Are you my perfect flatmate?

Όχι πως έχουμε κανένα πρόβλημα στη συγκατοίκηση αλλά λέμε τώρα.

 Κριτήρια για τον καλύτερο φλάτμεϊτ που μπορεί να έχει κάποιος:

1. Τυφλός – Χωρίς να χλευάζω κανέναν και να είμαι έναν γαούρι, ένας τυφλός δεν χρειάζεται φώτα άρα χαμηλό electricity bill.

2. Moυγκός – Εν θα μιλά, μόνο θα ακούει και θα σούζει τη κκελλέ του. Μα τι ωραία!!!

3. Δυσκοίλιος – Ε όϊ τζαι να μας τρώει το κωλοπέιπερ…1 φορά την βδομάδα να πηαίνει ττόιλετ εν μια χαρά!

4. Να έχει interior designer γνώσεις για να μεν μαζοχίζουμε με τις ερωτήσεις του είδους : ” άραγες σου τούτο που να το κρεμμάσω” , μες το σπίτι μου το 6χ8 το πολλή.

5. Να εν και στυλίστας/στρια. Επίσης για να μεν μαζοχίζουμε με την διαχρονική ερώτηση ” τι να φορήσω???? ούφφου εν ξέρω!!!!”

6. Να έχει άριστες γνώσεις υδραυλικού. Πριν κάτι μέρες εβούλλοσε το μπάνιο και έπρεπε να βουρώ να βρω draining fluid/powder whatever.

7. Nα εν τελειωμένος/η στα εξής πτυχία:
1. Natural Scinces BA of  Cambridge Uni για να μου κάμνει ούλλα τα μαθήματα
2. Electrical and electronic engineering για να σάζει όλες τις συσκευές. Απο dvd player μέχρι τη λάμπα.
3.  Medicine MBBS/MD : να μεν βουρούμε στο NHS και ολόιshia στην κασιούα που ετοίμασε η μάμμα με τα panadol  cold and flu/painkillers/antibiotics/ointments for any kind of skin disease.
4. Chef : πέρκι μου μάθει τπτ και κάμνει τέλεια φαγιά (εννοείται ότι εν να γοράζει και τα groceries και ούλλα).

8. Nα έχει κάποιαν οικονομική ευχέρια ας πούμε…να χει αυτοκίνητο και να με παίρνει uni  (skato70 αν σε ξανακαρτερώ να μου χέσεις!!!), να γοράσει μιαν LCD των 30″ και άνω, και να φέρνει κάθε βδομάδα 100 κούτες DVD/CD’s/vinyls etc.

Πάλε εν έκαμα τπτ….μαθήματα wise τουλάχιστον. Και έχω tutorial αύριο το απόγευμα. Πρέπει να κάμω 2-3 problem sheets….Το πρωί επήα δαμέ στο Whiteleys with the girlzzz επιασα coffee beans coated with chocolate ( thanatos!!! teleiaaaaa) and had Yo!Sushi which was average-ish this time.

Mετά έκαμα ένα από τα αγαπημένα μου “ακτίβιτις”. Εξεκίνησε το Grey’s Anatomy Season 4 έτσι όπως κάθε άλλη φορά έκατσα ευλαβικά στο λάπτοπ μου και είδα τα 3 επισόδεια με συνοδεία από homemade banana/apricot smoothie and kkooofleeex.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Επίσης ο συγκάτοικος ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ VEGETARIAN!!!!!!!!! Η τωρινή μου είναι. Και μιας και εν είμαι carnivore όπως τους μισούς τουλάχιστον κυπραίους, ξηχάννω ότι το κρέας exists. Αλλά health wise i need my meat!!!! Πρέπει να βάλω πρόγραμμα στο κρέας, πριν να πεθάνω.

5 Responses to Are you my perfect flatmate?

  1. Starry Night says:

    Hahaha…!
    To apospasma 7.3, efera to kai ego mazi mou. Egemose aneta ena sirtari olokliro. Leeis na ftaiei to epaggelma mas?

  2. Joshoua says:

    Αμα εν τυφλός τζιαι μουγγός,εν μπορεί να εν τζιαι στυλίστας τζιαι να σου γοράσει τζιαι τηλεόραση ρε κούκλα μου :)

  3. Maria t. says:

    hehe..!ne..eshi fasi to post…!alla 8a sholiasw ta kenuria display pics su(jina pupano..jame pu grafi roam!)!!!en polla orea a!

  4. apotinedra says:

    Που προσωπική πείρα να σου αναφέρω ότι παρά δυσκοίλιος σιήλες φορές καλλύττερα ευκοίλιος συγκάτοικος…..εννα χ….. τζιαι να φκαίνει τουλάχιστον!

  5. Roam says:

    @ Starry Night : εμένα φέτος πιάνει 2 συρτάρια! Ναι μάνα μου εν το επάγγελμα αλλά πιστεύω ότι εν και επειδή εν μούχτι που τα πιάνετε!!!!!

    @ Joshua : ε ναι ντάξει εν λλίο δύσκολο να τα έχεις ούλλα…αλλά τα ποστ είναι πάντοτε not so into the conventional! :P Obviously!

    @Maria T. : κορού μου όμορφη θενκ κκιου. Εν το πρώτο που δοκιμάζω να κάμω entirely μόνη μου. Συνήθως έκοφκα μιαν φωτογραφία και επίντοννα το RoAm. Tούτο εν πιντωμένα όλα by me apart from the photos that are particle physics experiment results ( as to en 8a katalaveis!).

    @ Apo Tin Edra : Μάνα μου τους δυσκοίλιους μας φίλους. Μα καλάν τόσες προόδους η επιστήμη και δεν εβρέθηκε τπτ σούπερ αποτελεσματικό???

tsil to speak - comments

