Είναι αστείο σοβαρό

που λέει και ο Σωκράτης.

Άλλαξε πολλά το attitude μου τις τελευταίες 3 βδομάδες.

Βλέπω πράματα που παλιά εν εθόρουν ή μπορεί τζαι συνειδητά να εδκιάλεα να μεν εθώρουν. Έτσι απλά για να συμπαθώ ούλλο το κόσμο, για να νιώθω ότι ούλλοι έχουν κάτι παραπάνω να δώκουν. Ότι ούλλοι έχουν υπευθυνότητα. Ότι είμαι τυχερή που ο φθόνος και η ζήλεια εν μακριά μου.

Όχι πως τωρά ήβρα ότι έσιει ανθρώπους γυρώ μου που μπορεί να μεν αξίζουν την απαραίτητη σημμασία…απλά νομίζω έμαθα ότι εν νεν ανάγκη τζαι γω να τους έχω τόσο ψηλά. Γιατί ποττέ εν εξεχώριζα τους ανθρώπους μες τον εγκέφαλο μου. Ποττέ εν είπα “η καλλίτερη μου φίλη” ή κάτι ανάλογο.Ούλλους εδιούσα τους ένα κάτι, όχι το benefit of the doubt αλλά το potential to evolve into something better.

Επιανα λάθος μηνύματα αρκετές φορές τζαι εν το εκαταλάβαινα. Ίσως γιατί ποττέ εν είχα έναν άνθρωπο τόσο του ύψους τζαι τόσο του βάθους σαν εμένα αλλά που να θωρεί τα πράματα που άλλη γωνιά τζαι co-ordinates. Ε τωρά που κάπως ήβρα μια φιλενάδα που να έσιει ανάλογα qualities άρκεψα τζαι γω να βλέπω τζαι να σινιάρω διαφορετικά.

Όπως μου είπε και η αγαπημένη φιλενάδα η Londonbridgian “θωρείς πολλά τις λεπτομέρειες και συγκόφκεις πράματα που εν τα θωρώ αλλά χάνεις την γενική εικόνα”. True …so true.

Nevertheless i am progressing.

Επεθύμισα πολλα το μπλοκ μου.

Επεθύμισα να ρτω τζαι να γράψω τούτα που με βασανίζουν.

Tζαι ειδικά τωρά.

Αλλά εν μπορώ. Γιατί ξέρω ότι έσιει ανθρώπους που με ξέρουν τζαι έχουν την RoAm την πεζή, του βαρκούμε-που-ζιω, του παρετα-με, του εν-σε-εχω ανάγκη κτλ κτλ κτλ in mind.

Έχω τζαι γω αγαπητοί μου αναγνώστες ένα καλό side που είναι empathetic and sensitive. Απλα ξέρω να χωρίζω την προσωπική μου ζωή που την επαγγελματική. What you see is what you get FOR THAT TIME OF THE DAY.

Εν είμαι necessarily διπλοπρόσωπη, απλά ξέρω που να τραβώ τις γραμμές.

Τζαι το private space μου είναι sacred. For fuck’s sake do not even try to pass it without my permission.

Σκέφτουμε να αλλάξω url…

τζαι έχω ήδη αλλο ένα μες την wordpress.

Εν γίνεται απλά να μου δώκουν ενα που τζείνα τα πράματα του Men In Black να έσβηνα που μερικούς ανθρώπους το url τούτο που τον νου τους?

5 Responses to Είναι αστείο σοβαρό

  1. Μα εππέσαν μαζικά ούλλοι να ανακαλύψουν ποιοι είμαστε που γράφουμε τα μπλογς;
    Γαμώτο, αρκετές περιπτώσεις τελευταία.

  2. giatrina says:

    I know exactly how you feel..teleia omws !! Ennen polla inspiring to comment mu, antilamvanomai to, alla ate, oute gw 3erw ti na kamw gia na su dwsw kamia idea. =|

  3. afrodutistoumilo says:

    Ε ήντα το σκέφτεσαι?

  4. Έφυες. Αν αυτολογοκρίνεσαι κάτι πάει λάθος. Πήαινε αλλού τωρά.

  5. tubemap says:

    ohhh dear poso se katalavw!

tsil to speak - comments

