The Arrival 1.2.

{Δια να καταλάβετε πρέπει να έχετε διαβάσει την προηγούμενη ανάρτηση }

Πάμε πίσω  στο σταθμό του Κέιμπριτζ να δηλώσω υπευθυνα ότι: είμαι βλήμμα τζαι ότι εν καταλάθος που έπιαεν το Κέιμπριτζ. Διώ τους περιγραφή της κιθάρας, πού ήταν, την ώρα του τρένου κτλ κτλ τζαι επαρακάλεσα τον υπεύθυνο να πιάσει τηλέφωνο στο Λέστερ να κοιτάξουν αν νεν μέσα μπας τζαι εγλύτωσε την. Μέχρι και την Σκεβίλλα από το Λέστερ εσκέφτηκα να την στείλω στο σταθμό του τρένου να πάει να τσιακκάρει.

Τέσπα, ερκούμαστε στο guest house με πάσαν απογοήτευση. Αννοίω το μακ τζαι θωρώ ότι έσιει νέο επισόδειο Χάους τζαι σιέρουμαι λλίο. Ώσπου να δω ένα 5λεπτο πιάνουν με που το train station  ότι η κιθάρα μου είναι σώα και αβλαβής και ότι θα με περιμένει στο σταθμό το πρωί.

Χαρά μεγάλη.

Το πρωί επίαμε να την πιάμε τζαι επεριπαίζαν με πώς τα κατάφερα να ξιάσω έτσι τεράστιο πράμα. Guilty as charged your honor!

Μετά εγυρίσαμε λλίο στην ‘πόλη’ , ο θεός να την κάμει πόλη…Επήα εγόρασα gown που το ryder and Amies τζαμέ στο King’s College, τζαι το scarf  του κολλεγιόυ μου.

Σημειώστε ότι εφόρουν τα ίδια ρούχα για συνεχόμενες 24 ώρες πλας. Τζαι ήμουν τζαι με την κοντομάνικι + λεπτή ζακεττούδαν. Εχρειάζουμουν το σκαρφ επιγόντως.

Επήαμε για light lunch σε ενα κκαφε φάση κοντά στο St Catz τζαι μετά επιάμεν τον δρόμο της επιστροφής όπου και άρκεψα να ξοδκιάζω.

Καρτζίν που το Magdalene College ( pronounced as Maudlyn)  έσιει κάτι καταστηματούδκια μάνα μου τα ρε ( Μαρία Τττου you are gonna love them!!!).

Έπιασα ένα ασημένιο πράμα για το λαιμό (πως το περιγράφουμε με μίαν μη ασκήσιμη λέξη? εν μου αρέσκει το κολιέ / περιδέρεο κτλ κτλ), ετσιάκκαρα ποδήλατα, επήα σε ένα  indian-ish σουπερμαρκετ τζαι εχαρηκα ότι μπορεί να υπάρχει ζωή και στο Κέιμπριτζ.

Κατά τες 6:30 εφτάσαμε στο πολυαγαπημένο/ ανεπανάληπτο / θεϊκό/ you’ll always be in my heart Queensway.

Στο σπίτι ΜΑΣ, ήβρα ένα bill που το νερό 900 στερλίνες! Ναι, έφυεν και η δική μου φάτσα. Βασικά το share μου για τα 2 χρόνια που ήμουν τζιαμέ είναι 300 στερλίνες. Νοτ μπατ για 2 χρόνια εν νεν? Αλλά …my dear readers, αλλά….εγώ και η πολυαγαπημένη συγκατοικος μου είχαμεν πληρώσει τον πρώτο χρόνο….Επιάμε τηλέφωνο τον (πουστο)καλαμαρά να του το πούμε τζαι αρνιέτουν ότι έπιασε λεφτά που μας. Η μάνα μου έζωσεν τα.

{Εν νεν τέλεια άμαν έσιεις έτσι adventures? I love them, they give me life, εν φκάλλω τσούννες!!! έχω πράματα να σκέφτουμαι τζαι να ασχολούμαι } .

