the mood

νομίζω άρκεψα να μπαίνω σε Cyprus mood.

Άρκεψα να πυρώνω, να φκάλλω τσούννες, να ακούω μάλαμα, να σκέφτουμαι βεράντα τζαι ναργιλέ, να σκέφτουμαι ότι πρέπει να πάω shopping, να κάμω λέιζερ, να κόψω την χαίτη μου (εν έτσι που γράφετε η χαίτη?), νακάμω καθαρισμό γιατί η φάτσα μου εν σαν να τζαι είμαι 14 χρονών ( i wish), and you get the picture.

Η μάνα μου ήρτεν την Παρασκευή τζαι έχω να πω ότι αποσυντονίζει με.

Έφερε μου πουρέκκια του μαραγκού τζαι νομίζω εν γι αυτό που ετσουνιασα.

Εσυγύρισε έβαλε πλύμματα, είπε μου ότι το δωμάτιο μου εν σαν το κοτσιάτη (Επειδη δυνάω τα ττενεκκούδκια μου για το recycling!!!) τζαι τωρά επήε να φέρει φρούτα που το μάρκετ. (μα εν ανοικτό την κυριακή?).

Κατα τα αλλα i have created a monster. Η μάνα μου ήταν μία κλασσική κυπραία με ζάμπες τζαι κώλους. Μιαν ημέρα λαλεί ,το καλοκαίρι, εμπήκα τζαι εφκήκα σαν εσάριζεν την αυλή τζαι είδα την τζαι είπα της ‘παναγία μου ρε μάμμα ίνταλως εγίνηκες έτσι, εν θωρείς ότι εγίνεις βόρτος?’

Τζαι είπε μου ‘ εν να τα χάσω μεν ανησυχείς’.

‘ναι ντάξει έσιει που τον τζαιρό που είμαι 15 χρονών που το λαλείς. Χάσε ένα κιλό τζαι θωρούμε’.

Ε ήρτεν τζαι εν 49 κιλά!

Εν νεν  η μάμμα μου. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ. Τζαι ειδικά για μέναν που ήταν μπαμ τζαι κάτω η αλλαγή.

Τέσπα, πάει της τζαι προπαντώς νομίζω έσωσα τον πρώτο άνθρωπο που Type 2 diabetes. Κάθε χρόνο που περνάς αγαπητέ αναγνώστη με BMI πάνω που 25 αυξάνονται οι πιθανότητες για θνησιμοτητα τζαι διαβήτη 2 {έτσι μας είπαν}.

Τζαι άσε που τωρά που μου εγίνηκεν μοτέλλον βάλλει μου τα τζινούδκια της τζαι τες στενές τις τες φανελλούες (μάλλον τες δικές μου φανελλούες που επαρέτησα στην κύπρο).

Προχτές εθώρουν όνειρο ότι έτρωα σουβλάκια. Μανα μου μάνα μου σουβλούδκια μες την πίττα τζαι μαϊτανό.

Εγοράσαν της αρφής μου έναν 307 cc μαύρον. Η αρφή μου εν μου το είπεν γιατί έξερεν ότι ήταν να νευριάσω/ζηλέψω(?) { η αρφή μου εν κανονική κυπραία, με γυαλιά του ήλιου τζαι κάπριο}. Πάλε καλά που ήταν φτηνό γιατί εν τζιαμέ που ήταν να ενευρίαζα (το φορτ μου δαμέσα ήταν πιο ακριβό!!!!!!!). Αλλά εγώ εχάρηκα γιατί σημαίνει ότι το 206 παραμένει το αυτοκίνητο μου. Α τζαι είπαν μου ότι εγράψαν με πας την ασφάλεια του. Εντελώς αψυχολόγητη κίνηση

1. Είμαι γραμμένη πας σε 3 αυτοκίνητα ενώ οδηγώ μόνον τα 2 (εναν στην αγγλία τζαι έναν στην κύπρο). Τζαι που τες λλίες φορές που είμαι κύπρο τζαι οδηγώ έπρεπεν να μου κάμνουν 75% έκπτωση.

2. Εν θα το πιάω ποττέ εχτός τζαι αν θέλω να νευριασω την αρφή μου τα μάλα. i.e. να πάρω το 206 κάπου τζαι μετά να πιάω το 307 τζαι να φύω τζαι να την αφήκω έσσω. mwhahahahah όι όι ακούετε μου πολλά καλό  σχέδιο τούτο.

Η αποφοίτηση της αρφή μου που το σχολείο εν τον Ιούλη. Εν να πρέπει να πάω. Εν να χω flashback. Πότε ήταν το 2006 σιορ? Εν νεν προχτές που ετέλειωσα το σχολειό τζαι που εβρεθηκα με τα guys στο starbucks μολις εξιουρήσαν την κκελλέ τους τζαι πραγματικά ήταν σαν την κκελλέ του u know what.

procrastinating…

αύριο έχω το steeplechase που πρέπει να πιάω πας το 120/160 για να περάσω την ανατομία. Μάμμα μου.

4 Responses to the mood

  1. Moonlight says:

    Είδα σε όνειρο εψές. Ξέρω ότι εν σε ξέρω αλλά είδα σε! χαχαχαχαχα! Ήσουν πιο μεγάλη, εφωνάζαν σε ούλλοι ROAM τζαι είχες κοντά μαλλιά αγορίστικα.
    oh the randomness!

  2. RoAm says:

    haha eshieis mou ennoia, euxaristo se in any case :P

    Oxi…pio megali sioura en eimai. Na pao na piao hot chocolate en na mou zitisoun tautotita.
    Well..in a way i am Ro Am…
    Oson gia ta mallia evallame stishimata oullo xrono me tous simfitites mou je kapou kapios mou eipe oti an peraso oulla ta exams en na prepei na 3iouriso tin kkelle mou OULLIN. Elpizo na men a88imate je na men nen profitika ta oneira sou!!!

  3. Gourouna says:

    Θέλω την διέτα της μάμας σου!

tsil to speak - comments

