newsflash 1

Επήα Κάμπο με την Χελεν την Καμπ-ια, τον Χιλία,,την λεβεντισσ τζαι τον Σιελίονον. Eκάμαμε παρέα στους παππούες/γιαγιάες της έλεν τζαι εταΐσαν μας καμπίτικο φασολακι τζαι κολοκούι γιαχνί. Ο δρόμος μακρύς, ούλλον στροφές, εγώ οδηγούσα τζαι οι άλλοι εσύρναν θέματα προς συζήτηση. Που τον πόλεμο, στον φεμινισμό στα φιλοσοφικά ερωτήματα “γιατί και γιατί όχι’…Είχαμε τζαι cd με τον Ασιμο κτλ. Μετά το περπάτημα το χωριό είπαμε να δώκουμε τζαι ένα γυρό στο Τζύκκο. Παρκάρουμε στο ππάρκινγκ τζαι θωρούμε τους γύρω πωλητές (Μεγάααληη χάρη σου Παναγία μου του Τζύκκου). Εν προλαβαίνουμε να κατεβούμε που τ’αυτοκίνητο τζαι τσιππώσαν πανω μας τζείνοι που πουλούν παστά τζαι μέλια τζαι ξύδκια κτλ. Αρέσκουν μου τούτες οι μαλακίες για να λέω την αλήθκεια…Ένιγουέι, επιάμε λλία παστά, κούννες, τσάγια, εκάμαν το PR τους οι πωλητές τζαι εκάτσαμε σε ένα  που τα κκάφε να πιούμε το απογευματινό φραπέ μας τζαι να απολάυσουμε τον βουνίσιο αέρα τζαι τον γκρεμμμό.

3.30 το φραπέ. Όι λαομό. Εν έτσι που πλουτίζουν οι παπάες….Τζαι κόμα οι ταπελλούες του μπουφέ ήταν τζαμέ….Νομίζω το μπέργκερ ήταν 9 ευρώ ή τελοσπαντων κάτι έτσι outrageous.

Eίδαμε τζαι χωρκάτικο γάμο στον Κάμπο. Με βιολί τζαι λαούτο, ττενεκκούδκια, τη νύφη να πηαίνει περπατητή στην εκκλησιά τζαι όι με slk mercedes. Ήταν καταπληκτικό. Άλλο να σας το λαλώ τζαι άλλο να το θωρείται. Τζαι ένας μοναχός που επήαινε στην εκκλησία ήταν με ένα ολοτζαίνουρκο γυαλιστό Ρέιντζ Ρόβερ. όι όι, εν εζήλεψα καθόλου, τζαι όι, όι οι μοναχοί απαρνιούνται τα πάντα για να είναι κοντά στον Θεό τζαι την αρετή.

Στην κατάβαση τα βουνά ετυλιχτήκαν που πυκνή ομίχλη/συννεφκιά (κομα εν είμαι σίουρη). Ήταν πόμπα η πρώτη μας εκδρομούλλα. Έφα τζαι γλυκό κκεράζι (το ανώττερο γλυκό, εν σηκώνει συζήτηση).

Την δροσιά του κυπριακού βουνού δεν την ιβρίσκεις πούποτε. Long live the Troodos (το άλλο εν μετρά οκκέι?)

Εχτές εκάμαμε μουσική βραδιά με μπαγλαμαδάκι τζαι 2 κιθάρες τζαι τες 3 γαουροφονάρες μας (μουά, λεβέντισα τζαι Σιελίονος). Εκαθούμασταν σε Ανθουπολίτικη βεράντα με κρύον αερούδιν τζαι τρυαντάφυλλο χωρίς έννοιες…ωωωχχχ ίντα ωραία.

Σε κάποια φάση εμεταφερτήκαμε στην μυστική τοποθεσία τζαι είδαμε νάκκο τον έναστρο ουρανό τζαι εσυνεχίσαμε την μουσική.

