Το Μελιντάκι

Αγαπούλλα, κούκλα, σκουληκάκι, Μέλο, μωράκι, μπέιπς  ,ούλλα τα “ονόματα” της Μελίντας δε κατ.

Η Μελίντα είναι γέννημα του 2004 Μάρτη. Είναι μάλλον Ιχθύς.

Mels1

Πριν από την Μελίντα είχα τον Ντάννυ.
Ο Ντάννυς ήταν κόπι πέιστ η Μελίντα αλλα στο γκρίζο.
Μια κακή μέρα, καθώς περιμέναμε για το λεωφορείο να έρτει να μας πάρει σχολείο βλέπω κάτι γκρίζο, παχύ και όμορφο α κοίτεται μες τη μέση του δρόμου.
Εσκέφτηκα ότι κάποιος θα κλέει το κάττο του και  πόσο τυχερή είμαι που ο Ντάννης εν φκαίνει στο δρόμο….μετά η αδερφή μου….παρατηρά κάπως καλύτερα. Και βλέπει την φουντωτή αλά σκιουρέ ουρά. ΟΟΟΟ ΝΝΝΟΟΟΟ. Ήταν ο καττος μας ο Ντάνης. Και τόσην ώρα εβλέπαμε τον να τον τσιλλούν τα αυτοκίνητα. Κλάμα ο λαός. Να πεθάνω…. Επήα σχολείο, στελλουμε μηνύματα της μάνας μου να έβρει το Ντάννη αμπα και εν νεν τζίνος.
Λυγμούς εγώ. Επέρασα τα ελληνικά στο τόιλετ με τες φιλενάδες να με παρηγορούν που έκλαια.
Μιλούμεν όχι πελλάρες έτσι κλάμα δεν εξανάσυρα.
Η μητέρα τότε με επερίπαιξεν ότι ήβρεν το.
Και επειδή εγώ εν είχα μόπαιλ πάνω μου τζίντην μέρα, η μάνα έκαμνεν άπντειτ την φιλενάδα που ίσhεν και ήταν στη τάξη των Ακκάουντινκ. Κάθε 15 λεπτά εβρεθούμασταν  για να μου πει αν ήβραν το Ντάνη.
Τελικά έπιασε μύνημα “he is alive”. Χαρές και παναήρκα εμείς εν ήταν ο Ντάνης ( σιγά που να μεν ήταν).  Τελικά ήταν ο Ντάνης αλλά επαιριπέξαν με για να μεν κλαίω. Μετά που 3 μέρες που εν εφάνηκε αποφασίσαν να μου πουν ότι ναι ήταν ο Ντανιέλλος μου. Προσέξετε ότι είδα τον θέμας να τον φκυαρίζουν και να τον σύρνουν μες τη διπλοκαμπινιά του δήμου. Τραγικές εμπειρίες για μια μητέρα.

Τον ίδιο καιρό η μητέρα του Ντάννη εγέννησε κάτι ψωρόκαττους που εν τους εθέλα γιατί είχα τον πέιπι Ντανιέλλο. Τελικά ευτυχώς η μητέρα μου άφηκεν ένα έτσι ράντομλι. Αυτό ήταν η Μελίντα. ΄Οταν εχώνεψα το γεγονός ότι ο γιος μου επέθανε αφοσιώθηκα στη καινούργια μου κόρη. Μάνα μου ήταν ένα σκατούι μες την κάσια…τωρά εν προς το δεινόσαυρο αρκούδα.

Dinosaur/bear

Εστειρώσαμε την για να μεν έχουμε παρατράγουδα. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι το πιο αγαπητό μέλος της οικογένειας. Όυλλοι αγαπούν και προσέχουν την, βουρούν την να τη βάλλουν σπίτι άμα φκαίνει έξω. Στην Αγγλία θορώ την μου τη γουέμπ καμ και σφυρώ της ….πεθυμώ την πολλά. Τις κρύες μοναχικές νύκτες του χειμώνα την έθελα να κοιμάται μαζί μου όπως μου έκαμνε σπίτι αλλά πού…έπρεπε να τους πιάνω και τηλέφωνο να μέικ σιούρ ότι την εβάλαν σπίτι και εν νεν μες τη κρυάδα και τες βροχές.

Το πιο φοβερόν ίνσιντετ συνέβη το Πάσχα. Εγύρεφκα την και όταν βγαίνω έξω βλέπω την μητέρα μου κλαμένη, αγκαλιασμένη με τον παππού μου. Ου γμτ λαλώ ή έπαθεν εγκεφαλικό/καρδιακό ο παππούς και όσσον επρόλαβεν τον η μάμμα.  Hang on a sec…αν εγίνετουν οτιδήποτε που τούτα ήταν ναν ήδη νοσοκομείο. ΑΜΑΝ!!!!

