let it snowww let it snowwww

Ήρτα που λέτε την Παρασκευή. Την βαλίτσα μου έσασα την η ώρα 5παρά τζαι το ταξί έρκετε να με πιάσει η ώρα 6!!!Η ώρα 2:30 λαλώ άτε να τζοιμηθώ λλίο αφού η Εμ τζοιμάται τζαι εν μπορώ να κατσιαρίζω. Έσιει ανθρώπους που έχουν τζαι δουλειές.

Απλωμένη η Εμ σε ούλλο το κρεβάτι…πιάνω την γωνιούδα μου τζαι λαλώ ” άτε να μεν τζοιμηθώ…ίντα chance έσιει να ακούσω το ξυπνητήρι η ώρα 4″… Περιττό να σας πω ότι (επο)τζοιμήθηκα τζαι με ξυπνητήρι έβαλα με τίποτε…Εξύπνηα ΕΥΤΥΧΩΣ η ώρα 5. Τα συρμένα τα πράματα που είχα για να πακκετάρω εμισοσιγύρισα τα. Ήβρα τζαι τα γνωστά ηλεκτρονικά που φέρνω πίσω κάθε φορά (δίσκος-λαπτοπ-chargers) κτλ τζαι έκλεισα την. Perfect timing με το ταξί. Πάω Τ5, πιάνω ένα καπουτσίνο τζαι κάθουμαι να θωρώ το λονδρέζικο dawn. Kαταπληκτικό το Τ5. Λατρεύω το. Ούλλο γυαλλί…Δαγκωτό, ταξιδεύουμε πάντα με British Airways ;-).

Eίδα τζαι ένα τσούρμο χωρκατοκυπραίους σε μπουλούκκια να τσιριλλούν σαμπως τζαι εν δικό τους ούλλο το αεροδρόμιο. Να χιουμορίζουν ηλίθια. Κόφκω την ότι ήταν πρωτοετής. Η δε γεναίκα της παρέας εν εφκαλε φάουσα. “Θέλω να σηκώσεις τζείνον που εν να κάθετε δίπλα μου τζαι να ρτεις εσύ. Εν εκατάλαβα εν να καθουμαι μόνη μου? Όϊ εν να έρτεις εσύ”, ελάλεν ενός που τους αρσηνικούς της παρέας.

Τζαμέ άρκεψα τζαι εφάκκουν την κκελλέ μου…Πού πάω ρε θεεεεε? Τί έσιει λλιότερο το Queen’s Court? (οικόγενεια…κουραπιέδες τζαι μελομακάρουνα, φίλους τζαι σούβλα?)

Κάθουμαι στο 27Β τζαμέ στο exit (8:20 ήμουν στο site της BA την προηγούμενη μέρα να κλείσω τη θέση στο exit για να απλώσω). Διπλα μου έκατσε μια μιτσιά πρωτοετής νομικής στα πέρα της Σκωτίας. Αρκετά καλή η μιτσιά. Εμιλίσαμε αρκετά μπορώ να πω. Ήμουν τζαι γω σε κοινωνικό mood (omg εν η πολλή παρέα με το communication freak την Εμ που με εχάλασε), τζαι έκαμε με entertain αρκετα. Mετά ίσιεν να γράψει 32 κάρτες χριστουγέννων για τους φιλους της (χαχα freshers still have school-friends) που ήταν να έρτουν που την Ελλαδα επειδη εν δόκιμοι…ήταν τζαιρός τζαι επέρασε!

Σε κάποια φάση γύρνω να τζοιμηθω τυλιμένη τον σακκό μιας τζαι εν ίσιεν άλλες κουβερτούες. Σε κάποια φάση ξυπνώ μες το κνίσμα. Πάω toilet κατεβάζω τα τζαι holly motherfuckers οι ζαμπαράκκες μου τζαι τα καννιά μου ήταν μια ενιαία τσούννα έττσσιιι κότζινη. Θωρώ τζαι την φάτσα μου ‘άι σσιχτιρ είμαι πουά πάλε‘. Πάω πίσω, συνεχίζω τον ύπνο μου. Ξυπνώ για το landing τάχα μου τζαι ήταν να πεθάνω που το κνίσμα. Oh Lord εν μπορείτε να φανταστείτε τί κακό.

