Νομίζω…

Δεν θέλω να το παραδέχουμαι,

δεν θέλω ο νους μου άμαν είμαι ποδά ξαφνικά να ξεκινά να γυρίζει ποτζί. Δηλαδή τωρά γιατί έβαλα ΑΣΤΡΑ mishimou??? Και ακούω έτσι το καλοκαιρινές διακοπές που τη Βίσση σε ένα άθλιοτατο λάιβ?

Νιώθω κατάπτωση, εν θέλω να ταράξω που σπίτι.

Έχει ΜΟΝΟ ένα μήνα και 1 μέρα που δεν έτζισα του αυτοκινήτου μου ( ναι εν το πράμα που πεθυμώ παραπάνω που όλα μετά που την οικογένεια μου). οκ εν άντεξα έκλεισα το αστρα και έβαλα Moonspell.

Πάλε νιώθω ότι ούλλα εν κάπως pointless. Παιρνώ καλά, έχω την παρέα μου, χαμογελώ…μα γιατί κάτι μες τούτα ούλλα πειράζει με??? Τωρά που έχω δουλειά για το uni και προσπαθώ να δκιαβάσω πάλε έπηαν με τα υπαρξιακά μου.

Ταιρκάζει μου το κορς μου??? Ουφφφ.

Αυτά.

3 Responses to Νομίζω…

  1. Joshoua says:

    Μια νύχτα στο Newcastle,σε παρόμοια κατάσταση,έγραψα το τούτο..
    http://new.ledras.com/index.php/archives/27

  2. Roam says:

    Aγαπητέ Joshua, μα επήαιννες Newcastle/Νοrthumbria? Νιώθω την κρυάδα πιλέ! Ντάξει μέρες παν και έρκουνται. Μιαν νιωθεις καλά, μιαν αναλύεις τα ούλλα…

tsil to speak - comments

