Free time

Εν ξέρω τι πάει λάθος φέτος. Παραείμαι αδκιασερή… Πέρσι έλυα κανονικότατα επι καθημερινής βάσεως. Έφεφκα που το πανεπιστήμιο η ώρα 5 [άτε 4 το καλλιτερο μου] και ώσπου να πάω Caledonian Road εγίνετουν 6 παρα20.

Με το τωρασινό μου πρόγραμα Wednesday’s are off, αλλά πάω που η ώρα 10-5 και 9-6, Πέμπτη και Παρασκευή αντίστοιχα. Αλλά πάλε, εν μου κάμνει τπτ να φκαίνει ο κώλος μου 2 μέρες…και ιδίως την Παρασκευή. Weekend is not afar.

Και μιας και είμαι στο άκρον άωτον της αδκιασεροσύνης, ήβρα activities να ποσκολιούμαι.

Κάθε Δευτέρα έχει προπόνηση το πινκ-πονκ, στο Ethos ( το sport hall ας πούμε ) και πάω. Ξέρετε, η ΡοΑμ και οι κινέζοι. Εν ωραία να διάς μιας μαππούας πουπάνω και να κάμνει τούκκου τούκκου. Είχε πολλή καιρό να παίξω…χαρά μεγάλη.

 

Και τζίνην τη γλώσσα που ελέαμε…κάμνω Ρώσσικα.
Πάω 3 φορές την εβδομάδα και ο καθηγητής μας εν ένας ηλικιωμένος προφέσσορας με άσπρα μαλλιά και αρχαιότατον σκελετόν γυαλιών.
Φορεί πάντα μια ζακεττούδαν γκρίζαν, και τα παντελόνια που φορούν ούλλοι οι καθηγητές των δημόσιων λυκείων…
Μια φορά, ήρτεν με ούλλη του τη φάτσα  γαιματωμένη, και είχε πρόχειρα ένα τσιρροτο πας το χέρι του.
Μάνα μου τον καημένο…the sight of dry blood was not pleasant i must admit αλλά thankfully i am not squeamish.
Και συμπαθά μας ιδιαίτερα εμάς τους Κυπραίους γιατί ξέρουμεν ελληνικά ( βασικά χαίρεται μόνος του, και ρωτά μας ίνταλως γράφουνται οι λέξεις). Actually ο παρέας έκαμε με να θέλω να μάθω ελληνικά.
Είπε μας πως τα αρχαία εν που τις πιο precise γλώσσες ( με τα αγγλικά και τα σάνσκριτ).
Όσες λέξεις εκάμαμε ξέρω τες, το αλφάβητο εν με δυσκολεύκει either.
Η προφορά όμως εν ούλλα τα λεφτά.
Το καλοκαίρι αντίς να κάμω internship σε καμιά τράπεζα/εταιρία θα πάω σε κανά καπαρέ να μιλώ με Ρωσσίδες δια να τελειοποιήσω το pronunciation μου.

Η απραξία ματσουκώνει με…

Αφού για να καταλάβεις σήμερα εκαθάρισα (πάλε) το καθιστικό και το προ-χωλλ που γωνιάς.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

HIGHLIGHT OF THE DAY:

Ήρτεν το πακκέτο που μου ετοίμασεν η οικογένεια. Πρώτη φορά πιάνω πακκέτο που την πατρίδα. (αν και πέρσι έφερνε μου πράματα ο ξάδερφος μου ο παρτ-τάιμ-PhDας).

Τι εζήτησα?

Natural tears 1 potsin, 3 koudkia 0.7 B molivomouttes,
1 markadoro mitsin, kanan periodiko, kati papoutsia pou e3iasa.

Και τί έπιασα???
You can not even begin to imagine!!!
Shoushoukko, ppalouze, 3 kou8kia natural tears, 4 markadorous,
10 koudkia molivomouttes, 1 tsenta + ta papoutsia, 1 pantene pro v, 1 odontopasta, 2 isterografa, 1 time out
kai SAS PARAKALO ena Fagorama.

Εν να δώκω να σκοτωθώ. Τωρά παίζουν με το πόνο μου και εστείλαν μου το Φαγόραμα????
Ή το shampoo and the toothpaste…εν έχει στην Αγγλία???
Και anyway, αφού πριν ένα μήνα έφυεν η μάνα μου που δαμέ, εν αθθυμάτε ότι τα συρτάρκα μου εγέμωσεν τα που τες οδοντόπαστες κτλ???

Καλάν για το shoushoukko kai to ppalouze…τι να πεις.

ΑΑΑ επια και τραχανά!

Ελάτε και έχει τραπέζι sometime soon.

Πέρκι να έχει 10 χρόνια να γεφτώ ππαλουζέ και σουσούκκο και εστείλαν μου τα Αγγλία???

Τεσπα…για το γεγονός ότι θα τα κασιανίσουμεν ούλλα εν το συζητώ!

1484953993_3865be1a2b.jpg

5 Responses to Free time

  1. Απόλαυση το κείμενο, οι αισθήσεις του, ο ρυθμός του, οι μυρουδιές του, όλα…Ευχαριστώ!

  2. Lexi_penitas says:

    Είσαι λλίον…. τράβαμαι τζι’ ας κλαίω νομίζω :)

  3. Roam says:

    @ Politispittas: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια. :-) Deeply appreciated.

    @ Lexi_penitas : Αν το τράβα με κ’ ας κλαίω = μαζοχίστρια, ναι είμαι! Μα τι εννοούμεν? Εν να κάθουμαι και να παίζω τα shili μου ούλλη μέρα? Η να κάμνω φυσική??? Θάνατος….

  4. Anonymous says:

    Os simmathitria sto mathima ton rossikon ke os atomo pu katapienete me ta tis modos, i have to say oti ta gialia tou pappou p mas kamn ine very fashionable!!! n ides tus ermafroditus kinezus pu forun pleon oloi tus skeletus pu eforuse oi giagia s to ’80?? my dear roam the stathis psaltis style ine ke pali sti moda!!!

  5. […] Koma exo shoushoukko pou ta persi. […]

tsil to speak - comments