Κατεβαίνω η ώρα 3:30 στο φουτουριστικό μας αεροδρόμιο της Λάρνακας τζαι βλέπω κόσμο πολλή. Συνήθως εμείς τζαι αλλο καμιά πτήση είμαστε. Ευτυχως ήρτε γλήορα η βαλίτσα μου τζαι βουρώ να φκω έξω πριν να πελλάνω που το κνίσιμο. Θωρεί με η μάνα μου, παθαίνει ένα ψιλοσιοκ (μιας τζαι ίσιεν έτσι 3-4 μήνες να τσουννιάσω σε υπερβολικό βαθμό, τζαι που το τηλ. ελάλουν της ότι everything’s fine etc etc). Ο ομοιπαθητικός μάλλον απαθής είναι, λαλεί μου “πηαινε πιάσε belladona.” “Εχχμμ τι να πιάω? Όπως λέμε μπελλα τζαι ντόνα”? “ναι ναι”. Ούτε που επήα σπίτι, επήα ολόισια κάτω στο ομοιοπαθητικό φαρμακείο για να πιάω belladona. Άκου τζαι σει όνομα. Whoever trusts a drug by that name! Αν δεν έσιει κανα παραξενο συνδιασμό φωνηεντων μέσα εν νεν σοβαρό φάρμακο. (θυμίστε με σε κάποια φάση να σας δείξω κάτι βίτεος που το youtube).

Πίνω την μπελλαντόνα τίποτε εν έγινε.

Τη νύχτα απτόητη πάω στο Οκτάνα με ένα μάτι πρισμένο σαν να τζαι ήμουν ππουνιαρισμένη τζαι με κνίσμα. Πίνω το green tea μου τζαι πάω Red να δψ τον Κοργιαλλα. Μανα μου τον τζαι χαρεινε μου τον. Χφτοου να μεν τον μμαδκιάσω. Το πρόγραμμα του Red εν καταπληκτίκ. Πολλά πιο cheerful που την Αυλαία με εξαιρετικά ταλαντούχους νεαρούς. Άρεσε μου τζαι ο Τεύκρος τούντην φορά, τζαι οι κοπέλλες που τραγουδουν (η Μυρτώ της αυλαίας τζαι μια άλλη που εν ξέρω). Τέλια σκέδιο ο άλλος τραγουδιστής που σούζει ιδιαίτερα πολλά την λεκάνη του τζαι νομίζει πως εν ο Robbie Williams. Εν μπορείτε να καταλάβετε τι σας γραφω αν δεν το δείτε!

To σιέρι μου σε μια φάση άρκεψε τζαι επόνε με τζαι επρίστικε εγίνικε ολοκότσινο. Πάω toilet με την Μαρία Τττου τζαι κάμνουμε ινσπεκτ την κατάσταση. Πάει να φυει που το ττόιλετ να πάει στο απέναντι τζαι αννοίει την πόρτα το μωρό σαν είμαι με τα πατταλόνια κάτω. Φκαίνει τζαι μια την άλλη τουαλέτα. haha. Ήμαστε που ήμαστε τζαι στο Red (που πας γεναικα με γεναίκα στο ίδιο ττόιλετ στο λεσβιοχώρι ένα πράμα) , όταν βρεθούμαστε για το traditional handwash after peeing λαλεί τζαι η  μαρία “πολλά έξυπνη κίνηση με την πόρτα”. Applause haha. Όι πως μας κόφτει, όι πως μας νοιάζει απλά it’s so damn amusing.

