En pira

Έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου, άνοιξα το κλιματιστικό γιατί έβγαλα ρουσούδιν, άνοιξα την λάμπα….

Δύσκολο να γράφεις άμαν ξέρεις τις φάτσες που σε διαβάζουν. Επίσης μία άψε σβήσε κατάθλιψη Παρασκευή-Σάββατο αποσυντόνισε με τα μάλα. Loss of appetite, stomach aches, headaches etc…αλλά ντάξει επέρασε μου.

Εν ξέρω τωρά πως να γράψω γιατί πριν έγραφα όπως μιλώ. Όι πως τωρά κόφτει με να γράφω σωστά…αλλά νιώθω that smth is holding me back. Περαστικά μου.

Εψές επήαμε στο 22 που εν ένα club καμιά 100 μέτρα πριν τα φώτα του Γαβριηλίδη με ένα πούντλ στη πόρτα. Ήταν τα γενέθλια μιας φίλης σο εν εμπορούσα να πω βαρκούμαι ή να τη κάμω με τρόπο. Surprisingly εν ήταν τόσο άσχημα. Μικρός χώρος, με οκ εξαερισμό και οκ κόσμο.

Το τοπ της νύκτας: το κλάπ εν οφ κόρς 2 ορόφοι στο στυλ του Zoo να σε βλέπουν οι πουπάνω….αλλά δαμέ θορούν σε και οι πουκάτω. Εννοείται είδαμε τα ούλλα….μα ούλλα λαλώ σας. Εξαιρετική θέα για τα γκάι φρεντς που ήταν μαζί μας εψές. Σήμερα ο ένας πολύ εύστοχα είπεν ότι επόνε τον αυχένα του το πρωί που εξύπνησε που το πολλή άνω θρώσκω (κοιτώ προς τα πάνω).

Σήμερα είπαμε να πάμε βουνό για αλλαγή. Τελικά η αλλαγή ήταν….κραπ. Πάμε Λεύκαρα. Εν δυνατόν που εν να μεν έχει τπτ να κάμουμε?????? Εν τουριστικό χωρκό και κοτζα μου Ντα Βίντσι επήε , εμείς εν να τα βκάλουμε σκάρτα?
Ναι κυρίες και κύριοι στα 10 λεπτά εφύαμε και επήαμε Λάρνακα. Πάλε Φοινικούδες, πάλε Βrewery αλλά τουλάχιστον τζαμέ είδαμε κόσμο. Πολλά βασανιστικό όμως να μεν έχεις το μαγιώ σου να δώκεις μέσα . Και έξερα το….ήμουν στο τσακ να σύρω το μαγιώ μες το αυτοκίνητο αλλά έπρεπε να ανακαλύψω ότι κάποιος έκατσε πας τα γυαλιά του ήλιου μου και να με ζώσουν οι δαιμόνοι. (Ναι ντάξει εγώ φταίω που τα άφηκα εκτεθημένα).

Στην τελική αποφασίσαμε ότι κανεί με τις μαννές ιδέες και we shall stick to the typical weekend stuff που κάμνουν ούλλοι οι κυπραίοι.

Φιλούδκια

ααα ο συμφοιτητής μου ήρτεν πρώτος στις εξετάσεις :-))). Αν μην τι άλλο να έρτει πρώτος Κυπραίος!!!! Φτου να με το μαθκιάσω το κοπελλούι. (νο αϊντία τι έπιασα εγώ αλλά όπως καταλαβαίνετε ο συμφοιτητής έχει σίουρο το φέρστ).

Ετέλιωσα τζαι το σίζον 3 του Χάους. Τωρά τι θα κάμνω άμαν βαρκούμαι σπίτι???

7 Responses to En pira

  1. Anonymous says:

    Exei kai koino sou pou en to ksereis . Opotan grafe gia mas ………….

  2. roam365 says:

    Debs EAN to diavazeis touto piasme tilefono. Men isaste mannoudkia na diavazete to blog kai na men mou to laleite. Kai en jen anagki na dokei giro to link tou blog se oullous tous gnostous…..aaaxxx ego fteo pou sas egnorisa ton gnosto mas pou eshi blog!!! (for those who don’t understand it ‘s ok!)

    @ anonymous: prepei na exo k empneusi ….

  3. nai xero to re gmt. eimai mia panemorfi thea tzai opoios me thorei sgxizetai, xanei tin aftosigkentrosi tou, xanei ton pousoula tou…. en exei therapeia roam…

  4. roam365 says:

    @ ftero: exasa to paixnidi dld??? ma eisai siouri oti en exei kati pou mporo na kamo?

  5. εν εshei σωτηρία παιδί μου λαλώ σου. Άμα ετυφλώθηκες από την ομορφιά μου, ετέλειωσεν. Γκέιμ όβερ.
    π.σ. θέλω την φανέλλα των χίμ. ή έστω ένι φανέλα των χίμ.

  6. Δώσε της, την φανελλα τζιαι επρησεν μας!!

  7. roam365 says:

    Φτερό που εν να κανονίσεις να πάμε για κανά ποτό να σου κάμω δώρο την άλλη μου την φανελόύδα των ΗΙΜ που πάλε εν ωραία …….

tsil to speak - comments

