Gradu-yay-tion

21 Οκτωβρίου 2009,

Αγαπημενο μου ημερολόγιο, σήμερα εφκήκεν ο κώλος μου. Αφού για να καταλάβεις η μέρα τέλειωσε με μενα να τζοιμούμαι ανάμεσα που τον παπά τζαι τη μάμμα μου. {ναι ναι ξέρω, εν ανωμαλία στα 21 να σου τύχει τούντο πράμα  αλλά άκου να δεις(?) ίντα που έγινε σήμερα}

Ξεκινώ η ώρα 9 μάθημα, η ώρα 11:30 ετέλειωσα το πράκτικαλ του χομεοστάσις (ευτυχώς ετελειώσαμε μισή ώρα πιο γλήορα με την Κκκάρεν τζαι εγίνικα καπνός ) έτσι επήα άνεννοιας στην ώρα μου στο σταθμό του τρένου.

Ήδη οι γονείς με την αδερφή μου ήταν Λονδίνο για να μου σωρόψουν το gown που έκαμα hire, πέρκι επρολάβαινα να πάω να αποφοιτήσω επιτέλους που το Ιμπίριαλ.

Στο σταθμό, όπως πάντα δεν μπορώ να αντισταθώ των pain au raisin  και του  steamed milk w. vanilla syrup απο το ATM. Στο δρόμο για το Λονδίνο ποτζοιμούμε μιας και το πρωί εξύπνησα που η ώρα 6 για να λουθώ τζαι να κάμω πως σάζω την μάλλα μου επειδή έπρεπε να είμαι neat  τζαι σχετικά συγιρισμένη για το graduation. Plus , εν έθελα να είμαι άσαστη τζαι ούλλες οι άλλες στην τρίχα. Εν κρίμα οι γονιοί μου, ντάξει είπαμε, εν θα με θαυμάσουν επειδή είμαι καλλονή τζαι εν να τους κάμω κοπελλούθκια στα 23 μου (παναγία μου τζαι πρόσεχε με!) αλλά ας με θαυμάσουν την ώρα που θα με πισκαλιούν στο Royal Albert Hall. Zattin μόνο τούτες εν οι χαρές που μπόρω να τους διώ μιας τζαι γενικότερα η διαγωγή μου στο σπίτι παίρνει κάτω που τη βάση επιοικώς.

Φτάνω στο γνώριμο South Ken tube station  μετά από 1.5 ώρα ταξίδι (not bad αν σκεφτεις ότι τον πρώτο χρόνο έθελα 45 λεπτά κάθε μέρα που το Καλιντόνιαν Ρόουτ).

Βουρώ στο JCR  βρίσκω τους γονιούς μου, πιάνω το γκάουν τζαι την αρφή μου τζαι πάμε τζαι κλειωνούμαστε στις τουαλέττες. Από κκιλίντζιρος γίνουμαι σασμένη με μιαν φουστούδαν μαύρη τζαι ροζέ πουκαμισούδιν (το αγαπημένο μου ακριβό aquascutum aaxx). Βάλλω τζαι το γκάουν, το hood. Φκαίνουμε με την αρφή μου που το ττόιλετ τζαι εμείναν ούλλες τζαι εθωρούσαν μας σαν τες καθηστεριμένες. Χαλλοοούυ ίντα που μπορεί να εκάμναμε μές την τουαλέττα την ημέρα του γκρατουέισιον?

Πάμε σε άλλη πιο ήσυχη τουαλέττα να σαστώ τζαι να σάσω το μαλλί που θέλει ξιούρισμα.

Η αρφή μου κάμνει τα μαγικά της τζαι το concealer μου ακόμα ένα θαύμα τζαι φέφκει τζαι το σπυρί πας το πηγούνι.

Βρίσκω τον Σ********κα μου τζαι φκάλλουμε λλίες φώτος. Στο δρόμο για το Άλμπερτ Χολλ βρίσκουμε 1000 γνωστούς που από για πρώτη φορά εία σασμένους. Ίνταλοις αλλάσει το πλάσμα σιόρ άμαν σαστεί τζαι! Τζαι το γκάουν φυσικά προσθέτει 15 πόντους στο ‘σοβαροτητα’ section.

