Πίνω ένα readymade capuccino και…

εχτός που ότι εν πολλά γλυτζιή τζαι α-καφο για τα γούστα μου για κάποιο λόγο εθυμήθηκα κάτι φάσεις από την εποχή που ήμουν σπόρος.

Ντάξει όι πως τωρά είμαι πιο ψιλή αλλά λέμεν τώρα…

Θυμούμαι το δημοτικό που ήμουν μωρό (τζαι φαντάζομαι συνάμα moron) τζαι είχα ασκήσεις για το σπίτι…

Που η κ. Ξένια της Τετάρτης τάξης ίσιεν προβληματικές φωνητικές χορδές τζαι ήταν μονίμως σε κατάσταση τραβεστίασης…αν την έξερα τωρά most probably θα την έβαλλα στο μιουτ ολόισια. Αλλά άτε ήταν η δασκάλα μου.. τί θα μπορούσα να κάμω τότε? Και θυμούμαι και τον άντρα της που ήταν επίσης δάσκαλος, ο κ. Αντωνάκης. Μάνα μου τους ρεεε τί καλά πλάσματα που ήταν/ένει. Θωρό τον κύριο Αντωνάκη που γυρίζει με την διπλοκαμπινιά μες τη Λακατάμια…

Θυμούμαι που επήαιννα σπίτι, έβαλλε με  η μάμμα μου (άμαν ήταν σπίτι) να φάω τζαι μετά εθώρουν λλία μίκι μάους (νομίζω αναλύσαμε τα αρκετά τα μικι μάους εν νεν?)…Άμαν εν ήταν σπίτι η μάμμα μου επήαιννα στη γιαγιά μου που (surprise surprise) εν πίσω που το σπίτι μας. Η γιαγιά μου εν που το Δίκωμο. Τούτο σημαίνει το φαί ήταν μονίμως κάτι γιαχνιστό τζαι στο τσακκίρ κκέφι κανα ψητό.

Μπιζέλι γιαχνί, σπανάσιη γιαχνί, κολοκάσι γιαχνί, φασόλια γιαχνί, κουπέπια γιαχνί (!)…Νομίζω μόνο τα λουβκιά εγλυτώσαν που την πολύωρη κολύμπα στην χογλακο-τομάτα.

Είπα σας ποττέ πόσο αγαπώ το RoAm blog μου? Ασχετο!

Ποττέ εν μου άρεσεν ιδιαίτερα το φαί της γιαγιάς μου. Έπλεεν μες το λάδι. Το χάιλαιτ της κολύμπας ήταν τα βαζάνια τζαι οι πάμιες. Αλλά τούτα για να είμαι honest εν τα 2 φαγιά που πραγματικά πεθυμώ που την γιαγιακκα μου.

Μισό λεπτό να την πιάω τηλέφωνο μιας τζαι αθθιμύθηκα την (είμαι γαούρα, κανέναν εν πιανω τηλέφωνο εχτός που τον παπακη τζαι την μάμμα μου).

Πάντα εσυνόδευε το φαΐ μια κόρτα ψουμίν (ξέρετε το στροντζυλό το χωρκάτικο που εν probably the best bread in the wolrd).

Αλλά η σαλάτα της γιαγιάς δεν έχανε, ψιλοκομμένη με μαϊτανό τζαι τοματούδαν.

Anyway εν άλλο τάχα το θέμα του ποστ.

Θυμούμαι τζείντο homework που είχα, τζαι γελώ. Από πάντα σπασματούδιν, πάντα οι ασκήσεις μου καμούμενες, πάντα μπράβο στα σκέφτομαι και γράφω. Αλλά εσπάζαν με τζείντα μαθηματικά. Ώσπου να καταλάβω τις αναλογίες έσπασα (τζαι μένα τζαι την μάμμα μου). Επίσης θυμούμαι ότι στις αναλογίες επέθανε τζαι η αδερφή της γιαγιάς μου που ουσιαστικά εν τζείνη που με εμεγάλωσε -τζαι αγάπαν την μαμμα μου παραπάνω που την άκτουαλ μάνα της-. Τζαι εν εκάθετουν  κανένας να μου τα εξηγήσει γιατί ήταν ούλλοι πολλά busy τζαι θλιμμένοι κτλ.

Εγώ ακόμα αδυνατώ να καταλάβω τί εν ο θάνατος αν τζαι του μπι φρανκ δεν νομίζω να σιει κανένα που να εχώνεψε το κόσνεπτ του θανάτου. Εν έκλαψα…εν με επήραν στην κηδεία…which is bad cos sometimes i feel that i did not show the appropriate amound of respect to the person who raised me. Come on i haven’t even been to the actual tombstone for something like 11 years. Fuckin’ shait. Ον δε άδερ χαντ μες τζείντο κοιμητήριο εν σχεδόν ούλλοι τζείνοι που με εκάμαν να σκεφτώ τί μπορεί να εν  ο θάνατος. Anyway, παρεκτρέπομαι πάλε.

Ναι τζαι είχα  homework…ειδικά στη πέμπτη τάξη θυμούμαι είχαμε μελέτες ιμισh. Άννοια την εγκυκλοπαίδεια την 2002 (too outdated nowadays hahaha), τζαι αντίγραφα άβερτα. Για άννοια τζείντο Η Ζωη του Παιδιού or smth τζαι έβρισκα τίποτε relevant.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ την μελέτη μου για το περιβάλλον. Ήταν χάρμα οφθαλμών. Ακόμα είμαι proud of it. Τζαι έβαλα την τζαι σε πράσινο φάιλ.

Περιττό να σας πω ότι η μελέτη ήταν γραμμένη στο σιέρι με σκεδιούδκια τζαι κομμένες εικόνες…

προ-pc εποχή. Νομίζω ήταν η χρονιά πριν να ανακαλύψω το τί σημαίνει Intel IIτζαι 3 GB hard drive hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

a BTW to email mou κλειει 10 χρόνια ζωής φέτος. Τί ππάρτι να του κάμω? 19 του Μάι είστε όλοι καλεσμένοι σε email birthday party.

2 Responses to Πίνω ένα readymade capuccino και…

  1. hybridpolaroid says:

    i miss uuuuuuuuuuu

  2. maria t. says:

    thelw giaxnista…otidipote, twra!
    kori eshis xmas songs pas’to music box a!

tsil to speak - comments

