ως τζαι τα μωρά

εκάμαν μου μπλογκ.

μανα μου τα ρεεεε.

ντου άι φιλ λάικ άι αμ μπινκ στολκτ?

α γουέλ.

εν μου αρέσκει να μου λαλούν ψέματα. (τζαστ φορ δε ρέκκορτ).

πρέπει να αρκέψω να πακκεταρίσκω. Την Τρίτη έρκεται ο κύριος φορτωτική να πιάσει τους κόπους τζαι τα γραψιμιά μου τριών χρόνων και άλλα διάφορα που θα καταλήξουν για πάντα στην μαμα-πατρίδα.

Γαμώτο γιατί εν μου απαντά το ήμειλ μου το εθέριο αν θέλουν σταφφφ για το καλοτζαίρι? πάλε να είμαι άνεργη?

One Response to ως τζαι τα μωρά

  1. δοκησίσοφη says:

    Συμβουλή. Μην αφήσεις τίποτα πίσω. Ούτε ένα κουταλάκι.

tsil to speak - comments

