μαλλον εν δικό μου το πρόβλημα

Νιώθω πολλά άσιημα γιατί γύρω στους 6-7 ανθρώπους που αγαπούσα ποολλλάααααααααααα τζαι πραγματικά επερνούσα καλά μαζί τους σιεσμένη με έχουν.

Ειδικά τη μιά, έβαλα την έσσω μου, στα δύσκολα της ήμουν τζιαμέ τζαι μιαν καλήν ημέρα έκοψε μου το καλημέρα. Εν θα την αρωτήσω ίντα που της έκαμα. Εν με κόφτει, γιατί πολλά απλά εν της έκαμα τίποτε. Εν τζαι αστρονομώ ίντα που εσκέφτηκε τζαι ξαφνικά εξίνισα της. Τζείνο που ξέρω εν ότι εκατανάλωσα πολλές ώρες σε μια ΄φιλία’ που δεν υφίσταται τζαι που μάλλον απλά εκμεταλλεύτηκε με επειδή είμαι μαλακτή τζαι εν ξέρω να λαλώ ποττέ όι. Εν λεω τζαι τζείνη επρόσφερε μου βοήθεια όταν την εχρειάστηκα τζαι είμαι φυσικά ακόμα ευγνώμων αλλά i think i could have deserved better.

Κάθε χρόνο αφιερώνω τους μια φουλ εβδομάδα, πέρκι να έφα τζαι 300 λίρες με τα πήαινε έλα, με τα φκάλε κκόπις, στείλε πράματα ποδά, ποτζί.Να προσπαθώ να βοηθήσω. Να μαι που τους λλίους που τζίζει το σιέρι τους τζαι εν παραπονιούνται…τζαι ξαφνικά να νιώθω ότι ούλλα εκρυάναν τζαι ότι προσπαθουν να με φκάλουν έξω που τον κύκλο τους…

Εκουράστηκα να προσπαθώ για ‘νέες γνωριμίες’ που στο τέλος να ππουστκιάες.

Όπως έκαμα τζαι στο παρελθόν το μόνο που έχω να πω εν:

Επερασα καλά, έχω πολλά ευχαριστες αναμνήσεις αλλά γαμώτο κέρατο μου τζια την γκατεμιά μου το aftertaste εν παλεύκετε. Εν όπως τη γεύση της κορτιζόνης (της Μεντρόλ) άμαν την πίνεις με νερό.

υγ: μόνον εγώ αντιμετωπίζω τούντο πρόβλημα στην ‘μακροβιότητα των σχέσεων΄?

18 Responses to μαλλον εν δικό μου το πρόβλημα

  1. firfiris says:

    no good deed goes unpunished

  2. Ένεν μόνον εσύ.

    Εγώ κρίνοντας από το παρελθόν μου πλέον δεν βάλλω το σιέρι μου στη φωθκιά για κανέναν (εκτός αν κυλά το ίδιο αίμα στις φλέβες μας). Μπορεί στο παρόν να τους θεωρώ τους καλλύτερους μου φίλους αλλά δεν ξέρω τι ξημερώνει το αύριο. Τζιαι δεν είμαι καθόλου σίουρη ότι σε 5-10-15 χρόνια που τα τωρά θα συναναστρέφουμαι τα ίδια άτομα.

    Επίσης πιστέύκω ότι εφτάσαμε σε μιαν ηλικία που υποτίθεται έπρεπε να έχουμε την παρέα μας τζιαι να μεν γυρευκούμαστε πλέον. Πολλά λίες γνωριμίες καταλήγουν σε καρδιακές φιλίες πια.

    Δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής, τουλάχιστον τωρά αννοίεις ένα καινούριο κεφάλαιο στη ζωή σου, μπορεί κάτι καλλύτερο να προκύψει. Εν λίο τετριμμένο, τζιαι έρκεται σε αντίθεση με τζείνο που είπα πιο πάνω αλλά you never know.

    • RoAm says:

      hmm…to be frank me tes filenades mou we are family…aisios kleioume ton 8o xrono pou eimaste autokollites…
      ennoeitai oti en na girizoun oulloi pou ti zoi mas alla llioi en na miniskoun alla toulaiston an eixame tin dinami na 3eroume pioi en toutoi gia na katanalonoume llio perissotero xrono pano tous 8a tan kala!

  3. Tinker Stell says:

    Always remember: υπάρχει Θεία Δίκη…ειδικά για τους αχάριστους!

    Και ναι…ένεν μόνο εσύ!

