El Iksir aka my living room

Εξεκινήσαμε καλά με τα house-gatherings.


Θα έλεγα ότι το Queen’sCourt ( myplace) έχει τα πάνω του.
Από τις 19/09 που ήρτα, μόνο 3 νύχτες εκοιμήθηκα μες το υπερδιπλό μου κρεβάτι μόνη. Ως τις 3 του Οκτώβρη ήταν η μάμα. Μετά η μογκόλα που βαρκέται ναν RusselSquare και κουβαλιέται μου. Μετά ο Ανπα που το Γκολτσμιθς.
Αλλά αρέσκει μου που έχω κόσμο.


Με τη συγκάτοικο πάμε τα καλά, γιατί wemostlydonotmeetthatoften.
Εν πουπάνω που το τηλέφωνο/διαβάζει συνήθως (τουλάχιστον άμαν είμαι εγώ σπίτι).
Τα groceries μοιραζούμαστε τα.
Κάμνει μπάνιο το πρωί ενώ εγώ κάμνω μπάνιο τη νύκτα.
Άρα let’s say ours chedules do not overlap στο σημείο που εν να νευριάσω και εν να θέλω να βκω έξω και να χαθώ για 4-5 ώρες. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι. 

 Την περασμένη Παρασκευή είχαμε το πρώτο μας μεγάλο σχετικά μίτινγκ με φίλους. Που τα 4 άτομα που είπαμε να καλέσουμε εβρεθήκαμε 10 πλάσματα σε ένα λίβινγκ ρουμ τόοοσο.
Πρίν να έρτουν τζίνοι ούλλοι εκάμαμε decorate. Είχε πόστερ σέιλ στο uni καιεγόρασα 3 για το living room and 3 for my bedroom ( maria goldsmith I am still waiting for your interior design knowledge!!!).

Η συγκάτοικος εγόρασε 2 ένα για τζίνην και 1 για το λίβινκ ρουμ. 

 Ένα από τα εφηβικά μου όνειρα ήταν να ανοίξω κκαφέ. Τα ονόματα που είχα καταλήξει ότι θα φκάλω τα κκαφέ μου ήταν El Iksir ( from the Arabic al-iksir which gives us the English elixir) and Ektos Poleos cause it sounds nice to my ear.
These 2 have copyrights so do not even consider stealing them. Εν να σας βάλω πόμπα. 
 

Πας το άππωμα το λίβινκ ρουμ μας απέκτησε και ονομασία. Μιας και έρκουντε και κερνούμε τους/πίνουν το ναργιλέ τους/χαρτιά τους και ότι άλλο φανταστείτε είπα να πραγματοποιήσω το όνειρο μου. 

el iksir tapella

( το Rosesquash εν το τριαντάφυλλο… νομίζω θα προσθέσω και μαχαλεπί που εν να έβρω νισιαστό να κάμνω!).

Τουμάνι ρε φίλε το λίβινκ ρουμ Ελ Ιξίρ άμαν άψουμε τους 2 baby μας ναργιλέδες.
Άνοιξε το παράθυρο….αλλά μάνα μου τί ωραία που είναι να έχεις τους φίλους σου και να μεν σε κόφτει αν τουμανιάζει/γίνεται χτιτζιό.
Μετά εν να τα καθαρίσεις που εν να τα καθαρίσεις,τουλάχιστον πέρνα καλά.
 

Εφάμε και τα junkChinese μας που ένα δαμέ στο Queensway, που τα βάλλει μες το χάρτενο το κουτούι (ναι τζίνο που εν έχει στη Κύπρο και θωρείται στις ταινίες). Another dream fulfilled ( για το χάρτενο το κουτούι).

Chinese/Shisha 

 Έμαθα να άφκω και ναργιλέ…ποιος με πιάνει. Και μαγειρεύω…έχω πολλήν όρεξη για μαείρεμμα.

Τωρά που ήβρα κουζίνα ολόδικη μου και εν θα μου μάχεται η μάνα μου «έκαμες τα ούλλα λέshi πριν λλίο εκαθάριζα, εφκήκεν η κάρα μου όσπου να τελειώσω!!!!», μεν δείτε.


Εψές έκαμα ένα τέλειο φασολάκι….γιάααμμι.


Και πλέον θα κάμνω και γλυκά. Όχι κέικς και πελλάρες.
Πιο  
improvisation stuff.
Για παράδειγμα το πράμα που τους ταίζω εδώ και 3 μέρες εν custard και πουπάνω καραμελωμένα strawberries, berries and blackcarants or however they call them. Εν τέλειο.  

 

custard_fruits+caramel sauce 

 

Τέλος πάντων εν ώρα μου να φέφκω. Bye bye. Cheers,

RoAm

Παρουσιάζω σας το Ελ Ιξίρ:

καθιστικό 1

 

καθιστικό 2

9 Responses to El Iksir aka my living room

  1. Joshoua says:

    Τούτο με τες φράουλες άρεσεν μου.
    Φκάρτην συνταγή να το ταίζω τζιαι εγώ τους κουβαλητούς μου. :-)

  2. δασκαλούα says:

    ωραίο! φάτε τζιαι για μας, κορούδες!

  3. apotinedra says:

    Τα φοιτητικά διαμερίσματα έχουν πάντα τη δική τους χάρη, ακόμα και αν είναι μια τρύπα!

  4. Maria t. (Γκόλτσμιθς) says:

    ohh rooaam…eshis ore3i na mairefkis??ti ka8ese esso su(spiti na to pw twra o3a cafe?!!!)?ela poda sto getto mas…..na mas maire4is tpt…!trow enallax…mian pu ta indianika pu se epiramen..mian pojines tes frozen tes pizzes…!!!!ok..epidi en 8elw na pe8anis…enna ertw ego poji..na su kamw to decor…je gia andallagma na me jerasis tipotis!!!

  5. Roam says:

    joshua: σε επόμενο ποστ θα σας δείξω τα πάντα. Even the makings.

    Δασκαλούα: Φυσικά….μεν δεις και προσπαθώ να κάμω και δίαιτα!

    Απο Την Έδρα: Γεια!!! Το δικό μας σε σχέση με άλλα εν τεράστιο… Τωρά που ήβρα internet εν να σας κάμω ένα guided tour.

    Maria: i am expecting u on Sunday. I think i will cook tuna steaks with white wind and fresh cream. Εν ξέρω αν ταιρκάζουν σαν γεύσεις σο εν να τεστάρεις!!!!

  6. Anonymous says:

    fae na pethanis kai pistefke tin……..

  7. Roam says:

    @ anonymous : Moggola. Antis na me ipostirizeis pou se spitono kai taizo se mes ta mavra mesanikta kakologeis me 8emas. kommena oulla!

  8. alloparmeni says:

    wow ! n teleio to salonaki sas (aka El Iksir;p).
    Me geia :)

    P.S thelw triantafyllooo !!

  9. […] 4 ανοματούς που εν να φιλοξενίσουν , παίζουν κιθάρα στο El Iksir και μετά αθθυμούνται την Γιουροβίζιον….κλασσικό […]

tsil to speak - comments

