Η αρφή μου

Η αρφή μου…είναι η γη
(εγώ είμαι ο ουρανός επειδή έχω άστρα  mwhaha).
H αρφή μου στο μαρούλλι τρώει το άσπρο κράντσι παρτ εγώ τρώω το πράσινο.
Η αρφή μου έχει στυλ (στα ρούχα) εγώ έχω 3 τζήνς και 5 φανέλλες.
Η αρφή μου θέλει να σπουδάσει ‘ drama and theatre’  και γω σπουδάζω φυσική.
Η αρφή μου πληγώνετε που τους άλλους, εγώ χέζω τους άλλους…
Η αρφή μου εν πιο μιτσά άρα κάμνει τες δουλειές του σπιτιού, εν πιο μαμμόθρεφτη γιατί εγώ ήμουν πρώτη και είχα το choice  σε πιο γονιό να έχω αδυναμία. Εδκιάλεξα το φάδερ ( εν νεν έτσι που κάμνουν τα κοριτσάκια?). Η αρφή μου αναγκαστικά εδκιάλεξε τη μάδερ.

Η αρφή μου εν άσπρη ενώ εγώ είμαι μαύρη.
Η αρφή μου περνά άπειρες ώρες μπροστά που τον καθρέφτη ( εν φκένει έξω που σπίτι χωρίς να εν κάπως σασμένη), εγώ πάλε….θάνατος να σαστώ για να φκω!

Η αρφή μου σιωπά, εγώ μιλώ….

Εψές εμάλλωσαμε.
Εστείλαν της ένα φάκελλο που το θέατρο της και πολλά ασυναίσθητα είπα της με το υφάκι “οοοο εν η υποψηφιότητα για Όσκαρ?” και ετσουνιάστηκε…εν μου εμίλαν και για ΠΡΩΤΗ φορά  μετά που ώρα εμίλησε μου νευριασμένα.
Είπε μου ότι εν έχω δικαίωμα να την περιπαίζω για το θέατρο (επειδή περιπαίζω την…παθολογικά εν μπορώ να σταματήσω….ΕΝ ΜΠΟΡΩ!!! ), ότι είμαι μωρό και ανώριμη (YEESSSSSS ) και ότι μάλλον εν έχω όνειρα για τον εαυτό μου και τζίνη τουλάχιστον έχει.

Ούπς…αλήθκια επιράκτηκε! Εννοείτε ότι είπα της και γω 2-3 αποστομοτικές κουβέντες και  ότι δικαιούται να με περιπαίζει ότι εν να πιάσω Νόμπελ.  Δεν της εξαναμίλησα ώσπου να κάμει τζίνη την υποχώρηση ( που εννοείται επίσης ότι ήταν να κάμει!).

Αλλά το συμπέρασμα είναι: το μωρό εμεγάλωσε!

One Response to Η αρφή μου

  1. Starry Night says:

    Κάτι μου είναι γνώριμο σε αυτά που περιγράφεις…α, ναι! Η δική μου αρφή. Τσίλτρεν ττουντέι α?

tsil to speak - comments

