Home away from home #2

Προς εξαιρετικά καλή μας τύχη μια κοπέλλα γνωστή της συγκάτοικου μου θα φύει το Σεπτέβρη που το απάρτμεντ της στο Bayswater. Και επειδή εμείς ήμαστε απεγνωσμένες για roof above our head επιάμε την τηλέφωνο και είπε μας ότι εν καλό το φλατ κτλ. Ούτε που το σκεφτήκαμε. Επηάμε το. The landlord is Greek και σήμερα στο τηλέφωνο εμιλούσαμε ελληνικά ( ίντα ωραία να μεν ακούεις εγγλέζικα στο τηλέφωνο…). Το μόνο κακό το ένα δωμάτιο εν λίο πιο μικρό που το άλλο αλλά πραγματικά εν με νοιάζει να το πιάσω εγώ.

Πόσα θα μου κάτσει το καινούριο μου σπίτι…200 λίρες την ΕΒΔΟΜΑΔΑ ινκλούντινγκ το γκας και έξτρα 10-15 λίρες την εβδομάδα το νερό-ίντερνετ-ηλεκτρισμός. Ιν όδερ γουόρντς εν θα κάμνω τπτ εκτός που να αναπνέω, να τρωω το κολοφαί του MDH ( Main Dining Hall) που εν 3 λίρες , να διαβάζω και άτε άτε μια φορά την εβδομάδα να πίνω καφέ γορασιμιό. Και το Σάββατο να φκαίνω έξω και να συγκραδκιομαι να μεν πάω κανά εστιατόριο. Να μεν πιω τπτ κτλ. Λόντον φίλε μου!!! Either you are dead rich and u have the time of your life or u r normal and you get by, happy to be there έστω και με τα λίγα που μπόρεις να κάμεις.

Τωρά που κάμνω τάιπ ότι ζω Λονδίνο πιάνω τον εαυτό μου να ξιππαζεται. Σάμχοου κόμα να χωνέψω ότι γοοο μάδερφάκκερ αμ ε Λάντονερ για 7 μήνες το χρόνο…και τράστ μι φαίνεται η διαφορά με τους τουρίστες και τζίνους που μινίσκουν Λόντον. Έτο πάλε εξιππάστηκα…..

Η καινούρια μου περιοχή εν καμία σχέση με το Caledonian Road που εμίνισκα. Αν και το Κάλλι Ρόουτ κατέχει μία ξεχωριστή θέση στον εγκέφαλο μου πρέπει να παραδεκτώ ότι ήταν ένας παρακμιακός δρόμος χωρίς τπτ. Ούτε ένα κατάστημα, ούτε ένα πάμπ….ΕΥΤΥΧΩΣ είχε στα 30 μέτρα Πικκαντίλλι Λάιν και με 20 βήματα ήμουν παντού στο Λονδίνο….Αγαπώ σε Καλιντόνιαν Ρόουτ. Και θα πεθυμήσω τον πασhί που μας εχαιρέταν ούλλη μέρα πας το φορκ λιφτ.
“Hello darling, y’all roight???” και γω με ένα χαμόγελο ” m fine. how bout u????”
Μεν δείτε στις εξετάσεις ο παρέας άλλαξε το και ελάλε μου “what’s wrong darling?” και γω με μια ξινισμένη φάτσα “exams…..” .

Anyways η περιοχή χόουμ νάμπερ 2 είναι το Bayswater…αγαπημένος τόπος για τους απανταχού ‘Ελληνες…

Θα μένω πιο κοντά στο Queensway station που μου συμφέρει τα μάλα μιας και η Central Line εν as good as Piccadilly Line. Εν συζητώ την Circle που εν το Bayswater…κάθε 20 λεπτά έρκεται και κάμνει 10 μίλια 100000 ώρες.
Η περιοχή γενικά ονομάζεται Bayswater απ’ ‘οτι εκατάλαβα. Στο Bayswater βρίσκεται η Ελληνική εκκλησία της Αγίας Σοφίας. Εν επήα ποττέ τζαμέ αλλά φαντάζουμαι ότι η συγκάτοικος θα πηαίνει…και θα θέλει να με παίρνει για παρέα. Λίγο πάρατζι είναι το γκρικ ρέστοραντ Σαντορίνη που κάμνει σούβλα έτσι κάθε Κυριακή σκοπεύκω να πηαίνω να τρωω. ( α ναι είπαμε νο ρέστοραντς…κάτι θα κανονίσω!). Απέναντι που το ρέστοραντ είναι ο καφενές Byzantium που εξαναεπισκέφτηκα μιας και ο συμφοιτητής μου διαμένει δίπλα. Γκρίκ κκόφφι δέαρ και η εφημερίδα Παροικιακή ( εν δεν κάνω λάθος). Εν γίνεται να φέρνουν και την Σίττυ για να νιώθω τέλεια Λευκωσία φάση????

