The Arrival 1.1

CyAirways 0362.

Με 1000 ζόρκα ετοίμασα τη βαλίτσα μου (η ώρα 9:37 το πρωί εξεκίνησα να βάλλω πράματα μέσα τζαι 10:20 μαξ είχα την τελειωμένη). Η πτήση έφευκε στις 13:00.

Αεροδρόμιο: χααααα you suckers που εν εκάμετε web check in κάτσετε στο queue. Φυσικά μπορεί να εδοκιμάσετε τζαι να σας έφκαλλε έρρορ. Εν δουλεύκει το web check in αν είσαστε που σαφάρι/φάιαρφοξ.

Ποσιερετώ τζαι τον παρέα μου που εν αστυνομικός-to-be στους ελέγχους τζαι πάω για τον πρωινό μου καφέ. 8 ευρό και 10 λεπτά για έναν σάντγουιτς που το upper crust τζαι έναν illissimo καφε. Μάλιστα, περιπαίζετε μας τζαι πιστεύφκουμε…

Στην πτήση ήταν και μία γνωστή που επίσης σπουδάζει στο CU. Εκανονίσαμε να επιάναμε μαζί ταξί. Μετά από σουζουλίσματα και έναν επιβάτη που δεν ένιωθε καλά εφτάσαμε επιτέλους στο Stansted. Μα δεν το χωνέφκω με τιποτε αααα. Εκαρτερούσαμε κανα 25λεπτο στα πασσαπόρτα τζαι μετά για κανα μισάωρο τις βαλίτσες μας. Επιάμεν τες τζαι ήρταμε στο γραφικότατο guest house στο Cambridge.

WRONG

THINK AGAIN

Κόμα καρτερώ και τες 2 μας βαλίτσες.

Επειδή ούλλου πέρνουν 20 κιλά παραπάνω που ότι δικαιούντε, το αεροπλάνο ήταν overloaded τζαι εν τες εβάλαν ούλλες. Τζαι έκοψεν η δική μου τζαι της μάνας μου μες τζείνες ( 19 + 22 κιλά). Για να καταλάβετε πόσον αχάπαροι εν τζείνοι της Cy Air, όταν επροχωρήσαμε για να δώκουμε τες βαλίτσες, εγράψαν τζαι τις 2 πάνω στην μάμμα μου τζαι σε μέναν μόνο την κιθάρα. Τζαι εν είπαν τίποτε της μάνας μου που ουσιαστικά έδωκε τους 41(!!!) κιλά!!! No wonder. Αν ούλλοι περνούν 40 κιλά τζαι εν τους λαλούν τίποτε….

Στο Στάνστετ είσιεν καμιά 10ρκα που μας που εν επιάν τις βαλίτσες τους including την γνωστή μου (έπιαεν την μια της, τζαι την άλλην εκαρτέραν την κομα). Εξηγούν μας την κατάσταση τζαι η μάμμα μου εν έτοιμη να λουθεί το κλάμα. Τελικά πιάνουμε ούλλοι μαζί τρένο. Μόνη μας συντροφιά οι 2 backpacks μου με τα λαπτοπς / φωτογραφική / notebook / κάρτες και cash και η κιθάρα μου που ήρτεν.

Φτάνουμε στο Καμ, ερκούμαστε στο Guesthouse, εναποθέτουμε τις ππαλάσκιες μας τζαι….

‘Shit mom! που εν η κιθάρα? Fuck  μόλις τωρά εσυνείδητοποίησα ότι εν την εβάστουν που εκατέβηκα που το τρένο. Ούτε στο ταξί την εβάλαμε’.

3 πλάσματα κυρίες και κύριοι τζαι αφήκαμε την Ovation τζαι εφύαμε. Tζαι εκαταάβαμε το μετά που μιαν ώρα. Άτε πισω στο σταθμό να τους το πούμε. Εγώ ήταν να φυρτώ που την ηλιθιότητα μου. Ως τζαι το τραπεζούι μπροστά που τες θέσεις μας ετσάκκαρα το μπας τζαι αφήκαμε τίποτε πίσω, ως τζαι το χαρτί που ετύλιξα την πίσσα μου έπια το τζαι άφηκα την κιθάρα! For fucks sake, νομίζω ήταν η πιο ηλίθια μου στιγμή στα 21 χρόνια καριέρας στην παλαβομάρα που πέρνω μέρος. Έθελα να φατζίσω την κκελλέ μου πας τον τοίχο.