img_1177

Ο Κοργιαλας με την Ευριδικη ήταν υπέροχοι. Τσιοφτοτραουδα τα τραούδκια τους αλλά αρέσκουν μου πας την σκηνή. Τζαι το Μην Υποκρίνεσαι το εκαταχάρηκα. Τζαι η Ευριδίκη είπεν εξαιρετικά το Whole lotta love. Ο Κοργιαλάς είπε το Πριγκηπέσσα του Μάλαμα τζαι believe it or not άρεσε μου τζαι μενα τζαι της Μαρίας!Λλιον πρίχτης ο Κοργιαλας που επρίετουν ‘οτι εστραωνε τους το φως τζαι να “μπορεις να το κλείσεις αυτό? ” κάθε 15 λεπτά. Εν είχαν πολλή κόντακτ με την Ευριδίκη…την προηγούμενη φορά αλλο λλίον να τα κατεβάσουν τζαι να αντακώσουν ομπρός μας, αλλά την Παρασκευή δεν έπιασα τα vibes τους. Για εδκιαβασα στον Πολίτη ότι εν να παντρευτούν…ααα ρε Τζίμμυ εν με πιάνεις εμένα που είμαι νεανίδα, σαν τα κρύα τα νερά..έτο λλίο πουά φάσεις φάσεις αλλά ντάξει. Είμαι νοικοτζυρά, με κοπελλούδκια εξτρα έχω, με πολλές απαιτήσεις που σένα…μόνο να σε θωρώ θέλω.

Εψές επήα λλίο Hustle τζαι εκατσαμε έξω, εφόρουν ένα πουκαμισούδιν τζαι εν εκρύωσα. I LOVE CYPRUS AND CYPRUS LOVES ME (poy leei tzai o Midget Factory).

Σήμερα το πρωί εξύπνησα με πρισμένα σιείλη αλα Αντζελίνα τζολί (μόνο που η μια πάντα ήταν πιο φουσκωμένη που την αλλη) τζαι με 2 μάδκια καταπρισμένα τζαι ολοκότζινα. Η φάτσα μου έκρουζεν τζαι γενικά ήμουν κάτι πουά  αλλεργια like κινούμενο ον. Totally photographable material for an angioedema book.

Ε τζαμέ εν άντεξα τζαι είπα SCREW ALTERNATIVE. I AM GOING MAINSTREAM AND CLASSICAL BABEEE.

Εχαππώθηκα 16mg Medrol (κορτιζόνη) τζαι έσιει που τζείντην ώρα που έπνασα. Δυστυχώς ξέρω ότι δεν θα με κρατήσουν 16mg ως τα αύριο…τζαι έχω τζαι laser την Τρίτη (κανονικά είχα σαββατο αλλά που να πάω μάνα μου σαν ήμου πουα να κάμω?). So the plan is to have another 16mg tomorrow morning and then on tuesday and then try to reduce it.

Ερώτηση: Τί σκατά άλλαξε σαν έσαζα την βαλίτσα μου τζαι που τζείντην ώρα δεν έπνασα? Έχω αλλεργία στην Κύπρο αραγες σου?

to be frank…i am sort of afraid that what kept me urticaria-less for the past 4 months is the homeopath-ic stuff. now that i a m having steroids i screwed up ‘their’ treatment as cortisone is a no no whilst on homeopathy. ah well…each day is different, today i couldn’t have acted otherwise. Tomorrow 8oroume(nte)

9 Responses to let it snowww let it snowwww

  1. CandyCandy says:

    Καλωσόρισες!! Είπες να τα κάμεις ούλλα μια φορά?!

    Όντως το πρόγραμμα του red την Παρασκευή είναι πολύ καλό. “Τέλια σκέδιο ο άλλος τραγουδιστής που σούζει ιδιαίτερα πολλά την λεκάνη του τζαι νομίζει πως εν ο Robbie Williams. Εν μπορείτε να καταλάβετε τι σας γράφω αν δεν το δείτε!”…Χαχαχαχαχα!! Πολλά ωραία περιγραφή!! Είναι ο Hovig αλλιώς “η Υπερπαραγωγή” όπως τον ονομάσαμε! Είμαι πολλά fan!:-P

    Περαστικά σου τζιαι θα κανονίσουμε να τα πούμε τζιαι που κοντά για κανένα coffee ή φαϊ.