Νεξτ ττάιμ θα ξέρω να παίζω το δωμάτιο στο άμστερνταμ στο μπαγλαμά. Επωρόθηκα. Θέλω μπαγλαμά. Εν στο σάιζ μου τζαι εν πολλά κάλτ. Γεναίκα με μπαγλαμά, ξέρετε μάνγκισσα, να κάθεται σαν τους ρεμπέττες να φαίνεται η κλατσούα. Cult I tell you. Πριν είχαμε πάει στην έκθεση του Κωστή Ταλιώτη στην αποθήκη τζιαμέ κοντά στην Φανερωμένη (περνάς το σπίτι που εν οι Λάιονς τζαι εν το δευτερο αριστερά). Να πάτε να την δείτε. Άρεσε μου το  We will always have Sundays ή τελοσπάντων πως λαλούν την φωτογραφία με την πολυκατοικία τζαι το σαραβαλλούι. Urban scenery.

Τζαι για να τελειώνουμε, έπηα δουλειά. Μεν φανταστείται τίποτε γουαουυυ. Είμαι σε ένα βιβλιοπωλείο τελοσπάντων. 5 ευρώ την ώρα. 400 ευρώπουλλα τον μήνα. Τζαι ναι το γκόουλ μου είναι να γνωρίσω ενδιαφερων ανθρώπους μιας τζαι το πόστο μου εν στα: κλάσσικς, φιλοσοφία, πολιτική, ψυχολογία, κοινωνιολογία, ακαδημαικά (μαθηματικά, θετικές επιστήμες, ιατρική, μπίζινες κτλ κτλ κτλ), θρησκεία τζαι ιστορία. Μεν φοάστε. Επήα μια φορά τζαι έμαθα τα ούλλα. Σκέφτου να με εβάλλαν στα παιδικά. Είσιεν να υπέβαλλα παραίτηση μονομιάς τζαι να εκουνοσιύλλιαζα για ούλλο το καλοτζαίρι.

ΑΑ επήα τζαι σε τζείνο το ππερφόρμανς που μου τ’ απρισε η Μαρία Τττου

Ενευερίασα στο ππερφόρμανς γιατί εν εσκεφτήκαν καθόλου το arrangement. Εβάλαν καρέκλες τζαι ούλλον το ππερφόρμανς ήταν χαμέ. Εν είδα τίποτε. Το δεύτερο είδα το αλλά άτε. Im still pissed off. Επήα τζαι μόνη μου τζαι εγώνιασε με ένας καλλιτέχνης….ξέρετε εσείς. Ήταν τζαι μεγάλος ο γέριμος. Εν με πειράζουν οι καλλιτέχνες αλλά ρε παιδί μου εν γίνεται να βρω έναν που να μεν νεν 10 χρονών για 50? Κάτι σε 20κάτι εν μας κάμνει? Πλίζζζ?

4 Responses to newsflash 1

  1. an se gwniase o 50ntaris o psilos me ta kapws makria malia pou eforouse mple lino poukamisui na men paraponiese!!

  2. ρίτσα says:

    κόρη άρεσεν μου πάρα πολλά η εκδρομή σας…που ούλλες τες απόψεις

    θέλω τζιαι εγώ

    περνάς καλά πράβο σου, να γεμώσεις

    εν καλά για σάμμερ τζομπ 5 ευρώ την ώρα. εννάρτω να με εξυπηρετήσεις τζιαι εμένα ;)

  3. γλυκο καρυδακι! δε σηκωνω κουβενταα!

    οντως ειναι καλα 5 ευρω την ωρα…

    οσο για το τελευταιο, the story of my life
    αντε,σου ευχομαι εναν 20κατι λιαν συντομως!

  4. RoAm says:

    @ νηφάλια: οι ρε εν το επρόσεξα τζείνον που λαλείς. Ο δικός μου ήταν κοντοστούππης με τζοιλιούδαν τζαι γκρίζα μαλιά.

    @ ριτσα : τί να γεμώσω? Τσούννες??? Να ρτεις, να ρτεις, να μου κάμεις τζαι παρεα να πιούμε τζαι κανα φραπεδάκι.

    @ νεράιδα: εεε τρώετε τζαι το καρυδάκι… οσο για τις ευχές, απ’ το στόμα σου και στου θεού τ’ αυτί!

tsil to speak - comments

