Κοντρόλ

Εψές μετά από τους γυρούς μου κτλ ήρτα σπίτι τζαι άραξα τζαι είδα επιτέλους το Κοντρόλ (το biopic για τον Ιαν Κέρτις / Joy Division). Μαααααύρη μου έκαμεν την ψυσιή μου. Κρίμα ρε παιδί μου. The NHS    failed that man τζαι αυτοκτόνησε επειδή εν ήσιεν την απαραίτητη σημασία τζαι προσοχή. Τζαι μόνο τρια άλμπουμς έχω να ακούω….τέσπα. Ελπίζω ότι με τούντα support groups να μεν χάσουμε τζ’ άλλον Ian Curtis.

Πακκετάρω με την μάνα μου μες σε 5 ώρες. Μιλούμεν εφύρτηκα ότι εν θα επρολαβαίναμε (είπαμε ουλλα κάμνω τα τελευταία στιγμή, τέλια τελευταίαν όμως). Το αεροπλάνο έφεφκε 14 45 που Heathrow τζαι γω έπινα τζαι χορευκα με τους συμφοιτητές μου ώς τες 2 στο παρ. Επήα σπίτι ετζοιμήθηκα, εξύπνησα η ώρα 5 τζαι εξύπνησα τζαι τη μάνα μου, ελούχηκα ( gotta love the xorkatika) τζαι η ώρα 6 εξεκινήσαμε το πακκετάρισμα. Η ώρα 10 το δωμάτιο μου πλέον δεν ήταν το δωμάτιο μου. Οι κιθάρες, οι πέννες οι κόλλες ούλλα πάνω στο κλουβούδιν μου. 10 25 ήρτεν το ταξί για το σταθμό του τρένου. Στην έξοδο μου θωρώ τες 2 συμφοιτήτριες να πιάνουν τα ποήλατα. Επηαίναν να δουν αν εφκήκαν τα results της ανατομίας (2 μέρες θέλουν). ΟΚ λαλώ τους, πέμπω σας τον αριθμό μου τζαι πέτε μου αν επερασα. I will handle the truth. Εν ερκετουν μήνυμα. έτσειλα 25 φορές μήνυμα της Κλαίρης “κορη εν να πεχάνω πέ μου. εν επερασα?” “κορη τούντο μήνυμα ήρτεν που την μεταθανατιο ζωή. επερασα?” Τίποτε εν μου απαντούσαν. Ήμουν στο τρένο για King;s Cross. Έπια την τσιαρλού μικρή συμφοιτήτρια να της πω ότι μάλλον εφκήκαν τα αποτελέσματα τζαι ότι οι δικές μου εν μου απαντούν. Ετζοιμήθηκα λλιο στο τρένο (στεκοντας). Πιάνουμε το tube τζαι φτάνουμε heathrow η ώρα 12 : 40. Κάμνουμε check in σκεφτόμενη ότι εν είμαι έτοιμη ακόμα ψυχολογικά για κυπραιλλίκκια. Τζαι ότι εν επέρασα τζαι κρίμας τες Σεπτεμβριανές διακοπές που εν θα κάμω. Η μάνα μου σε σιηρόττερη κατασταση που λλόου μου. Για να παν οι πίκρες κάτω γοράζω μιαν τσεντούσαν του ώμου κοτζινοϊδές. Στο queue για ” if you have anything liquid please put it in the bag. make up bla blah lblahllall” αννοίω το τηλέφωνο μου τζαι θωρώ μήνυμα που την Κλαίρη ”  PASS PASS!” That was a nice heathrow moment. :-)

1 down. Επέρασεν τζαι η τσιαρλού αρα είμαστεν εντάξει. Ήταν να ελυπούμουν πολλά να μεν επερνούσε η μαριγούλλα.

Οι κυπριακές αερογραμμές για ακόμα μία φορά εθέλαν πάτσους. Αγενέστατες αεροσυνοδοί, ξιμαρισμένο αεροπλάνο, αππωμένες Κυπραίες που σπουδάζουν αγγλία τζαι επελλάναν το κόσμο “αυτό το καλοκαίριι θα ναι μαγικοοοο” , ” παμε όλοι μαζιιι σε μια παραλίιιια με τη θεία τη Λίιιιια” ” im on the hiiiiighway to Limasssoooolll” . Θεε μου τζαι βοηθα με. Ήμουν άυπνη 25 μέρες, τζαι έπρεπε να κάμω prolong την αυπνία μου για τες λεμεσιανές που εφυρτίκαν να ρτουν κύπρο.   (όι όι εν εζήλεψα καθόλου όμως ότι ήταν να κάτσουν 4 μήνες κύπρο τζαι να κνίθουνται τζαι να πίνουν φραπέ στη θάλασσα).

Ήρτα σπίτι, είδα 3 φιλενάδες τζαι επήα κατω να βρω την αρφή μου. Επήρεν με γυρώ με το νέο της το αυτοκίνητο τζαι σε κάθε στροφή επάθαινα εγκεφαλικό τζαι καρδιακό εναλλάξ. Kids these days.

Τζαι ήδη έπιαεν 2 πόντους τζαι 85 ευρώ πρόστιμο (που την 2η μέρα που ίσιεν άδεια). Εγώ οδηγώ 4 χρόνια τζαι έχω 1 πόντο επειδή εβουρούσα 130 στο highway!

Επια τζαι έναν σαντουιτς ξιμαρισιά που το tasty τζιαμέ στη Λήδρας. Είσιεν κάτι 15 χρόνια να φάω που τζιαμε. Απογοητέυτικα. Εθυμούμουν το πιο μεγάλο τζαι πιο tastier. Όμηρος τζαι πάλι Όμηρος για sandwich ξιμαρισιά.

Φιλιά τζαι έχω τζαι άλλα για μετά

6 Responses to Κοντρόλ

  1. Moonlight says:

    Α μάνα μου, έτο το κοντό μαλλί του ονείρου μου πουσhάρκεται!

    Άτε, καλές διακοπές!

    • RoAm says:

      έσιεις το προφητικόν α!

      αν χρειαστεί να τα ξιουρίσω (που ελπίζω να μεν αθθυμηθούν) θα σας πέψω φωτογραφία)

  2. Anti-i says:

    Εν πράμα; Τζι εγώ αμαν νομίζα εν επίεννα καλά ελαλούσα εν θελω να μάθω, εννα μάθω όταν επιστρέψω…. Αλλά οταν εφκέναν τα αποτελέσματαααααα! ητΑΝ να σπάσω! Congrats then ate ke ta ipoloipa etsi :)))

    • nekat0meni says:

      roam mou skeftou to nmz en na s paei gouli!!!:P

      • RoAm says:

        Ναι ρε, ίντα chance ίσιεν να αντέξω. Πλας σε 20 λεπτά είχα μες το ινμποξ μου ήμειλ που συμφοιτητή με φωτογραφία της λίστας με τους αριθμούς που επεράσαν!!!!! (λαλώ σου εν πολλά ογρανωμένοι οι συμφοιτητές μου….κάτι που βοηθά κουρουπεττους σαν εμένα)

    • RoAm says:

      Λες? Να με κάμω φότοσιοπ πρώτα να δω….ευτυχώς μακρυνίσκεις εύκολα το μαλλί μου.

tsil to speak - comments

