χαράς το κακό!

Έβαλα σας τζαι γω την φωτογραφία της Μελίντας (κάττος στο ποστ πουκάτω) τζαι σήμερα πιάνουν με οι γονιοί μου να μου πουν ότι επήραν την κτηνίατρο γιατί εκατούραν αίμα.

Τσσσσσσσσσσ χαρας το μμάτι σας!

Τέλοσπαντον το μωρό εν καλά εν έσιει τίποτε. Πέτρες στου νεφρούς λαλεί σου. Εν τραγικό! Οι γονιοί μου έχουν άμμους/πέτρες στους νεφρούς, εν επερίμενα να το πάθει τζαι ο κάττος μου….

On the other hand that raises my suspicions as to whether this has to do with our water suppply….it is kinda odd 3/5 living creatures in the same house getting a similar condition…

Εγώ τζαι η αρφή μου πως τζαι εγλυτώσαμε? Εγώ άτε…εν πίνω νερό…εν είμαι φαν. Τζαι είμαι τζαι ιδιότροπη, αμαν πείνω νερό θέλω το ναν της μπουκάλας (Εβιάν τζαι πάνω…όιιιι ρεεεε).

Η Μελίντα είναι τυχερή είπεν ο κτηνίατρος γιατί εν στειρωμένη και εν κοπέλλα έτσι εσιει χώρο για τα ducts τζαμέ (τωρά γιατί εν μπορώ να το κάμω correlate, i would suppose oti taxa more space–> less surrounding tissue to damage???)

Έδωκε μας ειδική τροφή (μάνα μου ρε κόμα σκέφτουμαι στον πλυθηντικό) τζαι αντιβίωση.

Τζαι επειδή ήταν άρρωστο το μωρό εν επεριποιάτουν το τρίχωμα της τζαι εγίναν κόμποι,  έγινεν άχρηστο (φταίμε τζαι μεις που εν την βουρούμε να την χτενίσουμε). Θα πάει για φουλ κούρεμμα ( κκέλισσα μελίντα χαχαχαχαχα).

Μάνα μου ρεεε τζαι τί δεν έπαθε η Μελίντα.

Σκουλούτζια έπιασε, να την τσιλλίσουν ετσιλλίσαν την, να αππηήσει που το μπαλκόνι κάτω εππήδησε…

Ίντα ξέρω έχασε τουλάχιστον τες 6 που τες  7 ζωές.

Θυμάστε πέρσι που την ετσιλλίσαν τζαι έκαμαν της facial reconstruction? Γναθοχειρουργική στο μάξιμουμ της :P

Details εδώ )melinda before operation) και εδώ (melinda after the operation)

Τζαι μάνα μου που το μματούιν της ήταν κότζινο που το αιμάτωμα…κόμα έμεινεν της έναν μικρό αΐπη. Έσιει ανισοκορία αλλά χάτες…

3 Responses to χαράς το κακό!

  1. afrodutistoumilo says:

    Περαστικά της.

    Χαράς το κακό οξα Χαρά στο κακό ?

  2. Marl3n says:

    Amana mou mana m! En 3analew tp!!!

    Perastikaaaaa tis

  3. diasporos says:

    Ptou ptou kakon tzai ksoristo

tsil to speak - comments