  2. ‘άι σσιχτιρ είμαι πουά πάλε‘
    πόσα άτομα μπορούν να το πουν αυτό?!
    α ρε ρόαμ, είσαι μοναδική στο γράψιμο!
    lololol

  3. alexandros says:

    ”Τζαι η Ευριδίκη είπεν εξαιρετικά το Whole lotta love.”

    ίντα τζιαρούς εφτάσαμεν… να τραγουδά η ευριδίκη LED ZEPPELIN!!! ποια? η ευριδίκη! για όνομα…
    εν σαν να μου λαλείς να τραγουδά ο σάκης τραγούδκια του Morrison…

  4. Cake says:

    kori ma Belladonna apo oti kserw (mporei nan pelares p lalw) itan narkwtiko me polla entona hallucinations, alla epinan to tzai gia to insomnia nomizw. Ampa tzai eixes hallucinations mes to RED tzai enomizes oti etraoudan kala o Korgialas? hehe

    welcome home birdy!
    p.s: esi en xreiazetai na foriseis kotzina sto party. tha eisai kotzini pou moni sou apo oti ekatalava

  5. μα τι έσεις τζαι συνέχεια τσουννέφκεις;
    εν έσιει γιατρειά τούτη η μαλακία;

  6. Άρεσε σου ο Κοργιαλάς; Ωραία, πολλά ωραία. Γιατί εκανόνισα να πάμε την Παρασκευή τζι αν δεν είναι καλός θα με σκοτώσει η παρέα…
    Καλωσόρισες!

  7. Urban Tulip says:

    Καλός ο Δημήτρης! και η Ευριδικούλα!
    Πότε θα του κάνεις ερωτική εξομολόγηση να ησυχάσουμε; :P
    – σουπερ η μουσική του Hustle , ώστε εσύ ήσουν μια από τους έξω!-

  8. RoAm says:

    @ Candy: perimeno minima gia place/date/time gia sushi!!! :P
    Cheers to Hovig then ;-) fenete polla mitsis btw…na peis tou Teukrou sigxaritiria. Polla orea i fasi sto Red!

    @Prasini Neraida: ohh thekkiou. Eh koita3e an skefteis oti 1/4 se kapia fasi tis zois tous 8a pa8oun urticaria, mild or not, polloi mporoun na to poun!!! haha. gotta love those statistics don’t u?

    @alexandros: hmmm sakis me to makri malli tou morrison. nomizo e3anaeida to ergo, en itan etsi tellia stin arki pou e3ekinise o sakis? Believe it or not eipen to kala i Evridiki…prepei na paeis na to akouseis je na mou peis!

    @glikisman: kori men me peripaizeis! you have to treat people with disabilities with respect and love!!!! haha. Ginete na rto ntimeni santa claus???????? I Belladona pou to ekama wiki en toxic plant. Pantos molis tin ipia etavlara mes to krevati je e3ipnisa me to zori meta pou 3 ores. Je ego en joimoume tis ores pou eshei fos…

    @bastard: ah well, no there’s no cure cos none really knows what causes it. I am pretty sure it is stress in my case but i cannot control it. Oute kan mporo na katalavo pote eimai agxomeni poso mallon na to ele3o!

    @queen: yes yes good for ya! it is great show ;-)

    @urban: geiaaaa! nai nai that was us. AAAXX jimmy mou jimmy mouuuuu tora pou 8a diseis je ton kombo e3anemistikan oles mou oi elpides….:P ti mousiki sto hustle akouamen tin otan annoien i porta. Alla i like a bit of 80’s ish music.

  9. CandyCandy says:

    Ok! Θα σε μηνυματήσω σύντομα! Ναι μάνα μου τον εν νινί ακόμα! Τωρά θα κλείσει 20. Ε τι να κάμουμε…έχουμε τζιαι εμείς οι «μεγάλες» ψυσιή…αφού εν Υπερπαραγωγή! Χαχα!:-) Οκ θα μεταφέρω τα συγχαρητήρια σου;-)

tsil to speak - comments

