Ξέσπασμα

Τα jeans μου οσσο και μπαίνουν μου.

Ο δίσκος μου με τις φωτος μου εττιλλαρε και εν σαζεται. Εννοείται ότι ο δίσκος ήταν ο μόνος που είχε τις φώτος ( πριν λλιο καιρό έκαμα φόρματ και τα 2 μου τα πισι).

Βαρκούμαι τα μάλα να πάω πανεπιστήμιο και ιδίως να δκιαβάζω μαθηματικά/φυσική.

Και για να 3ώσει όπως είπαμε το κακό πρέπει να σπάσει αλλο κάτι. Με την εξαιρετική μου τύχη με τα ηλεκτρονικά these days εν το αεροπλάνο που εν να σπάσει. Αναγκαίο να έρκεται η μόδερ μαζί μου. Αν γίνει ότιδηποτε ας πάω μόνο εγώ…τέσπα.

Βαρκούμαι να φύω που σπίτι εν έχω όρεξη για τραπέζι και Blinkers.

Και επειδή είμαι που είμαι a heartless workaholic bitch i always have the solutions that are correct and hurt.

1. Κάμε δίαιτα και γυμναστική

2 .. Σκάσε έχασες τες, ετέλειωσε. Έχεις λλίες που άλλους μεν κλαίεσαι εν επέθανε κανένας.

3.  Εδκιάλεξες το, τράβα τωρά.

4. Το αεροπλάνο εν πέφτει επειδή έχεις την ιδέα ότι ούλλα σου παν λάθος. Και ένιγουεϊ τα προπαμπίλιτις είδες τα ποττέ που έχει να ππέσει έναν αεροπλάνο?

5. Even στα down τους οι ανθρώποι εν social beings. Εκαλέσαν σε, εν να πάεις και εν να χαμογελάς as if everything is ok. Στην Blinkers αφήνω με να πιττώσω. Ποιος θα πάρει αυτοκίνητο????

Αχχχχ επέρασε μου λλίο.

2 Responses to Ξέσπασμα

  1. apotinedra says:

    Καλή πτήση εύχομαι!:)

  2. Roam says:

    thekk yiou dear edra!! ta filia kai tin agapi mou na eshis

tsil to speak - comments