Πολλά κοντά στο στέιτιον του Μπέισγουότερ εν και το ρέστοραντ ο Καλαμαράς που έχει ένα τσολια ( —> http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=465420092&size=o <——) μες το δρόμο να το διαφημίζει ( που σημειώστε εν Βραζιλιάνος!) Αααχ ωραίες στιγμές τζιμέσα. Άσχετο πως ένα κεμπάπ εν και 8 λίρες…
Δίπλα εν και το icerink που επήρε τα κοπελλούδκια της η Μαντόνα πέρσι και ήταν γεμάτο παπαράτσι κτλ. Been there done that και επέρασα άψογα. Θορώ με πρωταθλήτρια στο σκωτοστικό πατινάζ. Πρέπει να δείτε τη φώτο του γόνατου μου που έγινε λιλά που τη φατζιά που έφα ( μια που τες πολλές….).

Για να πάω πανεπιστήμιο υπάρχουν 3 όπτιονς. Με τα πόδια διασχίζοντας το Κενσιγκτον Γκάρντενς πάρκο και βλέποντας 2000000 σκύλλους με τους μάστρους τους. Παίρνει κανά 30λεπτο ως την πόρτα του ντιπάρτμεντ μου και περνω που μες το Άλμπερτ Χολλ.  Με το λεωφορείο πάλε κανα 20λεπτο και το πάσο σταματά μπροστά που τα Μαθηματικά και εν τζαμέ δίπλα η Φυσική. Με το άντεργκραουντ θέλω 3 λεπτά να φτάσω στο Bayswater station και να καρτερώ την σέρκλ να να αθυμηθεί να έρτει και μετά να με πάρει χωρίς να σταματήσει μες την μέση της διαδρομής για κανά δεκάλεπτο. Μπορεί να πάρει που 15 λεπτά εώς για πάντα.

Που μπορώ να πάω με ευκολία…Notting Hill is just a stop away and i may walk as well. Knightsbridge is again half an hour away by bus. I am on Central so i go to the horkadkion Oxford Street – Totenham Court Road – Bond Street etc. Ευτυχώς έχει παντού αλλαγές για ούλλες τις άλλες γραμμές έτσι είμαι κανά 20 λεπτο αγούει που Λέστερ Σκουέαρ και πες κανά 30λεπτο που Κόβεντ γκάρντεν. Που το Κκάλλι Ροτ ήμουν πιο κοντά στα τελευταία 2 αλλά άτε θα συνηθίσω.

Δεχόμαστε φιλοξενούμενους .

2 Responses to Home away from home #2

  1. Φτερό σκοπεύει να κάμει check-in ιν δε νίαρ φιούτσιαρ, μιας και τα περσινά πλάνα για μόνιμη εγκατάσταση ίρταν ούλλα πούκουππα ιν δε λαστ μίνιτ τζαι επήρεν το απόφαση πως στο Λοντον θα πηαίνει πλέον ως τουρίστας.
    Ρε Ρόαμ, τζείνα ούλλα τα ελληνικά στέκια να μεν εσυνάφερνες τζαι το ποστ θα ήταν πρώτο. Αμάν πκιον με τους μιτσιούς που πάσιν κάπου να σπουδάσουν τζαι θυμούνται πόσο τους αρέσκουν τα σουβλάκια, οι σεφταλιές, ο ππαλουζές τζαι ο μάλλον γλυκύς!
    Aλλά εν μας είπες την πιο σημαντική διαδρομή: πώς θα πηαίνω εγώ που το Bayswater ως το Emirates Stadium?

  2. roam365 says:

    @Ftero: ρε φτερούδιν πέρσι ήμουν γειτόνισσα του Έμιρέιτς και εθόρουν το που ούλλα τα παράθυρα (εκτός που τζίνον του δωματίου μου). Μεν δεις άμαν ίσhε μάππα…ΘΑΝΑΤΟΣ. Το τουμπ ήταν ΓΕΜΑΤΟ και after the match εσταματούσαν τη κατεύθυνση που επήαιννε westbound!!! Να ρτεις και να πάμε στην παμπ την Gunners :p at Holloway Road.
    Εν βουρώ το ελληνικό στοιχείο unlike others αλλά το Bayswater είναι ελληνική φάση πολλά…δύσκολο να μεν το προσέξεις. Ishe γνωστούς μου που έπρεπε κάθε 3 και λλίο να δώκουν 8 λίρες να φαν σουβλάκια ( που έν ήταν καν ωραία). Κατσε σιορ….πήαινε καλλίτερα Fridays που εν να φάις να σπάσεις τουλάχιστον.

tsil to speak - comments

