On hold

Έχει 2 μέρες που νιώθω πως είμαι στο χόλντ. Ο εγκέφαλος μου εν Λονδίνο και το σώμα εν Λευκωσία.

Και σήμερα εξεκίνησα να δκιαβάζω τάχα μου ( πάλε….). Up to now i’ve done algebra, complex numbers, co-ordinate geometry, sequences. Δηλαδή τούτα που ξέρω και εν χρειάζουμαι ιδιαίτερο δκιάβασμα για να ξαναβρω τη φόρμα μου. Τα άλλα εν τα πολλοθυμούμαι και εν έχω όρεξη να τα ξεκινήσω…πππεεε ποιος θυμάται τα partial differentiation. Τωρά ακούω Διάφανα Κρίνα το άλμπουμ Κάτι Σαραβάλες Καρδιές….και επειδή βαρκέ να συνεχίσω είπα να ποστάρω ( πολλά κλασσικό άττιτουντ πλέον…!).

Πόψε επήα Μόντο και έφριξα με τις τιμές. Όσο μου αρέσκει ο χώρος και η φάση γενικώς τόσο χάλια οι τιμές. caffe latte macciato ( or however its written) 2.56 λίρες mishimou!!! Και μετά λαλεί σου στρογγυλοποιήση προς τα κάτω. Αύριο να πιάσω τηλ. στο σύνδεσμο καταναλωτών να σου πω εγώ! Και το Σίνεπλεξ που ότι με πληροφορήσαν το τικκετ έγινε 4.39 ή κάτι τραγελαφικό σαν τούτο.

Αλλά κατά τα άλλα δεν έχω παράπονο που την Ευρώπη. Πληρώνω 3000 στερλίνες για το γιούνι μου….πούν τες 10 000+!

Τωρά ξεκινούμε τη φετινή λιστούα αγαπητοί μου αναγνώστες.
Αν ξεχάσω να πάρω τπτ εσείς φταίτε!!! Εν να μου τα στέλλετε με το ταχυδρομείο μετά.

  • 2 πολύπριζα
  • flogo κρέμα για εγκαύματα ( πολλά σημαντική!!!!)
  • ποτ πουρί από κρέμες/φάρμακα με κανά αντιβιοτικό
  • 10 κούτες panadol and panadol cold & flu
  • 3 οδοντόκρεμες
  • 2 opti free
  • mattress cover for double bed
  • Α4 κόλλες για αρκή να μεν βουρώ να βρω
  • Μολυβόμουττες 0.7 Β ( πέρκι να μεν ήβρα κόμα στην Αγγλία ποτούτες!!! έτσι seriously).
  • cloth hangers!!! very very important

Tελειώνετε βοηθάτε. Και μεν με περιπαίζετε για τα πράματα που παίρνω. Πέρσι είχα έρτει που το Sheffield και ανακάλυψα ότι εν είχα οδοντόπαστα και εν είχε τπτ ανοικτό κοντά μου…τα πανατόλ φέφκουν σαν τες κουφεττούες κτλ.

Πρέπει να πάω και κομμωτήριο, λέιζερ, να γοράσω κανα τζην…

Kαι κάτι extremely shocking. My external hard drive is broken. 270 GB of photos/songs/videos may be lost forever. Οι φωτογραφίες μου ενός χρόνου εν τζιπάνω… εν με κόφτουν τα τραγούδια. Σιγά σιγά ξανακατεβάζω τα. Αλλά τις φώτος μου που εν να τες ξανάβρω??? Τωρά εν στο νοσοκομείο και κάμνει ρικάβερι με ένα ειδικό πρόγραμμα για τους δίσκους τους Seagate. Εν ξέρω how the fuck εχάλασε. Έλειπα σχεδόν 6 μέρες και κανένας εν εμπήκε στο room μου…και γενικά οι seagate υποτείθεται εν καλοί δίσκοι. Ένα χρόνο έχει που τον έχω. Προσπαθώ να μεν το σκέφτομαι. Αλλά εν πρέπει να 3τώσει το κακό? Εχάλασε η φωτογραφική μου, ο δίσκος καααιιιι???? μάλλον το επόμενο θα είναι either my mobile phone or the car…το καρ πες και με το δίκαιο του ετάραξα το έχει 3 μήνες!

2 Responses to On hold

  1. nobody says:

    Για Αγγλία μην ξεχάσεις να πάερις CD με ελληνική μουσική, λάδι, μέλ (γιατί και για τα 2 θα σου πιάσουν τον ποπό), κρέατα (για να μην πάθεις τίποτα με τα δικά τους), σαμπουάν (γιατί εκεί οι τιμές είναι επί 3) και γενικά όσα πιο πολλλά ήδη μπάνιου μπορείς(αφρόλουτρα, σερβιέτες, αποσμητικά κτλ).
    Επίσης μάζεψε όσο πιο πολύ ήλιο μπορείς και καλά κουράγια.
    Όσο για το patrial differentiation είναι σαν το ποδήλατο. Θα το θυμηθείς αμέσως μόλις το καβαλήσεις!

  2. Roam says:

    aaaxxx kai o diskos mou en total loss, epian oulla mou ta mp3!!! oulles mou oi photos. foro maura kai klaio kai odiroumai. Ladi and honey eshi to Sainsburys kai en mia xara. Kreata its ok i survived last year…Shampoo/aposmitika/serviettes perno san na kai en na mino 10 xronia. Persi prin na fio eixa serviettes gia allo 3 xronia!!!

    to partial pros to paron en 8ammeno kala….os ta aurio though prepei na to 3i8a4o!

tsil to speak - comments

