oi sylloges mou

Όταν ήμουν μιτσιά, ρόκολος, μιλούμε άτε άτε 10-11 χρονών, επήαινα πινκ-πονκ στο σύλλογο του χωρκού μου. Φυσικά ο σύλλογος ήταν της ΕΔΕΚ, (πάλε καλά δηλαδή) τζαι απέναντι ήταν τζαι ο σύλλογος του ΑΚΕΛ. Ασχετο αλλά πολύ ενδιαφέρον (που ούλλην τη Λακατάμια ίσιεν  right across each other).

Επήαινα τζαι έρκουμουν στο πινκ-πονκ που λαλείτε ή περπατητή ή με το ποδήλατο. Έ8ελα κανα τεταρτούδιν να πάω. Φυσικά η μάνα  μου πάντα ήταν φυρμένη, ξέρετε μπας τζαι τσιλλίσουν με τα αυτοκίνητα. Αν τζαι μια φορά τζιαμέ που τωρά εν δρόμος  τζαι κάποτε ήταν χωράφα μπροστά από το εθνικόφρων σωματείο Κυριάκος Μάτσης με τες σημαίες και το καινούργιο λόγκο-ταπέλλα αλλο λλίον να με βάλει μια καημένη πουκάτω. Εσιέστηκα πάνω μου, τζαι ήμουν τζαι με το ποδήλατο. Έτζισα πας το πισινό της το γυαλλί πίσω που τον οδηγό.

Τέσπα, κάπου τζιαμέ εν τζαι το διαχρονικό Λακαταμίτικο βιβλιοπωλείο ο τράχωνας. Τωρα και αυτό με νέα ταπέλλα-λογκο (πρεπει να αλλάξω τζαι γω του εαυτού μου ταπέλλα-λόγκο για να συμβαδίζω?).

Έκαμνα πάντα στάση! Να γοράσω γραμματόσημα.

Θυμάστε που ήταν μες σε ένα νάυλον γυαλιστερό σακκουλούδιν με ένα χαρτονι? Όι πως πραγματικά έκαμνα ποττέ συλλογή, έτο απλά έτρωα καμια 2 λίρες τζαι έβαλλα τα μες σε πατρονίσιμα βιβλία-θήκες για γραμματόσημα.

Θυμούμαι που κάθε Σάββατο έπερνε με ο παπάκης μου Λήδρας να γοράσω cd τζαι να δκιανευτούμε (άσε μεν ρωτάτε ίντα cd…britney spears, steps, s club 7, εν ξέρω πιον εν τζείνο που είμαι πιο embarrassed about!). Αλλά γενικά έκαμα τα παλλουτζια του κ. Fanfare (pppeeeeee do u remember that?) ολόχρυσα. Τζαι έμαθεν με τζαι εφύλαεν μου cd κτλ. Μιαν φορά θυμούμαι που μου έκαμεν reccomendation τον Eagle Eye Cherry (how the fuck do i remember this shit?) τζαι είπε μου “μαύρικη μουσική ακούεις? τούτος εν έτσι ποπ”. Τζαι γω για πρώτη φορά έκαμα κλικ ότι μπορεί να έσιει διαφορά το χρώμα με την μουσική. Μετά που 2 -3 χρόνια ανακάλυψα την τζαζ.

Τέσπα πάλε πάμε σε άλλα χωράφκια. Επήρε με τζαι ο παπάκης μου κάπου κοντα στο καινούργιο το Mom το βιβλιοπωλείο τζαι ίσιεν πολλά γραμματόσημα. Τζαι ήσιεν γραμματόσημα του Disney!!! Επέλλανα, εγόρασα τα τζαι έδειχνα τα ούλλου του κόσμου! They are so nice and funky and colorful.

Η συλλογή μου με τα γραμματόσημα βρίσκεται στο τελευταίο συρταρι του γραφείου μου στην Κύπρο (νομίζω δηλαδή έσιει τζαι 4 χρόνια να τσιακκάρω!).

Σε κάποια φάση έκαμνα συλλογή που…..χαρτομάντηλα! Ω ναι! Τζαι μάλιστα επροώθησεν την η μανα μου επειδή που ήταν τζαι τζείνη μιτσιά έκαμνεν συλλογη που χαρτομάντηλα. Τζαι έφερεν μου την τζαι έδειξε μου την. Ελπίζω να μεν την επέταξε…οοο.

