φυσιολογίας το αναγνωσμα

Σήμερα είχα το πράκτικαλ ππέιπερ όπως είπαμεν.

It was very ok. Για μένα, που είμαι φυσικός τζαι ξέρω να παίζω με το capacitance. Γιατί ρε κουμπάρε μου να βάλεις ασκήσεις πάνω στο καπάσιτανς? Εν γιατροί που προσπαθούν να γίνουν τα κοπελλούδκια όι experimental physiologists!!! Η αλήθκεια να λέγεται όμως είσιεν μας δώκει καλά notes πας το capacitance.

Αύριο έχω το παλλουκοππέιπερ όμως. Τα 60 mcqs που αν πορωθώ αρκετά μπορώ να πιάσω εναν 50/60.

Μόνον να μεν μου βάλει μαλακίστικες θεωρίες που εν θα χω ώρα να σκεφτώ τζαι εν να κυκλώσω το c! (always go for c if unsure).

Αύριο ως τες 2.30 8α έχω τελειώσει ούλλα ουυυλλλααα τα papers της θεωρίας. Μινισκει μου το steeplechase της ανατομίας που  εν θέλει δκιαβασμα, θέλει ίντερνετ με dissections τζαι videos τζαι έναν άτλα. The more guts and thorax the better! No limbs please. And defintely no pelvis, the only thing i can tell is the difference btn male and female!!! ( αν τζαι έτυχε συμφοιτήτριας μου να νομίζει ότι εν γεναίκα όσπου τζαι είδε το μπροστινο hanging part.

Την Τρίτι έχω histology exam που εν μιαν ώρα πάλε τζαι εν ‘τι βλέπεις στη φωτογραφία’.

Τούντα εξαμς εν νεν εξαμς, εν παιχνίδι. Κρίμας που πρέπει να πιάνουμε βαθμό. Εν σαν να τζαι λύω σταυρόλεξα τζαι σουηδικό στο tv mania

tsil to speak - comments