μπροστα που το αλμπερτ

Mπροστά που το Άλμπερτ Χολλ πανικός!!! Όλοι οι αγαπημένοι μου φίλοι που το Ιμπίριαλ συνάμενοι έτοιμοι για φωτος και φιλιά, αγκαλιές, ‘επιτέλος ετελειώσαμε το  officially’ .

grad1

Ως τες 3 τζαι κάτι ήμαστε καθούμενοι στο magnifique Albert Hall. Μεγάλο privilege που το ceremony γινεται τζιαμέ. Μες την αίθουσα βρίσκω τους συμφοιτητές μου. Μάνα μου ρε τον Φίλιπ μου, έμεινε τελικά Ιμπίριαλ, εναυάγισεν η Ελβετία. Ο άλλος ο πανέξυπνος πορομένος εγγλέζος επήεν ολόισια διδακτορικό! Εχάρηκα που τους είδα τζαι που εμιλίσαμε.

μεσα στο αλμπερτ χολλ

Ξεκινά το ceremony.

Όμορφα φωνητικά και μουσική από την ορχήστρα και χορωδία του Ιμπίριαλ…Οι officials του πανεπιστημίου με γκάουνς πολλοκεντημένα, σκήπτρα και τελετουργίες σαν την εκκλησία.

Πολλά ονόματα (τα μισά κινέζικα) να δκιαβάζουνται που officials  του πανεπιστημίου. Χειροκρότημα ππέφτει μόνο σε όσους αποφοιτούν τζαι επιάσαν βραβείο/α. Ξεκινά η βιολογία όπου ήταν η συγκάτοικος μου του πρώτου χρόνου. Χαρά μεγάλη!!! Μετά η Βιοχημεία άρα και η συγκάτοικος/φιλενας. Πισκαλιώ της! Μετά Χημεία…μαθηματικά. Μαθηματικά εν οι παραπάνω κυπραίοι. Ούλλοι μου οι φιλοι αποφοιτούν μες σε 3 λεπτά. Πιάνει τζαι η μια βραβείο. Πίσκαλα από όλον το Άλμπερτ Χολλ. Καταφέρνουν να πουν τζαι τα ονοματα μας. Μπράβο! Εκαμαν καλό πράκτις.

η σκηνη

Αμαν τζαι κοντεύκει η Φυσική….Σηκωνούμαστε…έρκεται η σειρά μου μετά τον Άλεξ.

Σταματώ στην άσπρη γραμμή. Η τύπισσα που λαλεί τα ονόματα σταματά λλίο.

Ενστικτωδώς πιάνω το υφάκι μου του ΄τέλειωνε έχουμε τζαι δουλειές΄. Ο νοοο πάλε έκαμα την ματσουτζιά μου. {εσχολιάστηκεν εντονοτατα από την αδερφή μου άρα είδαν το τζαι άλλοι}.

RoAm for the david smith award in Medical mri and ultrasound. Επιτέλους δικαιούμαι να ταράξω για να περπατήσω την σκηνή να κάμω τα 2 handshakes τζαι να κατεβώ πίσω στην θέση μου. Θυμούμαι ότι πρέπει να χαμογελάσω με ωραίο colgate total whitening χαμόγελο τζαι να φουσκώσω το ανύπαρκτο μου στήθος τζαι να κουντήσω πίσω τους μικρούς μου ώμους. Ευτυχώς πριν να φκούμε πας την σκηνή αλληλοτσιακκαριστήκαμε με τον Άλεξ τζαι ήταν καλά πάνω μας το hood.  Ίσιεν μερικούς καημένους κινέζους με επίσης μικρούς όμους που τους έπεφτε τζαι πραγματικά εν θέλεις να είσαι όπως τον καημένο σαν σε θωρούν 6000 πλάσματα.

