συνοψη της περσινής ακαδημαϊκής χρονιάς

1. Ετέλιωσα το πτυχίο μου. Έπια 1st class. Tζαι για κερασάκι στην τούρτα των τριών πραγματικά μαζοχιστικών χρόνων, γεμάτα με απογοήτευση ως προς το αντικείμενο που εδκιάξελα να σπουδάσω εχτές επέψαν μου ίμεϊλ ότι ‘ i was awarded the whatever prize ‘ σε course που εδκιάλεξα σαν ένα που τα επιλεγόμενα μου του 3ου χρόνου (medical mri & ultrasound). Που είναι αρκετά τραγικό γιατί 4 μέρες πριν το εξαμ εν εξερα τίποτες. Εδκιάβαζα τζαι ήταν κινέζικα. Επήα στο library εφορτώθηκα  4 βιβλία. Άνοιξα τζαι τα 4 τζαι εδιασταυρωνα τες πληροφορίες γιατί το έναν ίσιεν έτσι το άλλον ίσιεν γιουβέτσι. Έμαθα πολλα καλά το ultrasound τζαι έχεσα το MRI. Στο εξαμ έκαμα ότι ίσιεν ultrasound τζαι μιαν άσκηση για το MRI που έκαμα improvise απλα για να μεν δώκω booklet όφτζερο…Παράξενα τούντα πράματα. Να υποθέσω πως οι συμφοιτητές μου εν επήραν χαπάρι ότι τα powerpoint notes που μας εδιούσαν στο μάθημα ήταν useless τζαι οι πλείστοι επιάν πάτο? Γιατί να πηαίνεις lectures αφού εν βοηθούν?! Ελπίζω τούντο prize να έσιει τζαι price ας εν τζαι 100 στερλίνες κάτι ένει. Ααα τζαι το πτυχίο ήρτε με το ταχυδρομίο. Μια κόλλα Α4 με 3 γραμμές τζαι ένα μιτσί coat of arms του ιμπίριαλ. Τζαι μόλις το έφερα σπίτι έκατσε πάνω του η Μελίντα ο κάττος τζαι εζάωσε το. Τωρά θα μουχλιάσει μες τες άλλες μου κόλλες.

2. Master’s Applications:

(a) Imperial  για Biomedical engineering : offer and declined( αν δεις τζαι ήταν να μείνω ιμπίριαλ )

(β) Όξφορτ επίσης για Biomed eng : offer + 25 ,000 δολλάρια υποτροφία που ένα Medtronic κάτι. (πολλά δύσκολο να απαρνηθώ τα 25000 δολλάρια…Ντα ήταν να μου μείνουν τζαι ππόκετ μάνι…αλλά άττεεεε) and declined.

3. Medicine Applications:

Πππιιι δαμέ πέρκι να εξίασα τζαι σε πόσες χώρες έκαμα application.

Α. Ουγγαρία – offered  + declined (Εν με εχάλαν η ιδέα της Βουδαπέστης αλλλά εχάλαν με ο αριθμός 6 [χρόνια])

B. Ireland – κόμα καρτερώ απαντήσεις άρα να υποθέσω ότι εκάμαν με reject ούλλα. Daaamnnnn. Κρίμας, τζαι άρεσε μου πολλά το Δουβλίνο!

C. UK : επερίμενα παραπάνω ταλαιπωρία με το process αλλά ευτυχώς μόνο ένα ίντερβιου εχρηάστηκε να πάω.

Cambridge/Southampton: offer

Kings/Queen Mary : poullos.

Άρα σκοπός επετεύχθει, έχω ένα πανεπιστήμιο να πάω τζαι μάλιστα ήταν έκπληξη.

Ελπίζω να μεν χρειαστεί να κάμω ξανα application για τουλάχιστον 4 χρόνια γιατί φκαίνει η πίεση μου με ούλλον τούτο το κολλολόι που στέλλουν τα πανεπιστήμια, στείλε, φκάλε κκόπι…πππεεεεεεεεεεεεε.

Τζαι ναι είμαι σε ναρκιστική διάθεση που είναι καλό γιατί συνήθως έτσι τζαιρό είμαι μες την θλίψη ότι τίποτε εν βρίσκω να μου αρέσκει τζαι ίντα φέφκω που την χώρα μου τζαι τους φίλους μου μπλα μπλα μπλαα μπλα. Μόνο που ελπίζω να το ξεπεράσω σύντομα γιατί εν θαν ωραίο χαρακτηριστικό μακροπρόθεσμα.

Άτε καλήν αρκή τζαι φέτος φίλτατοι φοιτητο-αναγνώστες, να πάμε πίσω στα χωρκά μας (εν εννοώ τα κατεχόμενα)

Molis eida to counter tou blog. 100,047 views! Sta 200 000 8a sas kaleso oullous spitis mou.

5 Responses to συνοψη της περσινής ακαδημαϊκής χρονιάς

  1. marcella says:

    συγχαρητήρια και καλή αρχή!!!!

  2. Andreas says:

    Aman!!!
    Kai giati aperripses to oxford kai tis 25000?

  3. Andreas says:

    E kala ekames :))))

tsil to speak - comments

