81.7 reasons to feel good

Επήε και το τριήμερο στη Πάφο. Επεράσαμ’ όμορφα, όμορφα και τούτη τη φορά….

Οι μαλακίες και το φαϊ δεν μας ελίψαν that’s for sure. Πρέπει να ήρτα με 2-3 κιλά παραπάνω. Πώς μπορεί κάποιος να αντισταθεί στις πίτσες/παγωτό/κρέπες/νάτσος/σάντουιτς ξιμαρισhά???? { note: το sandwich dirty εν τζίνo που πουλούν μες το δρόμο….}.

Παφος

On the way to Paphos έμαθα για τα αγγλικά τραγούδια του Μαρτάκη και το”from souvenirs to souvenirs i live” που εν το αγγλικό βέρσιον του “πάρ’το φεγγάρι και καν΄το βέρα μου”….άκουσα όλες τις μαλακίες που μπορείτε να φανταστείτε με αποκορύφωμα το Smack that στα ελληνικά. Δεν μπορώ πραγματικά να κομμεντάρω. Πάει κάπως ‘Κούνα- κούνα το ποπό σου, κούνα- κούνα το ποπό σου”. Γράψε λάθος το αποκορύφωμα εν το καινούριο της Παπαρίζου, το 3 is a magic number. Nα μην σας τα πολυλογώ σε κάποια φάση ξεκινά και λαλεί τον πίνακα του 3. 3χ10=30  3χ9=27 και τραγουδά ολλ δε γουέι ττου 3χ1=3 which is a magic number baby!!!!! Νομίζω πρέπει να προωθήσουν το τραγούδι στα δημοτικά για την εκμάθηση του πολλαπλασιασμού. Μεν σου πω να φκάλει και τραγούδια για όλους τους ακέραιους κάτω του 10.

Μέναμε στη Στενή που εν ένα χωρκό τόοοοσο όσον η πρόταση μου λίγο μετά την Πόλις (?). Τη πρώτη νύκτα επήαμε στη παραλία του Ττττακκκα (νομίζω έτσι την λαλούν) στο Λατσί μετά το Άνασσα. Εκοψαμε παγάκια σταθερά. Την επόμενη μέρα ανακαλύψαμε τη παραλία του Γιαννάκη που εν ένα στρίψιμο μετά το Άνασσα πίσω που το Aphrodite Hotel ( καμία σχέση με το γνωστό Aphrodite Hills). Μα τι ωραία που ήταν. Βοτσαλάκια αντις για άμμος και ολοκάθαρη! Το νερό σχετικά κρυό αλλά άτε…τι να κάμω εσυνήθισα.  Για πρώτη φορά επήα ως τις μάππες ( buoy thingies). Αλλά έτσι άνετα επήρε μου μιαν ώρα να πάω και να έρτω. Και ήπια 10 τόνους νερό που τη μούττη …εν το αντέχω! Μην σας πω  ότι έμαθα να κολυμπώ επιτέλους! Ναν καλά ο παλιουρας μου στο γιούνι που ήταν και κείνος Πάφο και έκαμνε μας παρέα.

Θάλασσα

Τη μια νύκτα επήαμε στο λιμανάκι ( εκόψαμε 25χλμ για να πιούμε φραπέ…). Την άλλη εκάτσαμε σπίτι και εφάμε τις 4 τσάντες ψώνια που εγοράσαμε. Αμάναμου μάνα μου…τζίνα τα μάξιμπον μίνι μες την κασιούα εν άψογα.

Επήαμε και 1 χλμ πριν την Δρούσεια όπου βρίσκεται το γνωστό ανήφορο/κατήφορο που σε παίρνει ανάποδα. Δηλαδή: Στο κατήφορα άμαν βάλεις νιούτραλ και αφήκεις το αυτοκίνητο να είναι έναν φρι μπότι πάει ΠΑΝΩ. Εσηκώστηκεν η τρίχα μου κάγκελλο. Τζίζους Κράιστ σούπερσταρ!!! Μι νο εξπλέιν. Στο ανήφορο πάει πάνω και άκτουαλλι ανέπτυσσε ταχύτητα. Αλλά πες είχε μομέντουμ το αυτοκίνητο στο ανήφορο και ευκήκε το…το κατήφορο όμως?

Τελος πάντων…ο πάλιουρας φέτος ετέλιωσε το πτυχίο του στη Φυσική και εκαρτέραν να πιάσει τους βαθμούς του όπως και εγώ. Και εμάsheτουν μου ότι βάλλει ούλλον το κόσμο να του τσακκαρίσκει τα ίμειλ/στούντεντ σέρβις. Εγώ επαρακαλούσα να αρκήσουν τζ’ άλλον. Όχι και να χαλάσουμε το υπόλοιπο καλοκαίρι μας για τους μαννο βαθμούς. Εν τζαι επρόλαβα να το πω των φιλενάδων πιάνει με τηλέφωνο ο παλιός και λαλεί μου εφκήκαν. Γιου νόου ούλλα τα γνωστά ….άγχος, κρύος ιδρώτας αλλά ασ’ τις πελλάρες τζίνο που με έκοφτε ήταν να τα μάθω εδώ και τώρα να τελειώνουμε. Πιάνω τηλ. σπίτι και εξηγώ ους πως να τα βρουν. 81.7% .

