Ο κύριος Φλώρος

school

Σήμερα το πρωί i was roaming in the street of Strovolos ( driving basically) and there he was. My 2nd grade of dimotiko teacher. Εκουμπούριασε ο καημένος. Πάντοτε με το βαμμένο μαλλούδιν επερπάταν στο παγκέτο και άκτουαλλι εγύρισε και είδε με. Αμφιβάλλω να με εκατάλαβε. Εφορούσε ένα τσαττάλι γκριζούδιν και ένα πουκάμισο-τραπεζομάντηλο σε ππάτερν καρό και χρώμα βυσσινί/κόκκινο. ( Έχω πρόβλημα με τα χρώματα. εν τα ξέρω. σοβαρομιλώ….εν έχω αχρωματοψία αλλά μερικά χρώματα στο εγκέφαλο μου λαλούν κόκκινο ενώ μπορεί να εν ροζ ας πούμε. Και δαμέ τρωω περιπαίξιμο).

Που μας ανακοινώσαν ότι θα μας έχει ο κ. Φλώρος επεθάναμε που τα γέλια. Πόσο φλώρος μπορεί να εν ο κύριος Φλώρος?

Μάνα μου τον. Στη τάξη ήμουν με το φίλο μου το Λάκη. Εκαθούμασταν μαζί και ο κύριος Φλώρος εβάσταν μια βέρκα (βασικά μια τεράστια ρίγα) και εφοβέριζε τους άτακτους της τάξης. Ο Λάκης ζιζάνιο μερικές φορές έτρωε τες πας τη ράχη. Άμαν σκεφτώ ‘κ. Φλώρος’ έρκεται μου να βαστά τη ρίγα και να έχει φτυμματούι στα πλάγια του στόματος ( ερμ ναι πως να σας το πω?) και ναν έτοιμος να την αστράψει κάποιου συμμαθητή μου.

Που την άλλη ο κ. Φλώρος ήταν εξαιρετικός δάσκαλος μαθηματικών. Κάθε μέρα έβαλλε μας ένα πίνακα μαθηματικά. Στη πρώτη τάξη δεν έμαθα τπτ μάθς. Αλλά στη 2α έμαθα τα ούλλα. Μεν σου πω έκαμε μας και (x+3)(5)=? .

Στη τάξη σε κάποια φάση εκάθουμουν με ένα παιδάκι που είχε κλίση προς τη μαππα. Κάθε διάλειμμα ήταν ο σούππερ επιθετικός που ούλλοι εθέλαν στην ομάδα τους. Μετά όμως, που εκτύπαν το κουδούνι έπρεπεν εγώ να υποβάλλομαι στην εξαίσια μυρωδιά του δρώματος!!! Μάνα μου ήμουν και γω μιτσιά και εν έξερα τα deodorants να του κάμω δώρο στα γενέθλια του…

Αμάν, θυμούμαι και που μίshiμου έβαλλεν μας να γράφουμε καλλιγραφικά (ή όπως άλλος πως τα λαλούν), με κάτι κατσουνούδκια ποτζί ποδά και να μεν σηκώνουμε το μολύβι μας πάνω. Φρικτές αναμνήσεις. Θάνατος. Ποττέ εν έγραφα οκ γράμματα. Τζίζους…και στην πρώτη τάξη σε τζίνο το τετράδιο το κίτρινο χωρίς γραμμές έκαμνα τα πίλιες!!! Κυκλούδκια εν τα κατάφερνα, να γράψω ευθεία εν τα κατάφερνα. Να χρωματίσω έφκενα έξω που τες γραμμές. Γενικά ήμουν ανεπίδεκτη μαθήσεως. Poor mother! Θυμούμαι την να απελπίζεται….Και έγραφα και με το αριστερό και εκουντούσε με η διπλανή/διπλανός μου, άμαν εν τους ελάλουν να κάθουμαι εγώ στα αριστερά του θρανίου. Πάλε καλά που εν εσηκώστηκα να δέρω κανένα καμιά μέρα.

Και για να τελειώνουμε με τούτες τις αναμνήσεις και να κάτσω το κώλο μου να δκιαβάσω νάκκο κάλκουλους…είχε ένα κείμενο στη γλώσσα μου που ελάλε κάτι για οικόπεδα και που η μπουλντόζα ισοπέδωσε τα ούλλα και επιάν το χωράφι που επαίζαν οι μιτσιοί για να κτίσουν πολυκατοικία. Μάνα μου, ελυπήθηκα πολλά που το εδκιάβαζα. Εν που τότες που μου έμεινε το “μισώ τις πολυκατοικίες-αγαπώ τα χωράφκια”.

Φιλούδκια

5 Responses to Ο κύριος Φλώρος

  1. unsaid says:

    hi roam, poli endiaferousa i istoria tou kiriou Florou opos kai i zoi sou sto dimotiko!!! i foto? ine to spiti sou sto londino? :)

  2. Roam says:

    @ unsaid: χρόνια και ζαμάνια! Κανονίστε να πάμε πούποτε γιατί φεύκω όπου και να σαι. Καλάν είπαμε ότι στο Μπέισγουότερ έχει έλληνες αλλά εν λλίο unlikely να μας κάμνουν και πολυκατοικίες με πρόσοψη Παρθενώνα. Εν το δημοτικό μου….

  3. γιου σκέαρι κιντ! εν επρόλαβα να ανεβάσω το ποστ και άφηκες κόμεντ. Όντως είσαι πουπάνω που το πισι!

  4. Anonymous says:

    hi roam!!! polla orees oi anamnisis pou to dimotiko!!! ethimises mou pramata kai thavmata!!! ixa kai ego ton kirio floro kathigiti!!telios!! oso gia to podosfero jinos pou perigrafis nmz ime ego !! thank you gia ta kala sou logia!!!

  5. Roam says:

    @ anonymous : en nomizo na se esi alla anyways men 8igese :p

tsil to speak - comments

