Normalcy

Oh God yesterday was a brilliant day ( a normal summer day that is…).

Μετά από την επιμονή μου να τα ξανάβρουμε  with the guys i think i managed it. Εξιπικρεψαν οι κοπέλλες και όλα (πιστεύω) είναι έστω και κάπως ΟΚ.

Προχτές πήγαμε στο Coffee Beanery ( απέναντι που την Blinkers) και άρεσε μου πολλά. Βασικά εν τέλια Στάρμπακς φάση αλλά παν πιο μεγάλοι ανθρώποι και έχει μεγάλο outdoors χώρο. Νομίζω ένα ποστ θα είναι αφιέρωμα στα Λευκωσιάτικα κκαφέ που πολλαπλασιάζονται exponentially.

Yesterday οι κοπέλλες αποφασίσαν να παν για κάποιον παράξενο λόγο στον Άγιο Ηρακλείδιο στην Ταμασό. Εγώ επήα για να φκάλω φωτογραφίες (που τελικά εν τέλια γιαξ και είμαι άχρηστη φωτογράφος). Πάμε μια χαρά….Εγώ εφόρουν φανελλούδα μαύρη με τζίνο το σήμα το  heartagram των Him ( όχι εν μου αρέσκουν αλλά η φανέλλα εν δώρο και αρέσκει μου)…οι κοπέλλες επαρανοήσαν γιατι τάχα εφόρουν πεντάλφα. Εν κανεί είχα πιάσει και φόρμα να φορήσω πουπάνω που το κοντοπαττέλονο μου!!!!!!!!

Anyways φτάνουμε, και ωωω χαρά!!! Εμφανιστήκαν και future συναδέλφισσες μου ( εν είπαμε ότι θα πάω μοναχή αν δεν σταυρώσουμε αντρική παρουσία?). Νομίζω πρέπει να αφήκω μουστακούδι και να τελειώσω ι το πτυχίο και μια χαρά!!! { για να είμαι ειλικρινής οι μοναχές εχτές ήταν μια χαρα…}.

Πάμε να προσκυνήσουμε τάχα…φιλούμε τις εικόνες (εν ονομάζετε εικονολατρεία τζαι τούτο?!?!?!) και μετά να σου τες κοπέλλες κάθουνται στους σκάμνους σαν τες ωσίες μαρίες…Γυρίζω και λαλώ τους “ίντα που εν να πιούμε και καφέ” με το γνωστό μου υφάκι…ε τζαμέ εσπουρτίσαν, εκατάφερα τα!!!!! Επροσευχηθήκαν μπλα μπλα μπλα…

Έξω έσhi ένα περίπτερο και επήα να πιάσω νερό και ποτζίνο το γλυκό αμύγδαλο. Το νερό ήταν μπαγιάτικο….και το δικό μου ποτσούι αμύγδαλο εμύριζε τραχανα!!!

Μετά εχαθήκαμε στους  Εργάτες και στα Ανάγυα. Στους εργάτες είχε ταπέλλα για την οικία του ιερέα…..νο κόμμεντ. Αλλά κατά τα άλλα συμπαθώ πολλά τους εργάτες και τα ανάγυα γιατί εν πολλά μες τα δέντρα και τις χωραφκιές.

Μετά ήβραμε φρι προσκλήσεις για τα Cyprus College Music Awards και είπα να πάω για να συγκρίνω τη διαφορά στο μοναχισμό και στο ξέκωλο-ξώβυζο και μετά να αποφασίσω πιο μου κάμνει παραπάνω ( βασικά επήα για το Δημητράκι το Κοργιαλλά…….). Αν δείτε 4 πλάσματα να χώνουντε που τη κάμερα και ναν μεγάλοι σε σχέση με τα 13χρονα εμείς είμαστε. Εγώ και ο άλλος ήταν να πεθάνουμε…Ε ΠΕΛΛΕ να πεθάνω κυριολεκτικά. Η άλλη εν η μόνη φαν του Γιώργου Παπαδόπουλλου ( dont worry an den ton 3erete!) και να τσιριλλα για τον δικό της. Εγώ να τσιριλλώ του Δημητράκι μου στο Ρεντ κάρπετ “στείλμου το τηλέφωνο σου” ( τελικά εν μου το έδωκε….μάλλον ούτε που με άκουσε).  Μετά να κάμνουμε το πόσο σαρπράιζντ είμαστε που τα έπιαεν ούλλα ο Χ”Γιάννης που αντιπαθώ (μουσικά). Τοπ, τοπ η νύκτα ( νέβερ αγκέν).

Μετά επήαμε για γυρό και στο Ζορπά στο καιμακλί με το κκαφέ τάχα μου. Εν πιο ωραία τα ποτά τους που τα άλλα καφέ άκτουαλλι…εν πιο καφεοϊδές. Πολλές μαλακίες με την Pajera και DVD.

I love summer.

Also…εψες είδα το τελευταίο Παρα Πέντε…κλάμα ο λαός ( και να πεις ότι εν έξερα ίντα που ήταν να γινεί αφού είπαν μου!).  Τέλειο το Παρα Πέντε. Νομίζω εν και πιο καλό που του Δύο Ξένους (νε μεν επρίσαν μας το με τις επαναλήψεις αλλά την πρώτη φορά ήταν πολλά ωραίο), και πιο καλό που το Είσαι Το Ταίρι μου…

4 Responses to Normalcy

  1. anonymous says:

    ε σαν σειρά οκ, αλλα σαν κομωδία νο γουέι καλλύτερη που το είσαι το ταίρι μου. Κόμα τζαι το 50-50 εν καλύτερο που το παρα πέντε σαν κομωδία!

    so u think u can dance????/ εν θωρείς??
    LUCAS GOGO!

  2. roam365 says:

    agapite anonyme, to para pente en to ipologizo san komodia…en ena blend. Kai anyway en moy areskei na katigoriopio so opos kai na itan, itan a4ogo. Very witty and brilliant. Oxi en eida So You Think you can dance, imoun agglia….alla enas kritis en very hotttt!

  3. melina says:

    Exo tosa sxolia pou enixerw po8en na arkepso :P

    e8imises mou poso orea epernoun kipro ta kalokairia kai ezilepsa :) etsi xalares meres pou exorousan oulla mes to programma kai (fisika) sto telos tis nixtas zorbas sto kaimakli gia almira kai kafe i galatoui.

    xerome pou ta ivrete i parea, en krima genika na xanete mia sxesi opiasdipote morfis gia pikries kai parexigiseis…

    alla tze seis… agion irakleidion?????? poson a8kiasin?!

    kai episis to spiti tou papa en polla simantiko simio sto xorko mou kai i tapella einai aparaititi :P kata ta alla se euxaristoume gia ta kala sou logia :)

    to teleuteo epeisodio tou para penta itan ipervolika vareto… genika epsiloevlepa to mesa mesa alla to extesino epeisodio apla en eproxorouse me tpt.

    o korgialas enepiaen tpt?

    Xero ton Giorgo Papadopoulo itan sto sxoleio mou, xerome pou akouw pos exei fans :P

  4. firfiris says:

    Kalopernas thoro se. Ate jie na se do Agia na se dw.

tsil to speak - comments

