επαρανόησα εντελώς

Εψές / πρωί εθωρούσα όνειρο ότι το uvula μου εν ήταν central τζαι αγχώθηκα, απαναγία μου ίντα που έσιει η κκελλέ μου τωρά.

Επήα τελοσπάντων σε μια κλινική τζαι ήβρα ένα νευρολόγο (πάντοτε με το bow tie ‘ηβρα το παπιγιόν!!!) τζαι λαλώ του κύριε νευρολόγε κάμε κάτι.

Φκάλλει το tendon hammer του τζαι το αριστερό μου πόι δεν ήξερε τί θα πει αντανακλαστικό. Απαναγία μου τζαι έτα ούλλα τζιαμέ.

Μετά εδιάταξεν ct με τα αποτελέσματα να εν angiography (εμπλεξαμε τα μπουτια μας με λλία λόγια).

Νομίζω επροσπαθούσα να ξυπνήσω τζαι συνάμα να κάμω revision της κκελλές.

Θέλω διακοπές. Μακρια που οτιδήποτε έσιει να κάμει με τούντο κορς που εν μας αφήνει 2 λεπτά μακριά που πολλα πράματα που εν χρειάζεται να ξέρω στον ύπνο τζαι τον ελεύθερο μου χρόνο.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι σήμερα τελειώνω το δκιαβασμα του biochemistry. Έρχονται καλίτερες μέρες!

tsil to speak - comments

