Being impaled on a monday evening

Καλημέρα αγαπητοί μου αναγνώστες.

Η περασμένη βδομάδα ήταν καταπληκτική από όλες τις απόψεις. Η συγκάτοικος μου ίσιεν καλεσμένους τζαι έτσι έφυα που σπίτι για να παραχωρήσω το κρεβάτι μου στους νεοφερμένους του Queen’s Court. Για αλλαγή εμετακόμισα στην φιλενάδα στο Court του Βαρώνου. Επήα Πέμπτη τζαι έφυα Δευτέρα βασικά.

Το Σάββατο όταν επισκέφτηκα την κατοικία μου στο Queensway ήβρα ένα φάκελλο.

Άνοιξα τον φάκελλο με τρεμάμενα χέρια και εκατομμύρια σκέψεις να κατακλύζουν τον εγκέφαλο μου (“άτε γαμώτο μα πόσο φτύμμα να βάλουν έν αννοίει, είμαι σίουρη έφα το rejction, όχι ο φάκελλος εν μεγάλος τζαι έσιει πράματα μέσα, αποκλείεται ναν μόνο μια κόλλα για rejection).

Όταν ο φάκελλο άνοιξε είδα ότι έχω interview τις 2 Δεκεμβρίου ( εν τζαι τα bday tis sistaa μου τες 2) στο Καμπριτζ για το ultimamte course.

Την Τετάρτη εν να πάω Bicester (με τρένο τελικά γιατί εν έχουμε international license! :P).

Εχτές όταν ετελειώσαμε η ώρα 5 που το uni, φέφκουμε με τον παρέα μας τον Ελβετό εγώ τζαι η συμφοιτήτρια η μογγόλα. Το πάρκο κλείει κατα τζείντες ώρες αλλά το μπροστινό gate ήταν ανοικτό. (αλλά ίσιε ετσιιι ταπέλλα που ελάλεν ” gates are now closed”. Ο Ελβετός λαλεί μας “μπόρουμε να φκουμε πάμε”.

Να μεν σας τα πολυλογώ, εγυρίζαμε μες την νύχτα (ναι νυχτώνει η ώρα 5 τζαι 10) μες το παρκο να βρουμε exit.

Εγώ εβάστουν το ολοτζαίνουρκο λαπτοπ τζαι την backpack μου που βασικά ίσιεν μέσα ούλλο μου το σπίτι. Αλλά έπρεπε να ππηδήσουμε που τα fences. Ήβραμε ένα τόπο που ήταν λίο πιο έυκολο να ππηδήσεις (σημειώστε ο Ελβετός επήε να φκει που Lancaster gate που εν ανάθεμα). Πάει πρώτη η μογγόλα. Πάω μετά εγώ….μετά από 2 προσπάθειες τα καταφέρνω (πρέπει να πάω γυμναστήριο οπως και δήποτε…εν έσιει πιο κρεας πλάσμα που μένα). Στην κατάβαση όμως εκοράτζισεν το jeans μου πας το spear (κυριολεκτικά…) του κατζελιού. Εν νάκκο λους τζείντο τζιν πάνω μου τζαι στο landing το spear εσόροψε (βασικά έκαμε impale) την κώλότζεπη μου (στα αριστερά του κώλου μου). Όσσον τζαι εγλήππαρα την!!!!

Ευτυχώς άυριο εν να χω chance να κάμω make up για την ματσουτζιά την εχτεσινή στα outlets του Bicester!

5 Responses to Being impaled on a monday evening

  1. melina says:

    good luck on the ultimate course!! enna xarw polla an petixei :)

  2. V says:

    KALI EPITIHIA!!! ALL THE BEST!!!
    xxx

  3. Αν θέλεις να νοικιάσεις κάρο δοκίμασ’ τους τούτους.
    http://www.enterprise.co.uk/
    Εν ζητούν international άδεια(εν εζητούσαν τουλάχιστον) και έρκουντε και πιάνουν σε για να νοικιάσεις και μετά πέρνουν σε και σπίτι σου..:)
    (Με την άδεια μου την παλιά, που εν μόνο ελληνικά, και το διαβατήριο μου, εδεκτήκαν)

    Καλή επιτυχία στο interview!

  4. me metro sto bicester!!!!
    episis 2 dekemvriou einai ta bday tou sigkatoikou tou lefty j tis britney spears :p

  5. Eolica says:

    Εν χρειάζεσαι international άδεια, είμαστεν Ε.Ε., όσο τζιαι αν μεν θέλουν να το παραδεχτούν οι Εγγλέζοι!
    Καλήν επιτυχία στη συνέντευξη (χμμμμ άμαν το πεις ελληνικά ακούεται λες τζιαι εννά σου πάρουν συνέντευξη για περιοδικό)

tsil to speak - comments

