λιωμένα νεύρα- προσοχή κολλάνε στο χέρι.

eβαρηθηκα

εβραρηθηκα

εβαρηθηκα

im bored to death.

Αν ήμουν ένας εγκέφαλος μες την γυάλλα ΜΟΝΟ (δηλαδή όι σιερκα πόδκια κτλ) πάλε την δουλειά μου θα την έκαμνα.

Νιώθω άχρηστη, απόβρασμα της κοινωνίας.

ΚΑΘΟΥΜΑΙ ΤΖΑΙ ΚΝΙΘΟΥΜΑΙ τζαι δκιαβαζω.

Εν ζωή σιόρ τούτη?

[Αυτά για σήμερα όταν ξαναδιαβάζω το dissertation μου. ‘Εγραψα 6000 λέξεις μες σε 1,5 μέρα. Ουφφ ελπίζω να μεν νεν πολλά σκατά!]

τζαι που το άγχος (ποιον!?) έφκαλα τζαι τσούννες του άλλου κόσμου!

χαμένο κορμί στην Αγγλία κάθεσαι

μακριά από ήλιο και ζωντάνια

όλο γράφεις και σκέφτεσαι

προσπαθείς να δεις τι κρύβεται πίσω από τους αριθμούς

αλλά τίποτε.

Περιμενωντας την ώρα που το διάλειμμα δεν θα είναι ενοχή

που θα αρχίσεις να ξαναζείς.

[ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ ΟΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ RESEARCHERS ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΜΝΟΥΝ?!]

10 Responses to λιωμένα νεύρα- προσοχή κολλάνε στο χέρι.

  1. Γ.Ι says:

    i second the varethika part. Oi exetaseis en absolute waste of time/energy/bla bla bla.

    8elw ilio, 8alassa, frapedes, keo, lallara, ena mina iremias, tipote allo.

  2. Marl3n says:

    Aman! 6 000 se 1.5 mera! HOW?! Egw gia tis ergasies 8elw 3 weeks gia 5 000 le3eis… OUFOU!

    Xate, kali sinexeia. KAI 8A TELEIWSEIS! You have the power ;p

  3. maria t. says:

    ides ton spiraklon mu, ennnneeennnn????!!!

  4. ρίτσα says:

    ax, καημένη ψυχή, τι να σου κάμουμε και μεις που τα περάσαμε και είμαστε τωρά άνετες κι ωραίες (ου έχω τζιαι εγώ κάτι πράματα να κάμω αλλά παίζω πελλό)

    κανεί άχχος, έσιει ποοοοολλά πράματα πιο σημαντικά που τα πτυχία (αλλά θκιάβαζε να δούμε)

    σου αφιερώνω το Αδιέξοδο του αλκίνοου που άκουα εγώ που ήμουν φοιτήτρια τζιαι ήμουν έσσω τζιαι εθκιάβαζα

  5. micky says:

    se niothw 100%

  6. dokisisofi says:

    σκέφτου να μεν εβαρκέσουν πόσα θα έγραφες!

  7. constantia says:

    poooossssooo se nio8o den fantazesai!

    oson skeftomai oti exo akoma 3 evdomades revision mexri na telioso me to kalo, me pianoun ta klamata!

    simpasxo apolita! toulaxiston den eisai moni :P

  8. rose18 says:

    ypomoni roam…ekama j eg0 kati paromoio me tin ptixiaki tora sto 2o xrono,research methods,..95 selides ergasia…kali epitixia me tin ptixiaki s.. :)

  9. drakouna says:

    Αφήνω comment μόνο και μόνο για να ανεβάσω το μέσο όρο ηλικίας.

    Μπορείτε να συνεχίσετε να λύετε στο revision. Στην ηλικία μου, οι μόνες εξετάσεις που κάμνεις, είναι ιατρικές.

  10. RoAm says:

    hahaha. always look on the bright side of life diladi? :p

    ne reeee katalavainoume oti touti en i douleia mas twra alla ateee en kapos monotono to programma mas ;-)

tsil to speak - comments

