Άρκεψα να βαρκούμαι

Εν έχω κάτι να γράψω αλλά εν ένα ποσκόλιο τζαι τούτο…Ετέλιωσε το κορς στο CIIM άρα εν έχω κάτι να με απασχολεί. Εσκέφτηκα να πάω να βρω καμιά δουλειά….ούλλοι οι γνωστοί που δουλέφκουν είτε εν στη μάμμα/παπά τους  ή εβάλαν τα μέσα της μάμμας και του παπά για να έβρουν τη 2 εβδομάδων δουλειά.  Τις δουλειές της μάμμας και του παπά εν μπορώ να τες κάμω και τα μέσα τους σε εταιρίες είναι ανύπαρκτα.

Για παράδειγμα η μια φιλενάδα εν στο κατάστημα της μάμμας της, η άλλη στους PWC και η άλλη στην KPMG…..επροσφέρθηκα να πάω να κάμνω φραπέδες στην kpmg αφού όπως με ενημέρωσεν η φιλενάδα, η καφετζού τους εν τους προλαβαίνει! Και είχα και ιδεές πως να εμπλουτίσουμε το μενού. Δεν θα θέλατε και παγωτό, σαντιγύ πάνω που το φραπέ σας? Ή κανα φρέντο????

My dream summer job εν στον Άγιο Θέρισσο θα έλεγα, που επήα πριν κάτι καλοτζαίρκα επέρασα άψογα…δηλαδή: εταίζαν με, εκόφκαμε καλές κουβέντες, οι ανθρώποι που εγνώρισα ούλλοι ήταν κοπέλια, φουλ άκκοντισιον, εθόρουν όλων τον λογιών κόσμο, έμαθα να δκιαβάζω τέλια τσαςςςς τζίνα που φκένουν που το mri…αλλά το τοπ ήταν το φαί. ΜΑΝΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥ. ΤΕΛΕΙΑ Η ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΦΑΙ. Και ούλλοι φέρνουν το γλυκό τους κτλ. Είναι το τέλειο working environment.

Anywayssss
Last night we went to one of the filenades για να δούμε τα MAD Awards αλλά τελικά ήταν παραπληροφόρηση. Νο MAD Awards. Τελικά σταθερά στις αξίες μας εφαμε 2 πίτσες και σανγκρία (βασικά μόνο εγώ ήπια γιατί γενικά μόνο εγώ πίνω ενιταϊμ εντ ένιγουερ). Αλλά άστα χάλια η ΤV. Είδαμε τάκκους και μετά εθέλαν να δω και το τέλειο άντρα ( ποιος εν τούτος???)….τελικά έβαλα τους Discovery Civilisation και αρκέψαν να μιλούν και να μεν προσέχουν τη τηλεόραση.

9 Responses to Άρκεψα να βαρκούμαι

  1. Είμαι δουλειά… Τζοιμούμαι πάνω μου. Θέλω φραπέ! Έρκεσαι;

  2. roam365 says:

    Έρκουμαι!

  3. UrbanTulip says:

    ελατε και ποδά γιατί εννα παικτώ

  4. Χάτε! Ελάτε χούλλοι μαζί να σας τζεράσω σήμερα

  5. roam365 says:

    Κοπέλλια θέλετε να πάμε για καφέ πούποτε??? Έτσι seriously now… Πάτε κανα Κόφφι Μπίνερι που εν πιο ήσυχα και έχει καναπέδες? Ή κανα Οκτάνα. Το Στάρμπακς απαγορεύεται αυστηρά!!!

    Θενκ γιου.

    Που την άλλη μπορειτε αν δεν αντρέπεστε να ρτετε σπίτι μου να κάτσουμε πουκάτω που την ομορφη μου την μουριά που εν δροσια και να σας κάμω εγώ το φραπεδάκι!

  6. Θέλουν και οι κουέλλες!!!
    εβαρεθήκαμεν τα χωράφκια….εν τζιαι πυρά….γάλα εννα χει στον καφέ οξά να φέρουμε το δικό μας;;

  7. Εθυμήθηκα τον τζιαιρό που ήμουν καφετζής στο στρατό τζιαι εκουρτήστηκα να τους κάμω φραπέ με πέιλης 1λίρα….

  8. Χάτε ρε κοπέλια. Χούλοι μαζί στο Κόφι Μπίνερι.

  9. unsaid says:

    thelo tziai ego!!!!!!!!! kati tora…kai PANTA :)

tsil to speak - comments

