παει η πρωτη

Αγαπητο μου ηλεκτρονικό  ημερολόγιο,

Σημερα είναι μια μέρα που φοβομουν εδώ και καιρό. Οι πρώτοι συνομίληκοι μου αρραβώνες θα λάβουν μέρος σε ένα χωριατοτοπο που τουτους που εχω αμέτρητες αναμνησεις απο οικογενειακα γενεθλια και βαφτίσια κτλ. Ευτυχως μου αρεσει η διαδρομή για το κέντρονννν. Ελπίζω επίσης να έχει σούβλα και παστίτσιο μιας και είναι τα 2 φαγητά που δεν εκάρφωσα με το πηρούνι μου τις τελευταίες 3 βδομάδες.

Τώρα να πάμε στο κακό της υπόθεσης. Αρραβωνιάζετε η καλαδερφή μου με την οποία εν τζαι είχαμε ποττε τζαι πολλά στενες σχέσεις. Εν εφκήκαμε ποττέ έξω μαζί εστω τζαι αν είμαστε ακριβώς στην ίδια ηλικία τζαι σχεδόν γειτόνισσες. Δεν μπορώ να πω ότι την εψυχολόγισα ποττέ, και επίσης έχασα την ευκαιρία να κάμω παρέα με κάποιον που επήαιννε Παν Κυπρου τον τζαιρό που εφοιτούσεν. Ελάλεν μου για το Κκαφέ Σίτι τζαι γω ελάλουν της για το Στάρπακς. Εντελώς άλλοι οι κόσμοι μας τον τζαιρό που είμαστεν 16.

Τωρά εκτίσαν της πολυκατοικία με διαμερίσματα τζαι το έναν εν δικό της. Πρεπει να σου ομολογήσω πως όταν επήα να της πω να ζήσει για τα γενέθλια της πριν λίγες μερες ,όταν άνοιξεν η πόρτα αλλο λλίον να πάθω εγκεφαλικό. Κοινώς εζήλεψα τζαι επίσης ένιωσα έναν αίσθημα κλειστοφοβίας. Δηλαδή θέλω τζαι γω δικό μου διαμέρισμα που να έχω την αποκλειστική ευθυνή για το τί θα έχει μέσα και την τεράστια μου LCD και τα ηχεία ίσια μαζί μου. Μετά όμως είδα τα γνωστά π.χ. Γυάλα με ψάρκα, θήκη για μετάλλεια και βραβεία (όλα τα καλά σπίτια έχουν απο μία) και έπιασεν με η λιγοψυχιά. Δεν θέλω φυλακή αλλά φωλιούδαν. Να μεν νιώθω ότι το σπίτι μου εν ο occasional καναπές όπου τζαι αν είμαι.

Η μάνα μου μου τα έπρησεν να μην της κάνω λαδιάν και να μην εμφανιστώ. Κάθε μέρα εθύμιζε με. Επίεσε με επίσης να πάω να βρω ρούχα (σιγά να μεν φάω τες ώρες μου να ψουμνίζω στην Μακαρίου…εν καλά τα φουστανούδκια του Ζαρα αμμααα ρεεεε). Μάμμα εν θέλω να μπω στο τριπάκι των “τζαι στα δικά σου”. Τζαι προπαντώς εν θέλω να μουν μπουν ιδέες γιατί ξέρεις πολλά καλά ότι άμαν σκεφτώ κάτι γίνεται. Θέλεις ρε μητέρα να τελειώσω τζαι να ρτω πίσω βουρώντας? Άισμε στην ψευδαίσθηση μου ότι το λογικό ενει να μεν έχω μόνιμην κατοικία τζαι ότι είμαι ένας χάι κλας γύφτος που γυρίζει όπου τον πάρουν με 10 κάρτες που 3 διαφορετικές τράπεζες. Μεν σου πω ότι σκέφτουμαι να αλλάξω όνομα τζαι να γινώ Κοσμούλλα Πολίτη (τελευταία σκέφτουμαι να κάμω το επίθετο μου Χαλλούμη , εν θαν τέλεια?).

Εκαταλαβες κύριε μου, εν να χάσω εναν σαββατο για να παω αρραβώνες!!!

5 Responses to παει η πρωτη

  1. nekat0meni says:

    an isoun pu tin lemeso itan na elaloun oti en stous idious aravones pu itan an piename!eftixos ma sovara eftixos eko4a dakato-agglia tze en 8a ime gia na mou poun tze emena to 8eiko tze sta dika sou!pu to miso afantasta….

    ps sima8itries mou e3ekinisan je pantreukounte!prepei na anisixo?NOooo….not yet!

  2. Dr Love says:

    aman en oi prwtoi pou paeis en kala!!! Emena ekaman tzai aravwnes tzai exwrisan!! hahahah ate tzai sta dika s! erkoume deftera epitelous, kartera email! heheh :D

  3. Ουφ! says:

    i feel you… πιστεύω ότι οι αρραβώνες εν καθαρό περιπαίξιμο… σαν να μας λένε: ελάτε να μας προιτζίσετε…. γκρρρρρρρ…

  4. Anti-i says:

    Eee?? Pos itan telika? Ego ipa en tha kamo.. En opos lalei i ouf..sketto peripeksimo!x

  5. RoAm says:

    EPIA efa, je meta tin ekana me elafra pidimatakia :P

    the safest thing in the world!

    sto ‘je sta dika sou’ eipa “na telioso je meta”

tsil to speak - comments