  4. Richie says:

    Οι φιλιες εν αποδεδειγμενο στατιστικα οτι κρατουν περιπου 7 χρονια.Εσhει τζι εξαιρεσεις που απλα επιβεβαιωνουν τον κανοναν.Οι μονοι που αξίζει να δώκεις παραπανο εν τζεινοι που ερεξαν τουτον τον χρονικον περιορισμον.Τουλαχιστον εγω ετσι εκαμα.
    Τζιαι συφφωνω με την Tinker Stell !!!!!

  5. ρίτσα says:

    “Εκουράστηκα να προσπαθώ για ‘νέες γνωριμίες’ που στο τέλος να ππουστκιάες”

    τούτο θα μπορούσα να το πω τζιαιγω.

    δεν είναι μόνο εσύ δυστυχώς.

    αυτό που αναρωτιέμαι εγώ είναι αν φταίω πολλά εγώ ή αν φταιν και οι καταστάσεις που συχνά απομακρύνουν

  6. Cake says:

    Κόρη μου..εν είσαι μόνο εσύ τζαι εν πρέπει να αμφισβητείς τον εαυτό σου τζαι να προσπαθεις να βρεις που ΄φταιξες ή τι πήγε λάθος. Shit Happens που λαλούσιν τζαι οι σοφοί οι Αμερικάνοι τζαι πρέπει να το συνηθίσουμε οτι έτσι κυλούν τα πράματα στη ζωή. Κάποτε εν πάνω κάποτε εν κάτω τζαι εν μεινίσκει ποττε τιποτε το ιδιο.
    Πόσες φιλίες μου εθρήνησα εγω…τζαι αναρωθκιούμουν τι εκαμα λαθος..στο τελος της ημερας ομως εν σημαινει οτι κατι κανουμε λαθος, οτι δεν μας θελουν εμας και δε μας αγαπουν κτλ..απλα η ζωη αλλαζει, οι ανθρωποι απομακρυνονται και κανεις χωρο για αλλους. τωρα πλεον ειμαι προετοιμασμενη για κατι τετοιο και δεν με κοφτει πλεον. Οτι τζαι να καμω οτι τζαι να γινει στη ζωη μου ξερω οτι θα συνδεομαι πολλα με ανθρωπους και σε καποια φαση υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να τους χασω. Γιαυτο απολαμβανω τη σχεση οπως ερχεται, γνωριζοντας οτι αυριο μπορει να μην ειναι η ιδια.

  7. achilleas999 says:

    σοφη κεικ :)

  8. Richie says:

    Ακόμα κάτι που λαλεί τζιαι η γεναίκα μου.Ο καθενας στην ζωη μας μπαινει με εναν σκοπον.Μολις τον εκπληρωσει εξαφανιζεται τζαι ο κυκλος συνεχιζεται.Τσιακκαρε να δουμε,τζεινοι που εφυαν ποιον σκοπον εκπληρωσαν??????????

  9. avevaios says:

    Άρεσεν μου η κουβέντα της γεναίκας του richie. Όι γιατί εν απαραιτήτως αλήθκεια. Αλλά επειδή εν ωραία άμαν τα θωρείς έτσι τα πράματα. Τζαι ούλλοι παθαίνουμεν το μεν έσιεις έννοιαν. Τζαι κάποια στιγμή βρεθούμαστεν τζαι που την άλλην πάνταν φυσικά. Που ξέρουμεν ότι πρέπει να απομακρυνθούμεν που έναν πλάσμαν που δεν μας σέβεται. That’s life. Γενικά πιστεύκω ότι στη ζωή ότι δίνεις παίρνεις. Μεν χαλιέσαι για τζείνα που έδωκες τζαι εν είσιεν ανταπόκρισην. Πάντα εννά βρεθούν ανθρώποι να δώκουν τζαι σε σένα. Ακόμα κάτι: Κλείει μια πόρτα τζαι αννοίουν δκυο τρεις άλλες. Πάντα.
    Τέλος, μεν ξιάννεις ότι ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ.

  10. Juli4 says:

    aamzing to pws ta lete edw mesa..opws ipane k poio panw alloi shit happens..simera eisai aurion en eisai..ara en exei kamoia diafora..oi filoi oi kaloi en spanioi..k pale eni3ereis an 8a meinoun g panta..k sigoura den 3ereis pote g poso 8a s einai pistos h empistos kapoios filos..k den eisai mono esy..ola 8a ta perasoume k ta eprname akoma k me an8rwpous p den einai filoi mas..akoma k me asxetous p h moni tous ennoia einai na se asxoliazoun k na se krinoun xwris na se 3eroun k na se exoun gnwrisei estw apo kontinh apostash..;p

tsil to speak - comments

