Τα ποτά και τα ξενύχτια

έχουν κλείσει και τα καλύτερα τα σπίτια. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι έχει έτσι ένα άσμα του λαού…τεσπα.

Επειδή είμαι τζισμένη ατ δε μόμεντ με το να πιο όλμοστ τπτ ( 1 ποτσούδαν κρασούδιν + 1 ναργιλέ ). Αλλά αφού εν καπνίζω ο ναργιλές εν αρκετός να με ζαλίσει ως τζι που εν έχει.

oktana nargiles

Μία νύχτα, μια φορά και ένα καιρό…επήαινα 7η τάξη. Και ήταν η τελευταία μας καλλιτεχνική…μετά που την καλλιτεχνική εν καθιερωμένο να πηαίνουμε Blinkers. Πιε τζαι να πιεις εγίνικα σκνιπούδα. Ούτε που θυμούμαι πως εκατέληξα να στέκουμαι με ένα παιδί χαριτωμένο και να χορεύκουμε…ήπια 3-4 βότκες ,1 ουίσκι ως τζίντην ώρα. Εν τζαι θέλω πολλά για να θωρώ αστερούδκια. Το παιδί το είχα προσέξει μπιφόρ. Σαμχάου μες την τύφλα μου ήβρα τον και ήβρε με (ας πούμε πως υπήρξε και ενδιαφέρον μπιφόρ από μέρους του…). Και τότε εξεκινήσαν τα ευτράπελλα.

Άρκεψα να καταλαβαίνω πως κάτι εν πάει καλά και εθυμίθηκα τον αγαπημένο μου καθηγητή βιολογίας που μας ελαλούσε ότι για να περάσει το μεθύσι πίνε νερό. Και εζήτουν τους νερό και κανένας εν μου έφερνε. Ε αφού εν με εκαταλαβαίναν εξεκίνησα να τους ζητώ H2o. Σημείωση ως τωρά περιπαίζουν με….

Τπτ…το παιδί ( που το οποίο την επομένη με ιδοποιήσαν ότι τζαι  τζίνο ήταν πιττα ) έθελε να με τζεράσει. Μα να πω όχι εν γίνεται. Φακκούμε ποτζί ποδά ( σίριουσλι την άλλη μέρα ήμουν μαυρισμένη παντού) και φτάνουμε στο μπαρ. Τράβα και ένα μάλιμπου, εν εσορόφκουμουν με τπτ. Ξαφνικά σαν επροσπαθούσαμε να συνεννοηθούμε σε μια γλώσσα ακαταλαβίστικη και οι 2 εβουρούσαμε στα τόιλετς φορ δε γιακ παρτ. ΕΕΕΕΕΕΕΤΣΣΣΣΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ τάτσα που πρέπει να έχει το χαλί της Blinkers.

Στο toilet επροσπαθούσα να κάμνω έιμ φορ δε τρύπα αλλά μάταια. Αλλά και γω εσκούπιζα τα. Ε όχι να τους τα κάμουμε τζαι λέshi. Ούλλος ο κόσμος εθόρε με και εν το επίστευκε….τζίζους. Δηλαδή άκουσα τα ούλλα. Οι φιλενάδες μου εξαφανιστήκαν. Μην κάτσουν να με θορούν να κάμνω εμετό. Εβρέθηκε μια που το λεωφορείο μου και μάνα μου ρε γουας βέρι χέλπφουλ. Μια άλλη ελάλεν μου “άτε, κορούα που εν να πάει Κέιμπριτζ να πιττώνει…” και διάφορα μιας και τζίνη επίεν ίντερβιου. (Περιττό να σας πω ότι το Κέιμπριτζ εν με έπιαεν).

Μετά αποφασίσαν οι φιλενάδες να με σορόψουν σιγά σιγά και να πάμε σπίτι. Σαν επηαίναμε είπα τους ότι αθθυμιθείτε. Ότι ο Jimi Hendrix επέθανε που ήταν πίττα και επνίηκε μες τους εμετούς του, και άλλα διάφορα…Που εφτάσαμε μπροστά που το σπίτι μιας που τες κορούες που ήταν να κάμουμε delivery άνοιξα την πόρτα και εξέρασα….εννοείται ότι όποτε με θορεί πρέπει να μου το τονίσει ότι εδκιάλεξα μπροστά που το σπίτι της να ξαλαφρώσω! Πάλε καλά που εν το έκαμα μες το καρ.

Έρκουμαι σπίτι. Άλλη μαννη εγώ, να πάω να πω της μάνας μου “μάμμα ήρτα!”. Πάω . Στέκουμαι προσοχή ( όσον μπορείς δλδ…) καρτερώ λλίο να έβρω το πάλανς μου και λαλώ της “μαμμα ήρτα!”. “Ντάξει αγάπη μουυυυυ”. Καρτερώ να γυρίσει πλευρό να με σίουρη ότι εν με θωρεί και ξεκινώ να κάμω μεταβολή να πάω στο δωμάτιο μου…ον δε γουέι έδωκα πας την κάσια της πόρτας….

Το επόμενο πρωί εν εξύπνουν να πάμε σχολείο και η γειτόνισσα εχτύπαν τα τηλέφωνα αλλά εγώ τπτ…τελικά επηαν το παππού μου να έρτει να ανοίξει. Εφοίτζασα την τζαι τζίνη πως εν να πνιώ μες τον ύπνο μου…Ξυπνώ και θορώ την ούλλην πουπάνω μου.

Πάμε σχολείο. ( Πολλά ωραιές οι φωτογραφίες μου τζίντην μέρα. Ήμουν 2 τόνους πιο άσπρη). ‘Ερκεται το παιδίν, βρίσκει με και τελος πάντων ας πούμεν ότι εζήσαμε καλά για 2-3 μήνες και σεις καλλίτερα. Τωρά που θυμούμαι έδωκα του τζαι το τηλέφωνο μου λάθος την προηγούμενη νύκτα, και εκανονίσαμε να πάμε ραντεβουδάκι ενώ είχα κανονισμένη κακοπετριά με τους 7έους ….

Ηθικό δίδαγμα: Πιττωνουμε σπίτι μας και οι μάρτυρες εν πολλά καλοί φίλοι.

Αλλά πάλε αφού άι λάικ δε άλκοχολ…εντ άι λάικ δε shisha.

5 Responses to Τα ποτά και τα ξενύχτια

  1. lol συμμερίζομαι την αγάπη που εηεις για το αλκόολ. Τωρα που εννα ευρω αθκιάσην να δημοσιέυσω το ποστ μου για τα στάδια του πιττώματος.

  2. Roam says:

    nomizo epivallete mia sinantisi me af8ono poto.meta pos 8a pame spi8kia mas agnosto…

  3. Anonymous says:

    poto akousa???? je ego je ego!!!!

  4. Roam says:

    esi re anonymous ( nta ne polla….) en ise kalesmeni. kai etsi je pieis kai valeis me na odigiso to car sou………………….

  5. software says:

    Very nice post. I just stumbled upon your blog
    and wished to mention that I have really enjoyed surfing around your
    blog posts. In any case I will be subscribing for your
    feed and I hope you write once more soon!

tsil to speak - comments

