je suis tres fyrte

Εν είμαι καλά.
Καθόλου καλά.

έφτασα στον πάτο ψυχολογικά από τα μαθήματα που δεν προλαβαίνω να τα δκιαβάσω όπως έθελα (i.e. να τα ξέρω ούλλα πόξω τζαι ανακατωτα τζαι αναποδα τζαι καθετα) τζαι για 2η φορά στη ζωή μου πάω απλά για να πιάω έναν 60 τζαι να περάσω (ακουετε μου πολλλαααα ψηλό το 60).
Recap:
1. Anatomy pass mark is set : 70% CHILL i can do it. 8a do ton acland dvds, to mcminns mou kai stin anagki 8a ppaliaso kanenan.

2. MIMS: Passmark is around 55% but it varies. Εξαρτάται που τες πόσες ερωτήσεις εν να μου έσιει πας τα genetics τζαι transcription που εν ξερω τίποτε. Το πράκτικαλ…φυρμός. Το μόνο που ξέρω να κάμω εν το plot του Linen – Bur κατι τζαι να βρω το km τζαι το vmax. Mark schemes εν έχουν τζείντα papers, ούτε fixed ποντους οι ερωτήσεις (ναι το Cambridge κοφκει τζαι ράφκει, πιάνεις ψηλό βαθμό μόνο αν τους εγυάλλισες)

3. Φυσιολογία : ώσπου να την δκιαβασω ξιάννω την. Pass mark 60% ish

Το καλό εν ότι απλά θέλουμε pass mark στο graduate course μιας τζαι εν καμνουμε το tripos. Αλλά κανένας εν μας εξήγησε ίνταλως πάει μετά για το allocation του FY1…να δκιαβάζει κανείς ή να μην δκιαβάζει ειδού η απορία.

Μετά, ανακατωσιες ποτζί, ανακατοσιές ποδά, πράματα εκτός του ελέγχου μου.
Εδήχτικα νακκουριν του μπιιιιιιππ τζαι εμετάνιωσα το.

Βασικά θέλω μεν ξαναδώ πλάσμα.
Να δκιαλέξω τζείντους 5 ανθρώπους μετρημένους τζαι να stick with them.
Εβαρέθηκα να κάμνω ‘σχέσης’ που φαίνουνται promising τζαι στην συνέχεια να κάμνουν degrade ανευ πραγματικών λόγων. Σκέφτουμαι την ημερά που ετέλειωσα το σχολείο. Είχα χ ‘επιστήθιους φίλους’. Ήρτα αγγλία έκαμα αμετρητους παρέες κτλ. Ενόμισα έκαμα 4 φίλους που το 2006. Τωρά είμαι στον αριθμό 2 τζαι χ-4.

Χαλια λαλώ σου.

Τζαι μετα εν να ρτω κύπρο που εν να μου γυρίσει επειδή εν να μου αρέσει τζαι εν θα θέλω να ρτω αγγλία.
μετά εν να ρτω αγγλία τζαι εν να μου αρέσει στο bury τζαι εν να σκέφτουμαι ίντα καλά που περνουμε στο Bury. Εν να πηαίνω pub τζαι εν να σιέρουμαι. Αλλά on the back of my mind εν να χω τα βουνά τζαι τον πρωταρά. Φυσικα στην Κύπρο μπορεί να μπλέξουμε τα μπουτια μας, awkward situtations. Εν θελω να μπαίνω αναμεσα σε κανέναν. Νομίζω θα περάσω 3 βδομάδες σπίτι τζαι κανεί. Φραπε στη βεράντα, dvd τζαι τίποτε άλλο.

Τα 2 εκ των4 ανθρώπων που μου εμείναν που το σχολείο θα είναι ενα περίπου αγγλία το καλοκαίρι. Που εν να βαρκούμε την pub εν να μπορω αραγες σου να τες θωρώ οξά εν ναν φυρτμένες του dissertation?

Ναι βασικά θα ήθελα να μεν είχα κανένα κανένα κανένα, να μεν επεθύμουν κανενα κανενα κανενα. Να μεν είχα ποττέ ποττέ ποττέ φίλους, για να μεν καταλαβαίνω την τωρασινή τους απουσία.

Τζαι ο άλλος…όποτε μου μιλά κάμνει με ενα βουνάρι σκατά. Κάμνει με να ευχομαι να ήμουν μια ξανθούλλα κυπραία με πίσσα που περνά κάθε απόγευμα στο starbucks.

Χάλια λαλώ σου χάλια.

Μόνη μου παρηορκά στο τέλμα εν οι 5 συμφοιτήτριες που έσιει κανα μήνα να τες δω για non work related issues.

2 Responses to je suis tres fyrte

  1. Dr Love says:

    MIMS

    Lineweaver-Burk plot. Alliws legete Michaelis-Menten equation k kamneis to gia na ebreis an to inhibition en competitive i uncompetitive. Simple stuff. Mia eksiswsi eni je apla prepei na tin luseis se straight line gia na mporeis na kameis to graph.

    Vo= Vmax x [S] DIA (diairesi ;p) KmAPP + [S]

    Vo en to initial rate, S en to substrate. Touti en i eksiswsi gia competitive. Touta kserw ta so an theleis tpt min distaseis. :D

    Thkievase parapanw enzymes, enzyme kinetics kai protein folding.

  2. Anonymous says:

    Όι, εν θέλεις να είσαι ξανθιά αργόσχολη που μασά πίσσα πίνοντας καφέ στο Starbucks! Αν σε ρίχνει, άλλαξέ τον ! :)

tsil to speak - comments

