ντα ρε παιδκια εν τζαι επεθανεν κανενας

Εδιαλύσαν το τα Κρίνα.

Άτε τί να κάμουμεν? Δοξα σοι ο θεός έσιει τζαι άλλα καλά συγκροτήματα κτλ.

Οσσσον τζαι επρόλαβα να τους δω αααα.

Αλλά αυτό με βάζει σε σκέψεις ότι μάλλον η συναυλία που είδα εν ήταν τζαι που τες καλές τους.

Νεβερμάιντ εγώ τζαι η Μαρία Τττου επεράσαμε άψογα.

Τζαι αν νεν ο Θάνος που έφυε τζαι εν έτσι τζαι γιουβέτσι εν με κόφτει. Εν τζαι εν οι Spice girls τζαι εν η Geri που φταίει επειδή εν πουτάνα τζαι έσιει κόμπλεξ.

Προσωπικά εν η μουσική που με εσυνέπερνε (σιγά να μεν το έγραψα σωστά) τζαι εν θα χω πρόβλημα να ακούω ΔΚ χωρίς τον Ανεστόπουλλο. Τέλειος τέλειος θεός θεός αλλά νταξει ρεεεε.

Θελουμε αλλον frontman αλλό frontman αλλο frontman (ρυθμικά)

Που τηην αλλη…200πόσα πλάσματα εγίναν λουβίδκια πάνω τον ωκεανό. Πονώ αφάνταστα άμαν δκιαβάζω έτσι νέα. Να θυμηθούμε τζαι τί γίνεται με τα δικά μας. Εν ξηάνετε τζείνη η μέρα.

Που μου θυμήζει γιατί έχω 2 επαναλαμβανόμενους εφιάλτες.

1. Μια φιγούρα λεπτής ξερατζιάρας γυναίκας τυλιμένης με μαύρο πέπλο (ακόμα τζαι η φάτσα της) που στέκεται παράμερα μου τζαι φοούμαι την. Είδα την παλε εψές. Τάχα ήμουν στο σπίτι του παππού μου τζαι ήταν να τζοιμηθώ στο δωμάτιο που εζούσε η αδερφή της γιαγιάς μου. Στο κρεβάτι ήταν τζαι οι 2 οι λέκτριαρερς μου του MRI tzai tou ultrasound (!). Συμπαθώ τον πολλά τον Ultrasound guy anyway…Τζαι ήταν ανοικτό το παράθυρο. Σε κάποια φάση ξυπνώ τζαι βλέπω τούντην φιγούρα απέναντι στο πεζοδρόμιο να στέκι όπως το πιόνι στο σκάκι το μαύρο. Ξυπνώ τον Ρομπ (τον ούλτρασαουντ γκάι) τζαι δείχνω του την τζαι βουρώ να πάω σπίτι μου που εν ανοικτή η πόρτα πριν να μπει μέσα η μαύρη φιγούρα. Βουρώ τζαι η φιγούρα χάνεται. Εν είμαι σίουρη αν εμπήκε σπίτι μου ή όι.

Να υποθέσω ότι τούτο εν προμήνυμα θανάτου? Μπορεί…τζαι είμαι τζαι σίουρη ότι εν επειδή είπε μου η μάμμα μου ότι ο παππούς μου εγέρασε πολλά τζαι εν σώννει τίποτε. Γιατί να ετζοιμούμουν σπίτι του παππού μου στο δωμάτιο της πεθαμένης μου γιαγιάς?

2. Εφιαλτης νούμερο 2. Αεροπλάνα που ππέφτουν. Που τον τζαιρό που με μωρό ως τωρά. Ππεφτουν, ππέφτουν, κρούζουν, γίνονται κομμάδκια. Μέσα εν κάποιος γνωστός μου. Την τελευταία φορά που το είδα ήταν πριν 2 βδομάδες τζαι μέσα ήταν μίσιημου οι γονιοί μιας συμμαθήτριας μου που έσιει 3 χρόνια να την δω.

Να σημειώσουμε ότι γενικά δεν θωρώ όνειρα.

Μόνον εφιαλτες κάθε κυριού δόξει. Προτιμώ να τζοιμούμαι τζαι να με σαν το βόρτο.

One Response to ντα ρε παιδκια εν τζαι επεθανεν κανενας

  1. agnwstos-x says:

    wspu ta vlepeis apla j en ginunte, en kala…!
    alloi, oti blepun ginete..! enen j oti kalitero, piste4e me!

tsil to speak - comments