Ξεκινά ο κόσμος να πισκαλιά σαν περπατώ τζείντα παναγία μου εν τελειώνουν 2-3 μετρα. Σταματώ στην πρώτη “well done Rodothia, it’s a fantastic achievement”. Thank you kori mou tzai sta dika sou. Προχωρό τζαι φτάνω στον rector whoever that was. Φκάλλει το καπέλλο του τζαι handshake “well done. blah blah blah”. Ντάξει γιε μου να φύω γίνεται??? Κατεβαίνω τα 3 σκαλιά.

Δηλαδή εκατάφερα να περπατήσω, να μεν κουτσουφλίσω, να χαμογελάσω τζαι να πω τζαι θενκ γιου.

Πίσω μου αποφοιτά τζαι ο Σ*******κας μου που έπιασεν 2 βραβεία σας παρακαλώ τζαι εφκάλαν του 2 φορές το καπέλλο. Μετά αποφοίτησεν τζαι η μογγόλα συμφοιτητρια. Ήσαν όλοι τους υπέροχοι.

Ετζύλισεν η ώρα…εφύαμε που το Albert Hall τζαι επήαμε στο ανακαινισμένο Main DIniing Hall όπου θα ήταν το reception της φυσικής. Τζιαμέ ξανά βραβεία, φωτογραφίες τζαι καναπεδάκια. Εκατέβασα 2 μούχτι σιαμπάνιες και έφυαμε.

Η ώρα που περίμενα πάνω απ’ όλες.

Θα επηαίναμε στο The Capital restaurant. 2 ΑΣΤΈΡΚΑ MICHELIN!!! Δηλαδή πελλέ μου a dream come true. Πολλά τα expectations μου τζαι πολλή η χαρά που ήταν να δώκει ο παπας μου 400 λίρες για φαΐ. Πάμε στο 22 Basil st στο Knighstbridge τζαι καθούμαστε στο μικρό posh εστιατόριο του the capital hotel. Σερβίρουν μας 3 είδη ψωμιών (ψωμί – κρασί – τυρί are the ultimate cullinary taste masters for me ).

IMG_9875

Δκιαλέουμαι το degustation menu που στοιχίζει 70 λίρες το άτομο (ναν καλά η κάθοδος της στερλίνας). Δκιαλέω τζαι έναν Chablis του 2007 overpriced όπως πάντα σε έτσι εστιατόρια (ναι..είμαι μέλος των wine tasting societies στο cambridge τζαι άρκεψα να καταλαβω).

Ξεκινά η πανδαισία γεύσης τζαι χρωμάτων…αμανα μου μανα μου.

Ιδού η λίστα με το φαί

Sweetcorn  velouté with seared scallop

veloute

Duck liver ‘exotic’

foi gras sort of with fig

calamari

Pan-fried John Dory with calamari, white bean and chilli salsa

IMG_9890

Fillet of lamb with cumin jus and spicy couscous

lamb

La sélection du Pâtissier

Τa desserts ήταν ιντερεστινκ ιναφ. Ειδικά ένα ήταν frozen ginger με green apple sauce τζαι παγωτό αμανα μουυυυυ. Θα ήταν το ultimate summer ice cream!

Το μπιλλ τελικά ήρτεν 356 λίρες.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής επερίμενα κάτι περισσότερο. Έθελα πυροτεχνήματα στον ουρανίσκο μου τζαι απογείωση πυραύλων πας την γλώσσα μου (δεν υπάρχουν βρώμικες λέξεις μόνο βρώμικα μυαλά…ελπίζω να σας επρόλαβα). Τίποτε εν εγίνικεν. Ήταν καταπληκτικά ναι αλλά νιώθω ότι θα εμπορούσα να τα έκαμνα τζαι σπίτι μου αν είχα ώρα τζαι όρεξη.

