Η Ρίζα του Κακού

Έσιει 3 βδομάδες που είμαι μες την οκνηρία.

Σοβαρής μορφής.

Εν ταράσσω να πάω λέκτιαρς, εμισοδκιάβασα ανατομία (πάλε εν επέρασα το μοκ εξαμ αλλά no worries, i m not fussed about it at the moment – come june i will make sure you engage with my desperate attempts to remember the vastness of infromation), επεινούσα συνέχεια κτλ. Τα κλασσικά συμπτόματα του βαρκούμαι που ζιω φέρτε μου να πιω. Έφκαλα για πρώτη φορά στη ζωή μου έρπη, εσιήσαν τα σιείλη μου (επίσης για πρώτη φορά), έκαμα λλίην ουλίτιδα τζαι εν να φυρτώ γιατί πρέπει να βρω οδοντίατρο, επρίστην ένας αδένας (submental αν σας ενδιαφέρει) τζαι εν νεν πολλά καλό το timing του γιατί ούλλην βδομάδα ακούω για ‘abnormal swollen nodes is not a good thing. cancer cancer cancer cancer cancer. You should not be able to palpate nodes normally ‘ . Hopefully it is not.

{Για καλού τζαι κακού:  αφήνω το Μακ στην Μαρία Ττου, το πισι πάει μαζί μου, η κιθάρα πάει στον ΑφροΔύτην με τες πολλαπλές προσωπικότητες, τα βιβλία μου παν στον Αχιλλέα, τζαι τα έξοδα στην μάμμα μου τζαι τον παπά μου. Η αρφή μου μπορεί να πάρει την φωτογραφική . }

Αλλά …σήμερα…ήταν το γυρί μου να πάω να συνάξω την φρεσκοεγχειρισμένη στον εγκεφαλο συμφοιτήτρια που σπίτι της με το αυτοκίνητο τζαι να πάμε λέκτιαρς. Έπιασεν ειδικό disabled parking permit στο τόπο που έχουμε lectures. Επήρε μου ένα μισάωρο να πάω δρόμο που κανονικά εν το πολλή 10 λεπτά.  Αλλά ήταν τέλεια…επήα με το αυτοκίνητο lecture. Αλλά επειδή το λέκτιαρ ήταν η ώρα 9 τζαι έπρεπε να φύω που σπίτι η ώρα 8 αναγκάστηκα να βάλω την μάνα μου να με ξυπνήσει η ώρα 7.

Oh my god.

Εν θυμούμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που εξύπνησα η ώρα 7 τζαι να χω πανεπιστήμιο.

Αλλά…ώσπου να πάμε λέκτιαρ, εξύπνησα, εν εφύρτηκα during the lecture, μεν σου πω εσυγκεντρώθηκα θέμας.

Μετά επήα supervision τζαι μετά επήα στο Μπέννετς κκαφέ απέναντι που Kings τζαι έκατσα να δώκω εναν γυρό των notes μου ώς το steeplechase mock thing. Δηλαδή ήπια καφέ, εδκιάβασα την εφημερίδα, έπια 2 τηλέφωνα, έφα lunch τζαι μετά εσηκώστηκα να φύω.

Με όρεξη.

Εν έθελα να φακκώ την κκελλέ με πας τον τοίχο. Έσιει μέρες να μου συμβεί τούτο.

Επήα στο μοκ, τζαι μετά έβαλα τα 4/7 των συν-κολλεγίων μου στο αυτοκίνητο τζαι ήρταμε σπίτι. Επελλαρίσαμε με την κιθάρα, επαραγγείλαμε πίτσα, ήρταν 2 κοπέλλια που το Wolfson (άλλο κολλέγιο), επηάμε τους καναπέδες στο common room (πρώτος όροφος στο κτήριο που μινίσκω με τηλεοραση κτλ) τζαι είδαμε το Shawshank Redemption.

Oh my god, πως μου εξέφυγεν έτσι εργάρα!

Είπαμε τες μαλακίες μας, εγελάσαμε, αναλύσαμε τα κοινωνικο-οικονομικο-πολιτικο-πολιτιστικά issues των εφήβων της σημερινής κοινωνίας (εξηγήσαν μου ποιος ήταν τούτος ο Salinger που έγραψε το apparently teenage rebelious-ness classic ‘catcher in the rye’ – συγγνώμη αν έπρεπε να το ξέρω αλλά νοπππ – επειδή επέθανε ).

Η ώρα 12 εδυαλήσαμε το τζαι ήρτα πάνω, είδα Big Bang theory, House τζαι τωρά im exploring my hard drive. Jesus Christ superstar έχω 1000000 πράματα που εν θυμούμαι ότι εκατέβασα / εσόρωψα τζαι ελοάρκαζα να κατεβάσω.

Τζαι η ώρα εν 04:19 and im still going strong.

Εμισοσυγίρισα το χάος του δωματίου μου και πάει το πράμα.

A εποσκολίστηκα τζαι λλίο με την κιθάρα.

Ως την επόμενη παρασκευή θέλω να ξέρω ένα του wes montgomery τζαι να θυμηθώ το Misty.  ( Τζαι να μεν συγχίζω το Trigeminal με το Facial Nerve – πολλά σημαντικό αλλά γαμώτο μου τα πουστιοσένσορι εν μου κάθουνται).

Και νομίζω όλα οφείλονται στον ύπνο.

Εξύπνησα γλήορα πριν με τσιλλίσει κυριολεκτικά το πάπλομα.

Sleep for more than 7 hours is brain death for me apparently. It’s not fair!

i love my sleep.

Ας πούμεν πότε ήταν η τελευταία φορά που έγραψα έτσι μεγάλο ranting post?

One Response to Η Ρίζα του Κακού

  1. Δικαιούσαι!! Σιεπάστου!!!

    Shawshan redemption. Μμμ..Να το κατεβάσω.

    Πολλά φιλιά!

tsil to speak - comments