Τέσπα είμαι μεταξύ viscerocranium and neurocranium τζαι τακκώνω lectures άρα πρεπει να συνεχίσω το διάβασμα.

In the meantime enjoy my new toy which arrived yesterday.

10 Responses to oi sylloges mou

  1. Anonymous says:

    ti mou thimises tora! kai ego ekana silogi me xartomatnila! zousa se allo galaxia tote ekei pou ola itan roz! hehe
    Poly cool ur new toy! enjoy!

    • RoAm says:

      tell me about it!

      τί να πρωτοθυμηθώ που τζείντα χρόνια…αχχχ.
      ίντα καλά που επεράσαμε.
      είχαμε τη γειτονιούδα μας. Αν επηαίναμε σε άλλη γειτονιά ήταν σαν να τζαι επηαίναμε εξωτερικό, είχαμε τα ποδηλατούδκια μας, τους παρέες μας…
      μακάρι να εμίνισκα πάντα μωρό.

  2. Συλλογή με αυτοκόλλητα, συλλογή με κόλλες χρωματιστές που εμυρίζαν, συλλογή με κάρτες των Spice Girls…. Εξεφούσκωνε γλήορα ο ενθουσιασμός μου όμως..

    Τα γραμματόσημα της Αίγιας έπιασ’ τα?

    • RoAm says:

      ε τζαι γω το ίδιο επάθαινα. Ποττέ εν έμεινα σε μια συλλογή!
      Έκαμνα τζαι αυτοκόλλητα με παίχτες της μάππας (!), του Ντι Κάπριο, τάπες (που μετά είπαν ιμις εν σατανικές), ξένα νομίσματα κ.α. που δεν μου κρκουνται καν!

      Όι ρε…εξεφύγαν μου. Αρ γουι σίριους μπάι δε γουέι?

  3. blacksheepsays says:

    Fanfare baby!!!!!!!! ο επίγειος παράδεισος..!

    S club 7/Steps και τα μυαλά στα κάγκελα!!! (μεταξύ μας – επίσημα προσποιούμαι ότι δεν έχω cds τους…! Σε φίλους αναφέρω ότι έχω χτυπηθεί αλύπητα ακούγοντας τον Ozzy/Velvet Revolver etc στο Rockwave και τους Red Hot στο Hyde Park. Τις ντροπιαστικές λεπτομέρειες του νεανικού μoυ παρελθόντος αφήνω τες πίσω!!!)

    Επίσης, Eagle Eye Cherry για πάντα! Save tonight και δε συμμαζεύεται! wooo-hoooo!

    πι-ες: με γεια το νέο απόκτημα! :D

    • RoAm says:

      ναι ρε…η προ-επαναστατική μου εφηβεία ετέλειωσε όταν εμετακομίσαν τα κεντρικά του φανφέαρ μακαρίου. Τζιαμέ ανοίξαν τα μάδκια μου τζαι είδα ότι εν ταιρκάζω τζαι εξεκίνησα να ακούω κλάσσικ ροκ χαχα.

      ευχαριστώ και στα δικά σας!

  4. drakouna says:

    Συλλογή με beer mats να κάνεις. Είναι και ένας καλός τρόπος να θυμάσαι τι έκαμνες last night :)

    Ωραίο το toy!!

    • RoAm says:

      θενξ θενξ!
      λαλείς? Μπορεί ναν η μόνη συλλογή που ούτε καν εσκέφτηκα να ξεκινήσω (ίσως ναν επειδή πάντα κάμνω τα λέσιη τζαι εν αξίζει να έχω μιαν κολλιτσιασμένην συλλογή).

      Αν τζαι για να είμαι ειλικρινής αν εξεκινούσα τούντην συλλογή τωρά μάλλον εν να εμίνισκα στα 0 εκθέματα. Το μόνο ματ που έχω εν τούτο που εσώρωψα που το fresher’s fair δια το mental illness awareness (haha).

  5. Anonymous says:

    me geia to kainourgio toy!! poly wraio:)

    Rania

tsil to speak - comments

