en eshiei etsi prama

Molis mou esteile friend request sto facebook …pioos???

I MANA MOU!

Tora paei na tin kamo ignore je na tis stilo message “amana ma inta pou enomises? oxi je filoi! eimaste kati perissotero enomiza!”

?

pao piso sto group theory (pou ton ena firmo ston allo)

aaa molis tora ida oti sto relationship status eshiei “it’s complicated”

laleite na en o tropos tis na mas pei oti “mora mou ego je o papas…DEN…xorizoume!”

eshiei humour toulaxiston en nen?

pao na tis kamo paratirisi.

9 Responses to en eshiei etsi prama

  1. Lexi_penitas says:

    Πάντως ευτυχώς που δεν ασχολούμαι με το facebook επειδή θα είχα το ίδιο πρόβλημα με τη μαμα σου

  2. neerie says:

    αχαχαχαχααχαααχαχαχαχααχα

    φοβερή η μάδερ!

  3. Black Pitt says:

    F@ck! Ευτυχώς εγώ εν νμζ να έχω έτσι πρόβλημα.

  4. Black Pitt says:

    Κάμε την accept, να βλέπεις τι quiz κάμει! ;-)

  5. Εγώ έπαθα το shock της ζωής μου όταν είδα στους friends του καλαδερφού μου τον παπά μου! Όταν δε μου είπε ότι “σέβεται το privacy μου και αρνείται να με κατασκοπεύσει μέσω facebook”, εσιγουρεύτηκα ότι ξέρει για το blog τζαι δκιεβάζει με κάθε μέρα…

  6. xose armando says:

    Toloipon re kopelia k kopelles eutixos me o father me i mother skampazousin apo computer k genika apo texnologia ara en nomizw na exo pote etsi provlima. je anyway oulloi oi gonioi 3eroun nampou kamnoun ta kopellou8kia tous asxeta pos pezoun pello tes parapano fores

  7. Leni says:

    Χεχε, μα τι επάθαν οι μανάδες ούλλου του κόσμου τελευταία;

  8. Marl3n says:

    OMG! Thanks GOD i mana m einai I ASXETI oson afora texnologia. Damai espasame na tis ma8ume na pata ena YES kai ena NO sto kinito (nokia ton kairo tou propappou;p)

  9. rose18 says:

    Prepei na anisixo k ego dld…ama ekame p moni ts email j mperei msn,oovoo,skype,je pezei je to internet pasta daktila tis en kairos na kamei j fb!! :S

tsil to speak - comments

