bits and pieces

1. Κιθάρα. [πρέπει να σάσω τζαι το amplifier μου…εν κρίμα να κατσιαρίζει/μεν παίζει]

2. Κηπουρική

3. Δουλειά [για να δούμε αν τα καταφέρω φέτος]

4. Ποδήλατο.

5. Βέσπα (κότζινη για γαλαζιούδα πλις)

6. Είμαι τα μάλα απογοητευμένη από την κυβέρνηση μας. Εν τζαι αντρέπουμαι να πω ότι τους εψήφισα, προσδωκόντας καλύτερη μεταχείριση (if firfiris read this ; νταξει, οκκέι, συζητούμε το που εν να ρτω) αλλά αντρέπουμαι να τους ΞΑΝΑψηφίσω. Τί σημαίνει κύριε μου 3η λωρίδα στο χάιγουει τζαι να μου κόψεις τόσα δέντρα.

Το Κυπριακό εβαρέθηκα το. Εν με κόφτει. Ατε, εν να ππέφτω την νύχτα τζαι εν να μεν τζοιμούμαι, εν να αναγιώσω κοπελλούθκια τζαι να τους λαλώ εεε η γιαγιά κάποτε εζούσε ποτζί αλλά ήρτεν ποδά, ίντα που εν να κάμουμε. Σι τζει γιω δα που λέμεν στο τέλος.

Ε γαμώτο μου λυθεί εν λυθεί όμως η κοινωνία μας εν ως έχει τζαι μόνο σκατότερα μπορεί να γίνει.

Ειδικά άμαν θωρώ τους βολεψάκηδες συνομίληκους μου. Εν έχουν με ιερό με ώσιο. Θέλουν πάντα την πίττα σωστή τζαι τον σιύλλο χορτάτο χωρίς να δρώσουν.

Εν θελω να ρτω πίσω Κύπρο τζαι να ζιω μες τα σκουλούτζια τζαι τους βουρβουλλάες.

Τί μπορούμε να κάμουμε για τούτο?

Να ζούμε στην κοσμάρα μας τζαι να μεν μας κόφτει τί γίνεται γυρώ μας?

Εν μπορώ. Αδυνατώ.

Εν μου φκαίνει.

Εν να πελλάνω?

Ουφφφ.

Γι’ αυτό άμαν σας λαλώ ότι οι ανθρώποι με ειδικές ικανότητες (που λαλεί τζαι η φίλτατη Κκέικ – κόρη τσιάκκαρε τα ίμειλς σου) εν οι πιο ευτυχισμένοι….πιστέψετε με.

Ακούν λλιή μουσική που λαλεί τζαι ο φίλος μου ο Μιχάλης τζαι γελούν τζαι κάμνουν χάζι σαμπώς τζαι εφκήκαν πας τη μούττη του Έβερεστ.

Κλάνουν τζαι εν τους κόφτει (λαλεί τζαι η κκέικ)

Αγαπούν τζαι έχουν συναισθήματα χωρίς ενδοιασμούς.

Μπορεί να έχουν τζαι παραπάνω ένστικτο.

Αλλά όι, εν θα θελα να ήμουν παιδί με ειδικές ικανότητες.

Μπορώ ον δε άδερ χαντ να επηρεάσω τουλάχιστον τους γυρώ μου εν νεν?

(τζαι μετά ο καθένας να επηρεάσει τους άλλους τζαι να χουμε ένα εξπονένσιαλ γκρόουθ από μη-βολεψάκιδες , τζαι μετά να αλλάξω πλευρό χωρίς να ππέσω που το στρώμα).

Α τζαι κάτι άλλο.

Την 3η λωρίδα θέλουμε την οξά εν για να δόκουμε δουλειά του κουμπάρου του ντιβέλοπερ?

[τζαι δαμε ξεκινώ να αννοίω το παράθυρο τζαι να διώ κάτω ]

apanagia mouuu

8eee moy kateva

“Πολλοί Πεγειώτες πάντως δήλωσαν ανήσυχοι για το τι θα επακολουθήσει αν η ομάδα τους πάρει το κύπελλο και θα είναι υποχρεωμένοι να διασχίσουν τη Λεμεσό. Ορισμένοι σκέφθηκαν να ναυλωθεί πλοίο από τη Λάρνακα και να φθάσουν στην Πέγεια διά θαλάσσης ή να ακολουθήσουν τη διαδρομή μέσω Τροόδους.” from Politis today

4 Responses to bits and pieces

  1. arahni says:

    Τούτο με τους Πεγειώτες είναι αληθινό; Εν είχαμεν άλλα προβλήματα στην Κύπρο, τα προβλήματα της μάππας μας εμείναν, τους μάππες

  2. Cake says:

    Simera se koutsompolefkamen me tin asigxoriti (pale)
    en eshei tpt mes to email mou. oute sta junk oute sta inbox. ampa tzai en sto oneiron sou pou m esteiles kori? ksanaprospatha!

  3. ρίτσα says:

    μα εννα κάμουν 3η λωρίδα στο χάιγουέι;

    σήμερα πάντως ένιωσα ότι την εχρειάζουμουν

    μα ρε κουμπάρε τούτοι οι αελλίστες, μα πόσοι ένι,
    τζιαι ίνταμπου έθελα εγώ να φκω την ώρα που επήαίνναν στον αγώνα;

    άτε εννα δώκουν ούλλοι μες το συντριβάνι πόψε;

    για να ξέρω να πάω να κάμω χάζι
    (μα επέλλανες;εν για να αποφύγω το ραουνταβουτ του αγίου νικολάου)

  4. The Passenger says:

    Χαχά, τζαι ενόμιζα ότι εγώ ήμουν σκληρός με τις κουβέντες που ελαλούσα για τους Κυπραίους :)

tsil to speak - comments