Στο σταθμό είπαν μου ότι ο επόμενος σταθμός του τρένου ήταν το Leicester τζαι ήταν να το πιάσουν να δουν μπας τζαι έσιει τίποτε. Μετά ήταν να φτάσει Μπέρμινχαμ τζαι τζιαμέ ήταν να το τσιακκάρουν ούλλο το τρένο τζαι αν εν μέσα να πάει στο Lost and found. Εγώ ήταν να πελλάνω που το πόσον ηλίθια είμαι (δηλαδή όταν επήρα μαζί μου τον τοίχο στο πάρκιν της φανερωμένης εν ένοιωθα έτσι βλήμμα). Ένιωθα ότι εχάρισα 500 στερλίνες νιου εγγλέζου! Αλλά να πήξει ο μαλάκας που την έπιασε, ήταν κλειδωμένη η hard case της.

Πιάνουμε το λεωφορείο να ρτουμε πίσω…τζαι έθελα να κλεώ. Η μάμμα μου είπε μου ότι ένιωσε έτσι όταν εφκήκε στην προσφυγιά (… νο κόμμεντς!). Έθελα να πάω σπίτι μου στο Queensway. Ούλλα θεοσκότεινα τζαι κανένας εν ήταν έξω στους δρόμους. Εγώ το παιδί του Λονδίνου / Bayswater έμαθα με τα φώτα τα πολλά, τον κόσμο που περπατά ότι ώρα τζαι να νει. Εγύρισε μου με λλία λόγια τζαι έθελα να φύω να φύω να φύω να πάω Queensway.

Ήρταμε στο guest house με μία στάση στην pub  να πιω να ξεχάσω τον πόνο και την νοσταλγία των φοιτητικών μου χρόνων στο Λονδίνο. Η μάμμα μου ήπειν κράνμπερι juice. Αν ήμουν μόνη μου ήταν να πιω 3 pints (τζαι να κατουρώ ούλλη νύχτα).

Εππέσα άλουτη, με το ίδιο βρατζί τζαι φανέλλα που εφόρουν ούλλη μέρα. Εν ετζοιμήθηκα καλά. Εθώρουν το Queensway, τον θείο μου τον Κόκο (?!?!?!), τζαι τις βαλίτσες μας. Το πρωί εντούσιαρα τζαι εξαναφόρησα τα ίδια ρούχα. Χωρίς αποσμητικό, χωρίς να πλύννω τα δόντια μου.

Μία λέξη : D E C A D E N C E.

Ατε γεια, πάω Λονδίνο!

8 Responses to The Arrival 1.1

  1. ρίτσα says:

    αμάναμου εν αρκεψεν καλά. αλλά πάντα στα έργα έρκεται η ανατροπη. should i hold my breath?

  2. Εμμ.. Κάπου το έχω ξαναδεί το έργο, α ναι ίσως μια από τις πολλοστές φορές που πάντα κάτι παθαίννω στα αεροδρόμια, όπως είπε τζιε η Ρίτσα μετά ενα έρτει η ανατρόπη. !

  3. evrete tin ovation je aiste tis valitses!

  4. marlen_solomontos@hotmail.com says:

    Ohhh, poor girl!!!

    Emena the f***ing a**hole evalan me na plirwsw 10 kg….

    Anw, kala 3ekinimata. You will get used to it :)

  5. koukounarii says:

    there’s nowhere left to go but UP UP UP AND AWAYYYY
    xxxxxxxxxx

  6. kalioush says:

    To pertitzin mou to kakkariston tzai ekaman tou ti zoi tou mavri! En peirazei… kithara gorazoumen tzai alli… ta pramata sou sooner or later tha ta piaseis tzai tha pernas teleia! H zoi xwris peripeteies en aniari!

  7. drSpock says:

    Προχτες ήμουν Καιμπριτζ για ένα μίνι συνέδριο τζαι εφάνηκε μου αρκετά ωραίο. Εξάλλου, αν είσιεν κοινωνική ζωή θα εκάθουνταν όλη μέρα οι φοιτητές να διαβάζουν?
    Άτε καλή σου αρχή!

  8. FindThatInch says:

    HAAAAHAA en ginete. En iparxis! You’re worse than my freaking sister! And she is pretty bad! So twra ise xwris rouxa je valitses JE xwris tin kithara sou.. toulaxiston en na ishes kati na fakkas paston tixo na sou fii lio i pellara :P
    Grafw to comment viastika je paw na diavasw to version1.2 Hopefully en na eshi happy ending (XA, talk about irony right now! )

    P.S. Toulaxiston na skeftese oti me tosi kaki tixi to aeroplano itan na pessi! And it didn’t! So be thankful! heh (ne ne ektipisa panw se ksilo twice while writing this)

tsil to speak - comments

