Ακου λεβεντη μου

ολααα τα κααανωω και με τον πετρο και με τον πααανοοοοοοοοο.

Thekkiou stin Krisi Tautotitas που μου εθθυμισε την Αννα Γούλα και το Τα Πίνω Όλα….

Έσιει που τα ψες που γυρίζει μες το νου μου.

Κοπελλια

Δκιαβαζω

Εχω ιντερβιου

Έχω ακριβως 7 μέρες να μάθω τα ethics and UK policy (medical ethics), mental health act τζαι αλλες παπαριες που θα ήταν καλα να ξέρω για το clinical scenario.

Μετά έχω τα NHS Reforms. Ο παρέας που τα έκαμε propose εν του uni μου. Μπραβο του.

Μετά έχω να σκεφτώ που τζείνες τις γενικές ερωτήσεις τες δύσκολες του στυλ “όταν ήσουν σε μιαν ομάδα τζαι κάποιο που τα team members σου ήταν κατώτερο τι έκαμες να το βοηθήσεις τζαι πως αλλαξε τη δουλεια σου εσένα?”

Ούφφφου.

Είμαι στην πρίζα.

Αλλά λατρευώ την πρίζα. Επιτέλους κάμνω κάτι.

Έχω αλλο 100 σελίδες για τα medical ethics.

Γιατί οι Ιεχωβάες να μεν δεχουνται τα tranfusions? Make the life of interviewees easier please.

Γιατί η μορφίνη να μεν νεν euthanasia αλλά το kcl να είναι?

Και άλλα πολλα.

Μετά πρέπει να δκιαβάσω έτσι γενικά πράματα π.χ. science related stuff. Thank God μπορω να μπαινω να δκιαβαζω το BMJ μουχτι που το account του πανεπιστημίου.

Τέλεια.

Τζαι πρέπει να βρω τζαι πότε να πάω στο γαμημένο καμπριτζ. Να πάω το πρωί τζαι ως τες 9 να με στο κολλέγιο οξά να πάω που την προηγούμενη μέρα να δω τζαι που εν το college τζαι να γυρίσω τζαι λλιο?

Προβλήματα ο κόσμος…

Χμμμ είμαι σχεδόν 100% σίουρη ότι εν να ξαναφάω rejection αλλά άτε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία (πόσες φορές μπορεί να πεθάνει όμως τζαι να ξανα-αναστηθεί?). Αλλά δεν είμαι ηττοπαθείς. No no κάθε άλλο….απλά i cannot allow myself to imagine me in 9 months from now doing smth like that in that uni. It’s smth like…beyond imagination. It is not even worth it. Cos if i get engaged in that notion and image it will take me time to come back in the real time-space continuum. and effort.

and it is my 21st bday about when i should receive the decision. bad timing re mana pou me egennises en eginetoun na me kameis kalojairi na kamoume pparty je gia to ptixio?

Sta 18 mou irten to 1o rejection. En itan traumatiko gia mena (can’t lose what you never had, can u?) alla itan gia tous giro mou pou enomizan oti itan na pe8ano pou to marazi. Sometimes it is bad na men esheis expressive face je na varkese na milas.

l

Δκιαβασμαααα

Τα αλλα 3 unis με φωνή με ακρόαση.

Τζαι κόμα να στείλω κανα application για masters.

Ελα λοιπόν και συ μαζί μουυυ

Τα πινω όλααααα

χαπια ουίσκι και κοκα κόοολλααααααα

__________________________________________________________________

Εν παω καλά.

I am ecstatic

i am driven.

aren’t i?

Elate e3iases tin fanella sou tin rige.

4 Responses to Ακου λεβεντη μου

  1. melina says:

    hahahaha thea i anna goula enen? anakalipsa tin kai gw prin lies meres kai ekollisa :P skeftume na paw na tin dw pou pezei sena mparaki stin a8ina. all this for the sake of a thesis as poume.

    oso gia to allo, stellw sou oulli mou ti 8etiki energeia (tountes meres exw :P :P) pistepse oti axizei sou auti i 8esi kai kame oti perna pou to sheri sou.

    ate re enexo idea pou medical ethics! pou enna telioseis me ta filladia pepse mou tpt na 8kebasw :P

    p.s: thelw je gw access sto bmj!!

  2. cake says:

    Kali epityxia! tha sou anapsw tzairin!
    exw sou nea asxeta: erkoumai me ton mwratso londino 4-8 dekmvri. en exw to eggleziko sou noumero. steile mu to sto emai,na vrethoume gia kanena cupcake, tziernw.
    filouthkia

  3. Ask Lefty for pills!
    He is the Kingston Pharmacist!!!

  4. […] αποτριχώννουμουν, εθκιάβαζα ταυτόχρονα ένα ππόστ της φίλτατης Roam (την οποία έγραψα που ήρτε Leicester τζιαι […]

tsil to speak - comments

