trip 2

Που εμείναμεντε?

Α ναι μετά το οινοποιείο ήβραμε έναν καταρράκτη στο άσχετη που μου άρεσεν παραπανω που τα καληδόνια. Βκάλλουμε φωτογραφίες, παίρνουμε πόζες σαν τα μοτέλλα, φκαίνουμε πας τα δέντρα σαν άξιοι συγγενείς των μαϊμούνων, αππηούμε τζιαμέ -πιάε ποτζί – μαμμα μου εν να δώκω μέσα να πάμεν απέναντι. Σε λλίον ήρτεν τζαι άλλος κόσμος με έναν πουτζείντα σιηλλούδκια που εν πιο μιτσιά που τους κάττους τζαι είπαμε κανεί να αππωνούμαστε τζαι εφύαμε.

Time for coffee! Κατεβαίνουμε προς Λεμεσό. Όι τούτον το εστιατόρειο εν νεν καλό για καφέ, εν πολλά καπιταλιστικό. Μάλιστα πάμε πάρακατω ώσπου να βρουμε ενα χαλαμάντουρο…Βρίσκουμεν ένα. Γεμάτο ταπέλλες waterfall here. Ου τέλεια να δούμε τζαι τούντο waterfall . Κοντεύκουμε του κατζελιού πετάσσετε η κοπέλλα ” πέντε ευρού” Σπασιμπα πλέον για νιε χοτσού! Πάμε στο κκαφέ τζαι θωρώ ταπέλλα self service. ΟΚΚΚΚ ότι πεις. Πιάνουμεν 2 διπλούς κυπριακούς τζαι κάμνουμεν ινσπεκτ τον κιτς, σκονισμένο λετσιαστικόν τόπον γεμάτον πράματα που ίσιεν στο καζαντί πριν 10 χρόνια. Ρωτώ πόσα “8 ευρώ” . Μάναμου τζαι επιάμεν τους τζαι σκέττους, πόσον πιο πικρός μπορεί να γινεί ο γέριμος ο καφές πας τα αγνά παρθένα κυπριακά βουνά?

Καθούμαστεν έξω τζαι θωρούμε μιαν κοτούλλα με τα κότλετς της (ίνταλως τα λαλούμεν τα κοτοπουλλούθκια σιόρ?). Πολλά χαριτωμένα. Εσκέφτηκα για ένα λεπτό να γίνω χορτοφάγος αλλά μετά εσυνήλθα όταν εθυμήθηκα ότι κόφκουν μου την κκελλέ μου καθημερινά τζαι τρών την τζαι λαλώ τους τζαι θέκκιου.

Ο άλλος αθθυμήθηκε να πάει για κατούρημα. Όταν ήρτεν πίσω μου είπε το πιο shocking από όλα…Χρεώνουν 1 ευρώ το κατούρημα για ΜΗ ΠΕΛΑΤΕΣ.

dear god, where is my island? what have you done to these people? What is wrong with us? ( σαν να τζαι εν με καταλαβει στα κυπριακά)

Είχα δίκαιο ότι η παράγκα η λετσιασμένη ήταν παγίδα για τους ηλίθιους σαν εμάς. Το X5 το γυαλιστερόν έξω επρόδοσεν τους αλλά εν εμπιστεύτηκα το ένστικτο μου. Καλλίτερα να επηαίναμε σταρμπακς στην Λεμεσό!

Στην επιστροφή κυρίες και κύριοι είδα την ταπέλλα “ΦΕΤΟΣ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΛΛΑΔΑ – ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ” ή κάτι έτσι (προσπαθώ να το ξεχάσω).

Ήταν τόσο το σιοκ μου που η προπαγάνδα γίνεται έτσι με ταπέλλες στον αυτοκινητόδρομο που εφύρτηκα τζαι εν θυμούμαι την υπόλοιπη διαδρομή.

Μετά επήα τζαι είδα το νέο επισόδειο του True Blood τζαι αποσυντόνισαι (? φαίνεται μου πολλά λάθος γραμμένο) με η gay σκηνή του Σαμ τζαι του Μπίιιλλ. Εν τον συμπαθώ τούντον Σαμ με τίποτε.

Κατα τα άλλα η ζωή στην Κύπρο είναι πολύ ωραία. Νιώθω ρε παιδίν μου ότι είμαι κοινωνικόν ον, που μιλά (νομίζω τις τελευταίες 2 βδομάδες πριν τα εξαμς επέρασα μέρες χωρίς καν να μιλήσω), που χαλλόου φκαινει έξω τζαι κάμνει μαλακίες. Η ζωή μου πλεον στην Αγγλία εν νεν healthy. Ευεπλιστώ ότι τωρά που ναν τζαι η αρφή μου εν να γίνω λλίον ποιο νόρμαλ. Φυσικά τί εν το νόρμαλ στην Αγγλία? Αφού εν νεν νόρμαλ η ζωή μας by definition…το φοιτητιλλίκην αν έσιεις έννοια εν 24/7 job, με τζαιρον που εν σε αφήνει να κάμνεις τίποτε.  I miss london :-(

2 Responses to trip 2

  1. ρίτσα says:

    α εκατάλαβα που επήετε. πτωχοί τουρίστες κυπράιοι και σεις

  2. Moonlight says:

    αποσυντόνισε εννοείς.

tsil to speak - comments

