ονειρευκουμαι

την μερα που δεν θα εχω ονειρα καριερας / responsibilities , θα σταματήσω να είμαι competitive με τον εαυτο μου ( trust me…εν ξερετε ιντα που σημαίνει competitive εχτός τζαι αν είσαστε μαζί μου τζαι δείται ίνταλως συμπεριφέρεται μια εκ των συν-κολλεγιων μου που τυγχάνει να είναι μια εκ των 2 καλων μου φιλεναδων στο course).

Ευτυχως ξέρω να διαχωρίζω τη δουλειά που τα υπόλοιπα ούλλα. Άλλοσπως ίσιεν να την τριχομαλλίσω εδώ και αιώνες!

Τέσπα…

Ναι, όταν θα είμαι ασκιασερή βασικά τζαι θα είμαι νέα με στάμινα θα πιάω εναν Cadillac τζαι θα παω down on route 66.

Προσκεκλημένη στο ταξίδι είναι η μια και μοναδική Cake που εν μου απαντησε το τελευταίο μου ήμειλ (αν τζαι εν ξερω καν αν επήε…cake get an email address that works please!).

Anyway το ταξίδι μάλλον θα μείνει ανεκπλήρωτο γιατί

Ώσπου να τελειώσω το κορς θα είμαι 25. Το νεαρη φέυφκει τζαι εν το προλαβαίνω. Χαλω τoν εγκέφαλο μου τζαι τα υπόλοιπα ούλλα κάθωντας…καταπίνω το τζαι τούτο. Πες τζαι καταφέρω να πάω Αμερική για μετά…κάτι γίνεται…κάτι γίνεται. Πες να έχω 3 βδομαδες διακοπές. Εν να μεν πετζερτίσω να βρω παρέα για road trip?

A?

Οtherwise αν δεν πάω αμερική, σίουρα ΜΑ ΣΙΟΥΡΑ δεν θα μείνω αγγλία. Επόμενη μου επιλογή εν το Ισραήλ (ελπίζω ναν πυρά τζαι να έσιει καθημερινές πτήσεις για κύπρο).

Επόμενη επόμενη επιλογη εν το γενικό νοσοκομείο λευκωσίας οεοοοοο.

Ναι βασικά πρεπει να περάσω το biochemistry, τζαι να λύσω των USMLEs τες καθημερινές το καλοτζαίρι. Cos this summer weekends im spending them road tripping around the UK!

So far we ve got;

1. Lake district

2. Oxford

3. dorset

6 Responses to ονειρευκουμαι

  1. Anonymous says:

    3 εβδομάδες διακοπές; χαχαχαχαχα έτσι λάλε του νου σου

  2. RoAm says:

    e osa residencies echakkara etsi laloun. Tora inta pou ginete stin pragmatikotita en 3ero.

    Dosmou ta fota sou agapite anonyme.
    Pou eisai? Ti kamneis? (oulla kala?)
    je to simantiko….Ti en oi symvoules sou gia ta USMLEs?

  3. firfiris says:

    road tripping. Go girl! Ntaxei i agglia ennen North America (eipa na se kystisw nakkon dioti eperasen emenan o tziairos mou, oti eprolava eprolava) alla eshei tis hares tis. keep up the good work, jie na se dw giatrenan na se dw

    • RoAm says:

      reeeeeee. Ela re na pamen mazi Vancouver tzai kanei. Skeftesai mou forous je malakies. Pkieroneis forous je pianeis pramata piso omos jiame!!!!
      (en je o kanadas mes ta plana je to vancouver en pou tous vrastous topous :P).

      koita…giatrena paizei na gino, tora na me deis…en 3ero pote 8a 3anaeido8oumen firfirikko! Erkoume gia 3 weeks in June.
      Frontise na pame kamian ekdromi.

  4. alexandra says:

    Oxford? Meh. Not much to see here. You’ll just be kind of surprised that it’s not as flat as Cambridge and that we actually have homeless people. Do Cotswolds instead.
    Ah and I recommend Somerset: Cider and steam trains.

    • RoAm says:

      i ve got a friend doing her masters there. I ought to pay her a visit.
      Oxford vs cambridge…hmm i have to compare them to know the pros and cons. I think i prefer cambridge flatness :p Much easier when you are biking!!!

      Cambridge is dodgier than central London! I ve seen about 10 homeless people in a less than a mile radius. Plus, you really don’t want to be hanging around Regent/St Andrew’s st on a Saturday night. Everyone’s drunk.
      And i now know the darkest place on earth, try walking in front of John’s and Trinity at night. There’s no street lamps there.

      I shall recommend your suggestions to my pals . MMMM cider!!!

tsil to speak - comments

