Ο Ρωμιός τζαι η Γιουλιέττττα

Ιεράπετρα Κρήτης:

DevArt

Ζευγάρι επέλεξε το θάνατο  [ΠΟΛΙΤΗΣ – 31/10/2007, Σελίδα: 21]

Τραγική κατάληξη είχε ο έρωτας δύο νέων από την Κρήτη που προσέκρουε στις αντιρρήσεις και τις πιέσεις των οικογενειών. Η ιδέα να ζήσει ο ένας μακριά από τον άλλο φάνταζε χειρότερη κι από το θάνατο και έτσι, το νεαρό ζευγάρι επέλεξε να πιει δηλητήριο ως ύστατη λύση. Όπως αναφέρει η “Ελευθεροτυπία”, σύμφωνα με πληροφορίες, γύρω στις 6.30 τη Δευτέρα το απόγευμα, η 18χρονη κοπέλα και ο 25χρονος σύντροφός της, ήπιαν λανέιτ, που θεωρείται ένα από τα ισχυρότερα φυτοφάρμακα. Το νεαρό ζευγάρι βρήκε να κείτεται στη θέση Πλατιά Όψη, 4 χιλιόμετρα από το κέντρο της Ιεράπετρας, ο θείος του νεαρού, στην κτηνοτροφική του μάντρα. Ο 25χρονος ήταν νεκρός, ενώ η 18χρονη κοπέλα ήταν σε κωματώδη κατάσταση. Ορισμένες πληροφορίες έλεγαν ότι οι οικογένειές τους αντιδρούσαν σ’ αυτόν το δεσμό, επειδή υπήρξε μεταξύ τους κάποια συγγενική σχέση. Το κορίτσι μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της στη μονάδα εντατικής θεραπείας, ενώ η σορός του νεαρού άνδρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ιεράπετρας, όπου έως αργά χθες τη νύχτα, φίλοι και συγγενείς προσπαθούσαν μέσα στα δάκρυα να συλλάβουν το μέγεθος του πένθους τους.
Κωδικός άρθρου: 750927

_____________________

Εν ξέρω τι να πώ. Μπράβο τους? Μα εν μαννοί σιόρ??? Χμμμ.

Πολλά Shakespearean φάση you have to admit.

Τωρά που το ξανασκέφτουμε…άμπα τζαι ακούαν το γνωστότατο άσμα των HIM – Join me??? Nαι εν τζείνο που λαλεί ” would you die tonight for love? babeeee join me in deaaatthhh”.
[ πριν πολλααα πολλααα χρόνια που ήμουν μικρή και άμυαλη άρεσκεν μου η φάτσα τουτου του Βίλλε Βάλο σκύψε να στην βάλω.Εθόρουν τούτο το κλιπ στο Μαντ και ήταν η γιαγιά μου σπίτι. Λαλώ της, ‘γιαγιά αρέσκει μουυ η φάτσα του τούτου’ και τι μου λαλεί ‘ ντα μάνα μου τούτος εν νεν γεναίκα??’ ]

Και λανέιτ???? Γιατί εν εκάμαν κάτι πιο τραγικό? Π.χ. να αλληλοκόψουν τις φλέβες τους και να ζωγραφίσουν και καμιά bloody καρδιούλλα??? [ εκτός και αν τούτα κάμνει τα μόνον η Angelina Jolie with Billy Bob Thorton, μάνα μου τους ίντα τέλειο ζευκαρούι που ήταν…].

At least they died for love en nen?

Τελος πάντων.

Εψές επήα στο We Will Rock You the musical at Dominion Theatre ( Tottenham Court Road).

ροκ γιου

Η προηγούμενη μου εμπειρία του ‘παρακολουθώντας μούζικαλ’ είχεν ως εξής:
εστεχνώναν κάθε 1 λεπτό οι φακοί επαφής μου (αφού το Lyceum Theatre είχεν τoν πιο dry air ever), που τες πολλές τραουδκιές και τα χρώματα έκοψα ΚΑΘΕ φλέβα ( στο σημείο που εστράnjiσα). Πόσην ώρα να θορώ τον Σίμπα να φακκά γυρό πας την σκηνή? Α ναι ήταν το Λάιον Κίνκ.  Και εν θέλω να μου πείτε ότι εν έχω υπόθεση που εν μου άρεσε γιατί η ιστορία αρέσκει μου, απλά ΠΟΣΗΝ ΩΡΑΑΑΑΑ.

Το We Will Rock You ήταν επίσης ‘χάτε πόσην ώρα’ ( 2 ώρες και 45 λεπτά), αλλά ρε φίλε μου εροκκάραν. Δηλαδή εχάρηκα πραγματικά. Ίσως εν η ανάγκη που έχω να ακούω λάιβ μουσική (= ροκ, μέταλ) και γι΄αυτό μου άρεσε. Κατα τα άλλα η ιστορία ήταν ηλίθια. Ένας ξανθούλλης εν ο Μεσσίας που το 2300 θα επαναφέρει την ροκ στο προσκήνιο αφού η Globalsoft ( not the company in Cyprus) έκαμε τα ούλλα digitalized and banned instruments. Επίσης πολλά αστείο το γεγονός ότι κάμποσοι 50ριες που εκάθουνταν, όποτε άρκεφκεν ένα τραγούδι ( π.χ. another one bites the dust) ekamnan panairi.

Την μουσική έγραψεν την ο Brian May, ο συνάδελφος μου. Ναι πέρσι είδαν τον 2-3 φορές να γυρίζει μες το department και μια φορά είμασταν μαζί στο ανσανσέρ. Ήταν να φυρτώ….και σκέφτου ότι ποττέ εν μου αρέσαν οι Queen.

Διάβασμα νάου.

3 Responses to Ο Ρωμιός τζαι η Γιουλιέττττα

  1. Starry Night says:

    O valo en theos, kserw eimai gia klamata. Epira tin sis mou persi Athina na doume HIM live, kai epellana kai ego pano tou, 24 (tote) xronon kopella!!! oti kai oti, en polla oraio paidi. To idio kai o Ray ton MCR :D kala, stamato.

    Oso gia ta eroteumena paidia, ti na po….opos to parei o kathenas :S

  2. apotinedra says:

    Σε ζηλεύω…….γιατί έχεις την ευκαιρία να παρακολουθείς μιούζικαλς!

  3. Roam says:

    @ Starry Night : oxi re si it’s ok to fancy someone at 24…kalan esi epiaes ta ‘rock’ boy bands je paeis??? MCR mishimou…telospanton! Pios allos mou aresken emena???? emmmmmpou tous westlife aresken mou o Kian, pou tous Five aresken mou o J me to skoularitzi pas to eyebrow, pou tous Backstreet Boys aresken mou o AJ.

    Megales stigmes…popo e3eperasa tin efivia nomizo!

    @ Apo Tin Edra: hello there! Glad to see that everything’s ok :-). Fantazomai fetos en 8a ertis sto ka8ieromeno ‘XMAS in London’ trip sou…8a vallo polla reviews kai how life is na sou anapliroso to keno :P

tsil to speak - comments