ΜΕΛΙΝΤΑΑΑΑ ΤΙ ΕΠΑΘΕΝ Η ΜΕΛΙΝΤΑΑΑΑ

Ακρα του τάφου σιωπή στην γειτονιά μου βασιλεύει. Σημειώστε εκατέβηκεν και ο γείτονας και ήταν μαραζωμένος.

Επαθα την. Ενόμιζα ότι έφυεν η γη κάτω που τα πόδια μου. Εξητίμασα ούλλο το κόσμο/τη ζωή μου. Κατεβαίνει και η γειτόνισσα που την ιδοποιήσαν ότι θα ήθελα ψυχολογική υποστήριξη ( η γειτόνισσα εν μια που τες φιλενάδες) και λαλώ της “πλις πε μου ότι εν νεν εσύ που την ετσίλλισες.”
Και μετά έδκιωξα την. Ετσιρίλλουν εγώ “μπροστά που το σπίτι μας???? ετσιλλίσαν την μπροστά που το σπίτι μας???” Είπα τους να μου την δείξουν.
Και ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΑΚΟΥΛΛΑ.
ΕΓΥΡΙΣΕ ΜΟΥ. ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΘΑΨΕΤΕ!!! ΕΣΑΚΟΥΛΛΩΣΕΤΕ ΤΟ ΜΩΡΟ?

Και θωρό μέσα το μωρό….το καφέ της τρίχωμα και τον σκιουρέ νούρο της. Μετά αποσύρθηκα για να πενθύσω. Δηλάδή να διαβάσω για το γκραβιτέιτιοναλ λό. Κλάμαν οι υπόλοιποι που επέθανεν η κούκλα…

Koyklara mou

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΑΚΟΥΩ ΤΗΝ ΑΡΦΗ ΜΟΥ “ΜΕΛΙΝΤΑ ΜΕΛΙΝΤΑ ΗΡΤΕΝ Η ΜΕΛΙΝΤΑΑΑΑΑ”.

Δεύτερο shock: που πότε ανασταίνονται οι κάττοι? Ξανα χάνω τον κόσμο. Φκαίνω έξω, γλήορα πάμε κτηνίατρο άμπα τζαι ήταν ανκόνσιους και τωρά ήρτεν. Τελικα θορώ εβάσταν την ο παππούς μου τζαι η Μελίντα ήταν μια χαρα.

Ε ΠΟΙΟς ΉΤΑΝ Ο ΚΑΤΤΟΣ ΚΌΠΙ-ΠΈΙΣΤ Η ΜΕΛΙΝΤΑ???????

Εθυμίθηκα ότι ίσhεν ένα που της έμοιαζε αλλά ήταν τουλάχιστο 10 κιλά πιο παστός. Πάω βρίσκω το φάδερ που την εσακούλλωσε…”Ρε παπά εν εκατάλαβες ότι ήταν πολλά πιο παστός ???”
Παπάς: ” ε ναι αλλά πας το shock μου που να καταλάβω ότι εν νεν η Μελίντα¨.

Σημειώστε ότι είδαμεν το πεθαμένον κάττο ούλλοι πλυν της αρφής μου.

Η Μελίντα χωρίς να κάμει τπτ ήταν γκράουντετ για μια δυο μέρες.

mewo

Just in case you were wondering…

Το Μελίντα βγαίνει από το τραγούδι των Opeth – Face of Melinda.

8 Responses to Το Μελιντάκι

  1. για μια φορά εν θα σχολιάσω. (δατ’ς α φερστ!). εννα πω καμια κουβέντα για τους ψωροκ.. εεεε τα γατάκια ήθελα να πω τζαι εννα μου πείτε ότι εν είμαι φιλόζωη. (όι πως εννα έχετε άδικο, αλλά τεσπα. σιωπώ χάρην της ημέρας!)

  2. Urban Tulip says:

    ρε roam….μήπως να πάρεις τη Μελίντα σε κανένα Βοδιλαην?
    εν λιγο βορτος…..
    η γλωσίτσα πάντως εν σουπερ
    Το Φτερο….είναι πρωτοπόρος στο κίνημα Προστασίας Ζώων.

  3. by the way, i mama tis melindas me poion tin ekame? me ton Winnie the Pooh? en teleia ktinon! en exanaeida pio pashi katto. impressive

  4. roam365 says:

    Men peripezete to moro mou. En mia xara opos eni. Kai paizei kai pida kai oulla. En kai a3iagapito vortaki.
    @ftero : ne akrivos! me to winnie pou tin ekame.

  5. Anonymous says:

    en kattos oxa en shillos???:P

  6. Roam says:

    moiazei me ssshillo?????

  7. […] φωτο μπορεί να ενοχλήσει: (και εδώ μπορείτε να δείτε το μωρό στις δόξες […]

tsil to speak - comments

