end of surgery firm

Επέτυχα τον μστρο την ώρα που έμπαινα του θαλάμου με τους πιο μιτσιούς γυρώ του. Θωρώ τον νέο FY1 από τη Μάλτα τζαι λαλεί μου ότι τωρά ξεκινούν το ward round.  Πόμπα φάση.

 Η κυρία Γκ. μες το κρεβάτι καλημερίζει μας τζαι κλείουμε τις κουρτίνες γυρώ της. Γλήορο abdo palpation που τον μάστρο τζαι λαλεί της ότι μάλλον θα την κάμει σήμερα. “ to get rid of those 2 masses”. Λαλεί του Αδάμου (αχχχ πούλλε μου τζαι είσαι ένας πουυυρεκκος), “schedule her for a subtotal colectomy”. Ρωτώ μετά τον Αδάμο αν εν οκ να παω μαζί τους στο χειρουργείο.

Τελειώνουμε το γύρο, πάμε στην καφετέρεια, τζερνα με τζαι έναν εσπρέσσο ο μάστρος (εν τζαι σουπερβάιζορ στο κορς μας, τεεελειος, τυπάς).

 Κατα τες 12 πάω στα χειρουργεία να βάλω σκραπς. Πιέννω στο board έδειχνε ότι ήταν να ξεκινήσει η ώρα 12:30 η εγχείρηση, άτε πίσω στο locker room. Η ώρα 1 παρά εξεκίνησε ο αναισθησιολόγος. Είδα έναν epidural μαι μετά τα γνωστά general anaesthesia stuff. Μπαίνουμε μέσα στο χειρουργείο τζαι λαλεί μου ο Αδάμος “scrub up”. Oh me God,  εξίασα ίνταλως κάμνουμε σκραπ απ! Τέσπα ποτζεί ποδά εκατάφερα τα. Πάω τζαι ήδη ίσιεν κάμει την αρκή της λαπαροτομής (ανοιμα τζοιλιάς στη μέση). Ο Άσλιης εν νεός FY2 τζαι ήταν στο κορς μου τζαι ήταν επίσης στην εγχείρηση. Εβοηθαν τον Αδαμο. Άτε ξεκινά να χωρίζει το πασιην άντερον να το κάμει κινητόν που τα mesenteries.

 Το caecum ήταν έτοιμο να εκραγεί. Στο νου μου έρκετουν κάθε λλίο μια φάση που το τζείζει ο Αδάμος τζαι μπουυυμ σκατά γαίματα ούλλα καταλήγουν πας τες μάσκες μου :P. happy amusing thoughts. Βαλλει με να τζείσω τζιαμέ που εν ο όγκος τζαι εν έτσι κάπως σκλερό. Εν θέλω να πολλοτζείσω μπας τζαι κάμω τίποτε. Ο καρκίνος άρκεψε τζαι φέφκει που το άντερο τζαι επηε στα τοιχώματα τζαι περιτόνιο. Προσπερνούμε το τζείντο bit. Σε κάποια φάση λαλεί μου ο Αδάμος ‘ Ελα ποδά” Πάω “Βαλτο σιέρι σου δαμέ μόλις φύω εγώ το δικό μου” ΟΚΚΚ

Τζαι έβαλα το σιέρι μου μες την τζοιλιά της γεναίκας που πριν λλίο εμιλούσαμε τζαι ελάλε μου ότι τον επόμενο epidural εν να τον κάμω εγώ.

Weird feeling. Να νιώθεις το heart beat νιου αθρώπου πας το σιέρι σου σαν βαστάς τα άντερα του. Ήταν η πρώτη φορά που άρεσε μου το χειρουργείο. Μάλλον εν επειδή έκαμα τζαι τίποτε. Βαρκούμε απλά να τους θωρώ να κάμνουν κρεατοκοπτική. Surgery is definitely not a spectator sport.

Βολεύκει να σιεις μιτσιά σιέρκα, μπαίνουν παντού.

Εν έμεινα ως το τέλος. Ήρτεν μέσα ο μάστρος να κόψει το bit που ήταν πας το περιτόνιο τζαι να ενώσει το ileum με το descending colon τζαι κάπου τζιαμέ το ρολόι ελάλεν 15 35. Τζαι την έκανα για ένα clinical ward supervision με τον Ιερεμία.

Και έτσι πανηγυρικά ετέλειωσεν το surgical firm attachment μου. 4 weeks with the colorectals είδα έναν hemicolectomy, colectomy τζαι έναν rectal prolapse repair. By far το πιο τέλειο ήταν το rectal prolapse. Η γιαγιά ίσιεν ένα textbook ‘red swollen cucumber sticking out of her bottom”.

Κάμνετε κοπέλλες μου τες ασκήσεις για τους μυς της λεκάνης σας για να μεν καταλήξετε στα σιέρκα νιου colorectal μιαν μέρα. Το θεϊκό παρτ της εγχείρησης ήταν το τέλος. Έκαμε ίντα που ήταν να κάμει πας το  έντερο που επροέξεχεν, έραψε το να κοντύνει τζαι εξανακούντησεν το που την τρύπα που εκατέβηκε πίσω μέσα στην λεκάνη. Τζαι έμεινα τζαι θώρουν μιαν κωλότρυπα με έναν ορθό να αιωρείται πουπάνω του.

3 Responses to end of surgery firm

  1. Eólica says:

    Εμ…τι εννοείς να κάμνουμεν ασκήσεις για τη λεκάνη; Τζιαι επειδή τα ιατρικά αγγλικά μου θκιο ένι, το rectal prolapse τι ένι; Ρήξη ορθού; Πουτζείνο που παθαίνεις άμαν τον τρώεις που πίσω (με το συμπάθειο);

  2. Ασκήσεις για τους μυες της λεκάνης?! Τι εννοείς?

  3. RoAm says:

    οοοο μα σαν να τζαι πρεπει να καμω νεο ποστ για τουντες σημαντικοτατες ασκησεις.

    ναι ναι το prolapse πρεπει ναν η ρηξη! γειααα σου ρε αιολικα

tsil to speak - comments