average

Τζαμέ ζαώνει η φάτσα μου και πετώ για λλίο στα σύννεφα, κλείω το τηλ. και τάσσω στις κοπέλλες τραπέζι.  Ήταν πολλή η χαρά αλλά εχάρηκα την μόνη μου…και εν ήταν ωραία. Πέρσι ούλλες-ούλλοι εκάμναμε παναύρκα για τα A Levels. Φέτος έπρεπε να γιορτάσω in a kind of solitary way…πουν τους συν-φυσικούς σου άμαν τους χρειάζεσαι? Επιάσαμε ούλλοι 1 :-)

Οn our way to Nic για να κάμω τη μιαν να σιωπήσει από την γλωσσοδιάρρεια ελάλουν τους “αληθινές” ιστορίες που εσημειώσαν τόση επιτυχία σε σημείο που ως πριν λλίο ενομίζαν πως τους ελάλουν αλήθεια…. Πρέπει όπωδσήποτε να σας τες γράψω. Κοψιές του άλλου κόσμου!!!

No comments:
Είδαμε και κάτι άσπρα ζώα που η μια ενόμισε πως ήταν αγρινά ( για να λαλείτε ότι εγώ εν ξέρω τα ζώα…)!
Η μια ενόμιζε ότι εν ο Καίσαρας που εσφαξε τα παιδάκια στη Βηθλεεμ ( προφανώς εν εξανάκουσε για τον Ηρώδη).
O ενδοφλέβιος ορός χρησιμοποιείται στα νοσοκομεία για να βκάλλουν τα ούρα για να μεν χρειάζεται να σηκώνεσαι να πάεις toilet.
Μόνο η καρδία έχει αρτηρίες.  ( τα τελευταία 2 είπε μας τα το ίδιο άτομο).
Τις 2 μέρες οι 2 που τες 5 εβλέπαν τη Φλωρισιέντα που τον ΑΝΤ1 με τοπ την τρίτη μέρα που αγχωθήκαν ότι εν θα επρολαβαίναν να φτάσουν σπίδκια τους να το δουν!!!!

3 Responses to 81.7 reasons to feel good

  1. Κονγκρατσιουλέισιονς για το 81.7!!! Τζερνάς πίρες νεξτ τάιμ!

  2. Έσιεις πλάκαν πως γράφεις. Η γλώσσα σου τζυλά σαν το νερόν των Καλιδονιών. Τζαι το μελάνζ των Γκρέκ με τα Ανκλέ υποδηλώνει πλάσμαν που σπουδάζει Αγγλίαν. Το μαριάζ πάντως εν πετυχεμένον διότι εν νατουρέλ. Αμέσως εκατάλαβα ότι δεν πρόκειται για Τσιαρλούν διότι ο χειρισμός της γλώσσας εν πολλά ρεσhερσhέ (ψαγμένος θα ελέαν οι καλαμαράες τζαι μάλιστα φυσιολογικά ψαγμένος, δεν ήβρα χοντροκομμένην κουβένταν). Να φανταστείς ότι έτσι όπως σου γράφω μιλώ στην κόρην μου που εν 4 χρονών (π.χ Τε τουά {σιωπή} γιατί θα φάεις πατσαρκάν), αλλά τζείνη, παρόλον που ξέρει τα μισά κυπριακά που τα γαλλίκά, που εν η κύρια της γλώσσα, άμαν μου απαντά, δεν ανακατώννει ούτε μια λέξη που την μιαν γλώσσαν μες στην άλλην. Λες τζαι έσιει σουίτς τζαι κάμνει ον – όφφ. Ενδιαφέρον που γλωσσολογικής άποψης. Διαιρωτούμαι αν αυτό το κουουουλ στύλ θα επέρναν σε κάτι πιό λογοτεχνικόν. Πάντως περιορίζει το ακροατήριον στους μυημένους τσιαρλοκυπραίους, στην παρέαν, στους συφφοιτητές. Εγώ πάντως ευχαριστήθηκα το. Αθθήμησες μου τον τζαιρόν που εσπούδαζα στο ΑΤΙ. Έτσι εμηλούσαμεν.

  3. roam365 says:

    @ Φτερούδιν: Σίουρα κερνώ!!! thanks.

    @ Aceras: Τα σέβη μου. Αρέσκει μου το μπλογκ σου τζαι να δκιεβάζω κυπριακά. Αν μη τι άλλο να μάθουμε τζαι καμιάν νέα λέξη. Δυστυχώς τα ελληνικά μου εν νεν καλά, ούτε τα αγγλικά μου άρα είμαι κάπως ‘φυλακισμένη’ στο ανάμεσα. Εν προσπαθώ να γράψω τελείως ελληνικά και ούτε θέλω. Γράφω όπως μιλώ με τους φίλους μου. Οποιαδήποτε προσπάθεια μου να γράψω έκθεση ελληνικών ή αγγλικών θα ήταν τόσο επιτηδευμένη που θα με έκαμνε να νιώθω άβολα.

tsil to speak - comments