Εγώ πάντα στο chilled out mode. Ε χαράς το πράμα, έφαν μας 170 στερλίνες…what to do. Ας τες μπήξει τζιαμέ που ξέρει…

170 στερλίνες, έτο εν θα γοράσω bluetooth τζαι άλλες μαλακίες που εν χρειάζουμαι.

Ευτυχώς ήρτεν ο Αχιλλέας τζαι εβοήθησε μας στο κατέβασμα των βαλίτσων με τα πραματα μου που το queensway. ‘Επιασε με τζαι ο κούριερ της βαλίτσας ότι επήρεν την στο guest house…so far so good!

Αποχαιρέτισα το Queen’s Court…έφα τζαι Ινδικά μμμμμμ γιαμ γιαμμμμμμμμ (try tandoori chicken and daal, that’s all you need) τζαι επιάμε τον δρόμο της επιστροφής για το Cam.

Sorry gia ta boring posts.

Boring city (cam) boring posts.

What to do!

Don’t worry omos, elpizo na antista8misi tin varemara to course/ university traditions. Nomizo en nan exciting pou en na sas lalo gia to matriculation je ta formal dinners. Φοούμαι ότι εν να είμαι εξωγηνος δαμέσα. Εν να είμαι η Penny που το Big Bang (στο μελαχρινό ).

Πώς βαρκούμαι να πάω στα balls…oh my lord.

Ευτυχώς που είμαι σε graduate college, γιατί εν θα άντεχα 18χρονους που πίνουν τα άντερα τους μέρχι να αρκέψουν να ξερνούν στο δρόμο / γρασίδκια.

7 Responses to The Arrival 1.2.

  1. Anonymous says:

    Oh!!! Καλήν αρχήν dear! Τζαι πρόσεχε που ξαπολάς τα πράματα σου. Μια τσέντα μάναμου!(μεγάλη για να χωρεί κιθάρα)…

  2. εγώ είμαι πιο πάνω.. :P

  3. Noor says:

    Apo thn allh, se themata life-style ta graduate colleges exoun th fhmh nekrotafeiwn. Lambrh exairesh to Wolfson – ki auto mallon logw ths ypshlhs sygkentrwshs mesogeiakwn typwn. An den eisai sto Wolfson, make sure you make some friends who are.

  4. skatolenio says:

    Kai to Darwin mia xara kollegio einai! No worries, exei kai tes kales tou faseis to cam, an k en eimai sigouri an tha epestrefa, toulaxiston oi syntoma. Tziai men anisixeis gia to “alien” element; in a way everyone is alien-ish in Cambridge, apla o kathenas eprosgeiwthike pou allon planiti! Gia na pan ta farmakia katw, systhnw anepifylakta kafe j cheesecake sto clown’s, best in town!

  5. Leni says:

    Ήντα καλάαα, καινούρια αρχή! Εν ήταν τζαι τόσο καλή αλλά φαίνεται να σάζει όσο πάει :)
    Εχάρηκα που ήβρες την κιθάρα!

  6. FindThatInch says:

    Ouuuu boriiiinggggg..
    Pou en ta EXPLOSIONS!? Pountes FONES je oi KRAVIES? Pou ine ta action scenes me aftokinita pou krasharoun poji poda!? Oi Oi aparnoume to tounto ending! Na grapsis alon kalitero! Chop Chop! Back to work! I want to see the v.1.1 misery continuing!

  7. diasporos says:

    Έτσι επεισοδειακό που ήταν το arrival σου εννα σε κάμει να περπατάς πιό χαρούμενη τωρά, τζιαι να θωρείς τα καλά της πόλης.

    Αλλά να αφήκεις την κιθάρα την καλή, τσ τσ τσκ. Για να σε συχχωρέσει πρέπει να κάμεις συναυλία μαζίν της. Ρόκ εν ρόλ, baby.

tsil to speak - comments

