εν ο τζαιρός

που αρκεφκω να κλαιουμαι,

εκνευριζω τους παντες

ουλλοι λαλουν μου να μεγαλώσω τζαι να σκάσω επειδη εν εμεινα ποττε κανενα μαθημα τζαι ότι μια ζωη κλαιουμαι τζαι στο τελος παω τα μια ψαρα.

Ως τζαι ο Σ*******κκας της αγίας τριάδας επιαν με τηλέφωνο εχτες να με ρωτήσει πιος εν ο τυχερός που ακούει το κλαμα φέτος.

Surprisingly εν εχω κανένα να κλαφτω μιας τζαι είμαστε ούλλοι τόσο μες την μέγκενη που εν εχουμε ώρα για κλαμα. Εχτες το μεσημέρι επήαμε να κλαφτούμε με την Ζαρα αλλα επερασε μας.

Δεν λέει ρε παιδί μου να λαλεί “i know it, im gonna fail, no matter what i do, no matter how much time i spent on fucking metabolism its not getting in”

αλλο να λαλείς

Την ρατσα που τα φκαλεν ουλλα τα pathways τζαι μαλακας που καθεται τζαι τρωει τες ωρες του να τα μαθει για να εσιει 4 mcqs! Τζαι αν μείνω? Εν κανεί που έχω 3 βτομαδες διακοπές εν να τες περάσω στο πουστοΚέιμπριτζ που εν ηξέρει ίντα που σημαίνει ήλιος τζαι πάνω που 10 βαθμοί. Τζαι αναθθεμαντα αν έσιει να δω ΦΙΛΟ μου που τες 14 του Φλεβράρη (εξαιρουμένου του Αχχχχ τζαι του νικ.)

Την Κότσια έσιει να την δω που τα Χριστούγεννα, τζαι την αλλη κοτσια περκι να την είδα τελευταία φορά πριν 2 χρόνια.

ααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

Ελπίζω να μεν με στήσει η πρωην συγκατοικισσα τζαι αιωνεια φιλενας το Σαββατο. Είπεν εν να ρτει τζαι θα αξιοποιησει το πτυχίο της στην βιοχημεία. Υπάρχει ελπίδα.

Αλλα ναι

Εν θα περάσω με τίποτε.

Απίστευτο ότι έμαθα την ανατομία τζαι δυσκολευκουμαι να ααθθυυμουμε 35 pathways.

Πόσο θέλω να ππουνιαρω τον σουπερβάιζορ μου. Αμαναμαναμουυυυυυ μανα μουυυυυυυυυ.

Κέιμπριτζ λαλεί σου.

Μαλακίες! Εν έμαθα ΤΙΠΟΤΕ που τους supervisors μου. ΤΊΠΟΤΕ όμως. Έτο έμαθα λλίην εμβρυολογία τζαι για τη ζωή του supervisor μου της ανατομιάς που εγύρισεν τον κοσμο ούλλο τζαι έκαμνε medical schools τζαι τζείνον ήταν.

Του χρόνου, αν περάσω, ΔΕΝ ΠΑΤΩ ΣΕ SUPERVISION ΓΙΑ LECTURE!!!

Τζαι τα πρακτικαλς. ΑΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕΝ ΜΕ ΑΡΚΕΨΕΤΕ ΠΑΣ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑΛΣ. ΤΡΩΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ. ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ok ηρέμησα κάπως. Πάω να συνεχίσω το cardiovascular physiology που πτώτη φορά το θωρώ. (είμαι τζαι γω πολλά συνεπής σε μερικά πράματα…!) Ας πουμε το biochemistry εδκιαβασα το πας τες 5 φορές τζαι δεν γαΐζω ενω το physiology που το καταλάβω άφηκα το τζιαμε τζαι έπιαεν αζαγιές.

Υποσχομαι οτι του χρόνου δεν θα αφήνω πράματα αδκιαβαστα. Θα κάμνω essays τζαι θα έχω past papers μπροστα μου ουλλο χρόνο. Τζαι supervisions.. αμαααναα μουυυυυυυυυυ αν μου πει κανενας τους ‘i don’t know” ή αν μου αλλάξει κουβέντα θα τα ακούσει ούλλα.

Μα εν εκαταλαβα κύριε μου είμαστε ή δεν είμαστε σε τούντην κωλόπολη γιατί τάχα εν καλό το education standard?

do not hear πελλαρες!

One Response to εν ο τζαιρός

  1. anonymous says:

    Εγώ να δεις πόσον κλαίουμαι! Εν περνούμεν με καμιά πουτάνα…
    Εν τζαι τα ρισιτ καλά…

tsil to speak - comments

