρωσε τα σιέρκα της. Rudeness mε λλία λόγια. ΕφοήΘΗΚΑ τζαι γω ότι ήταν να με δέρουν αν τους εμιλούσα αλλλο λλίο τζαι επήα να βρω γιατρό να τους τον πέψω. Ο πρώτος που ήβρα ομπρός μου ήταν ο Μασιέσς. Λαλώ του έτσι τζαι έτσι. Δε το XRAY του τζαι πήαινε κανόνιστον πριν να φωνάζει μες το Α&Ε. Πάμε μαζί, μολις τον είδε ο μεσήλικας εγίνηκεν αρνούι.

Εξαναβρεθήκαμε μια δκυο φορές με τον Μασιέσς τον Ινδό στα Επειγοντα τζαι ερώτα με ίντα που κάμνω, πότε εν να ξαναπάω κτλ.

Πριν 4-5 μέρες είδα τον στην βιβλιοθήκη τζαι εσιερέτησα τον. Μετά ήρτεν τζαι ήβρε με μες το library τζαι έπιαν με στη κουβέντα.ι Στο τέλος λαλεί μου ότι εν να φύει που δαμέ τζαι εν να πάει σε άλλο χωρκό αλλά σκοπός του εν να πάει Αμερική . Επιάμε τη κουβεντούα για την Αμερική τζαι είπε μου για τα USMLEs κτλ. Μετά εξαναήρτεν να με καληνυχτίσει τζαι λαλεί μου να πάμεν πούποτε την επομένη τάχα πριν να μετακομοίσει.

Ε ΟΚ λαλώ, εν τζαι θεωρείται απιστία το ποτό με έναν ‘συνάδελφο΄. Επήαμε εχτές κάτω στην ΄πόλη’ τζαι ήταν ούλλα κλειστά (ως συνηθως στην Αγγλία εν υπάρχει ζωή μετά τες 5:30). Κουβέντα στην κουβέντα είπαμε να πάμε για Ινδικά τη Δευτέρα στο Κέιμπριτζ. Τζαι μετά είπε μου ότι εχάρηκε που με ήβρε τζαι εκάμαμε παρέα τζαι το weekend να πάμε περπάτημα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλααα. Εγώ φίλε μου λαλώ του την κάνω για Λονδινο, δεν έσιει chance να μείνω δαμέεεε.

Την ώρα που επήαμε σπίτι (το νοσοκομείο δηλαδή) τζαι εκαληνύχτισα τον σαν να τζαι επήεν να σιύψει προς το μέρος μου. Oh nooo, ελπίζω να μεν επήρεν λάθος εντύπωση. Συμπαθώ τον τζαι εν καλός μιτσής, πρόσχαρος αλλά τωρά εσυγχίστηκα, πότε φέφκει να πάει στο άλλο χωρκό?!

Η κουβέντα συνεχίζεται…εψες επήαμε Ινδικά τζαι ετζέρασε μου!!!!!

8 Responses to Ο Παρέας μου ο Ινδός

  1. Moonlight says:

    Ελπίζω το επόμενο ποστ να μέννεν για να μας πεις πως τελικά θέλεις να πάεις Αμερική τζι εσύ! Χαχα!

  2. firfiris says:

    600.000.000 Ινδές δεν μπορούν να κάνουν λάθος.

    Σκέψου το, γίνεται!

  3. kokos says:

    kai meta?

  4. re koympare says:

    Μα είναι δυνατόν να μεν εκατάλαβες το ινδι(άνι)κό καμάκι; Μεν τον πκιάσεις για usmle study partner, η δική μου συμβουλή..Εννά καταλάβει άλλα

    • RoAm says:

      ekatalava alla o gerimos en nakkourin monaxoullis je mporei pou t’ ali8keia na 8elei parea.

      Mashete na fyei afou pou dame, en kamnei gia study partner.

tsil to speak - comments