Πριν να τελειώσει το θεσπέσιο δείπνο εμέναν έπιαν με μια ημικρανία του άλλου κόσμου! Ήταν να φυρτώ, έθελα τικλοφενακ πας τον κώλο ολόισια. Όλη η κούραση της ημέρας επήεν τζαι έκατσε πας το αριστερό μου μμάτι. Τζαι κόμα ήταν να στραφούμε τζαι Κέιμπριτζ. Πιάνουμε ταξί (τέλεια Σιακόλαες εγινίκαμε τζείντη νύχτα) για King’s X τζαι μπαίνουμε στο τρένο. Όπως έκατσα εφύρτηκα πας τον νώμο του παπάκη μου. Επήαμεν στο guest house που εμινίσκαν στο Μίλτον ρόουτ τζαι έππεσα ξερή στο 4πλό κρεβάτι των γονιών μου. Άπλωσα τζαι τον τζύρη μου τζαι την μάνα μου εν τους ήβρα να τους τζίσω.

Το πρωί εξύπνησα, έφα breakfast του κ. Αντώνη (τζείνος που έσιει το guest house). Έφα τα άντερα μου (scrabbled eggs on toast + 2 more toasts + coffee τζαι εδοκίμασα ποτζίντο λίγδικο λουκάνικο που τρων οι εγγλέζοι το πρωί). Είμαι της φιλοσοφίας τρώεις άμαν βρίσκεις τζαι άμαν δεν ιβρίσκεις εν καλός τζαι ο αέρας κουπανιστός (το συνιθισμένο μου φαΐ στο Κέιμπριτζ). Πιάνω ταξί τζαι πάω στο λέκτιαρ ον ττάιμ.

Ααααχχχχ αποφοίτησα τζαι ήταν τέλεια. Πολλά φόρμαλ κατάσταση με πολλά χαμόγελα. Τελικά εν πιο ωραία που αποφοιτήσαμε Οκτώβρη αντί καλοτζαίρι!

Το Σ/Κ εγίνικε τζαι μια από τις πολλές αποφοιτήσεις του Κέιμπριτζ (διαλέεις πότε θέλεις να ρτεις) τζαι εγυρίζαν με τα γκάουνς μες την πόλη. Ανυπομονώ σε 4 χρόνια που να τελειώσω…που ξέρεις…μπορεί να πάμε στο Fat Duck!

8 Responses to Gradu-yay-tion

  1. java101 says:

    Congrats RoAm mou! We are proud to be your friends. Polla esy post :)
    Hairomai pou pernas kala, kali epityhia k hairetismata sto symfititi sou

  2. kalioush says:

    clap clap clap (stekoumai orthia) clap clap! Bravo RoAm dearest! Congrats! xx

  3. just me says:

    dude esigkinises me epeidi kai go sto royal albert hall apofoitisa kai eixa polla paromoia empeiria…

    congrats btw

  4. blacksheepsays says:

    hey RoAm! sigxaritiria! efxomai o,ti kalitero kai eis anwtera! pantws to cam to latrevw, einai toso omorfo..!! i ipertati antithesi tou londinou. kali sinexeia stis spoudes kai o,ti epithimeis! :D

    ps: xlida to imperial e!!!

  5. Γ.Ι says:

    mpravo :))

  6. RoAm says:

    euxaristo people, je sta dika sas gia osoun en eteliosan koma!

    just me : respect man! en to eperimena oti itan nan etsi oreo prama…as poume eskeftoumoun na pao!

  7. Demetris says:

    Capital!!!!
    To bar en polla kalytero pou to estiatorio dioti o Chavot, Roux pote en tha ginei me touton oulon to layering jai tes gefseis mia mia, alla ouloi oi kaloi barmen eperasan pou ta sherka tou Cesar, tou atrhwpou pou kamnei isws to kalytero Old fashioned jai en porwmenon me tis Coladas.

    Edipsasa.

    Ate jai meta to cambridge El Bulli (fat duck jai pellares.)
    I an theleis stin agglia, Le Gavroche.

  8. drakouna says:

    Συγχαρητήρια πούλλα μου, εθκιάβασα το post σου τζιαι εψές είδα όνειρο ότι έκαμνα camping στα απέραντα πράσινα λειβάδια της αγγλικής εξοχής.

    Τζιαι μετά άρκεψε να βρέχει τζιαι έγινα Glastonbury…

tsil to speak - comments

