Λευκωσία μου, αμαρτία μου, αγάπη μου μεγάλη

Επιτέλους σπίτι.

Εψες επήα με τις φιλενάδες για ψάρι σε γνωστό εστιατόριο του Στροβόλου και μπορώ να πω ότι εθορούσαν μας ούλλοι σαν να και είμαστεν που τον Άρη…ίσως επειδή εν είχαμε πιάσει τα -άντα αντίθετα με όλους τους άλλους?

Μετά ωωωχχχχ επήαμε το γυρό της Nic και των περιχώρων της.

Μάνα μου Λευκωσία μου αγαπώ σε και πεθυμώ σε.
Πάντα με τα στενά σου τα δρομούδκια και την σκοτεινιά.
Που τη Δευτερά ως την Αγλαντζια επήαμε εκτες! ( Εν μινίσκω Δευτερά!!!).
Επεράσαμε που τα αγαπημένα μας νεκροταφία ( όχι εν είμαστε morbid, ούτε υποτιθέμενοι γκοθάες απλά έχουμε κάποιες αγαπημένες αναμνήσεις …).
Και επήαμε σε τζίνο της Αγλαντζίας που εν πας το λόφο και θορείς ούλλη την Nic.
Άψογα.
Και σαν εφκέναμε το ανήφορο άψεν η λαμπόύα της πεζίνας χαχαχα, εν κανεί εshesthken πάνω της η μια η φιλενάδα που το νεκροταφείο, ενόμιζε πως ήταν να μείνουμε και τζαμε…αααχ.

Λευκωσία is my home.
Δεν ευκήκαμε έξω σε κκαφέ και μαλακίες…γιατί ο κόσμος της Λευκωσίας εν κάπως…παράξενος.
Ερέξαμε που το Starbucks ( κάποτε ήταν το hang out place μας) και είδαμε τους ρόκολους και τις ροκόλες να κάθονται….ούλλοι ήταν κοπι πέιστ.
Shock shock horror horror.
Μα πού ήρτα σιόρ???????? Έφυα που το Λοντον μου για δαμέ?  Αλλά ντάξει θα κάμω adapt.

Εννοείται οι μέιλ φρέντς εχέσαν μας παντελώς άρα η θεωρία μου περί σχέσεις εξ αποστάσεως κρίνετε ως σωστή. Έχουν τους καινούριους τους φίλους που εν πιο κκκουλ και παν πρωταρά, taj mahal ( what the fuck??? πότε άνοιξε?) , clubs, σταρμπακς, θάλασσα, ψώνια….και μεις εμείναμε 3 κοπέλλες μόνες σαν τις λεμόνες χωρίς ανδρική παρουσία.

Αποσύρομαι λοιπόν για 3 μέρες στην Πάφο να ασκητέψω να δω αν κάμνω για μοναχή.

Au revoir then, have a lovely weekend και φίνγκερς κροοσστ να σταυρώσουμε κανένα από το άλλο φύλο, (και για παρέα αλλά και για το άλλο δεν λέμε όχι) γιατί πόσο καιρό 3 γενέτζες μόνες εν να βαρηθούμε!!!!!!!

3 Responses to Λευκωσία μου, αμαρτία μου, αγάπη μου μεγάλη

  1. apotinedra says:

    Καλό…ψάρεμα! Να αποκτήσουν τζε λιον ενδιαφέρον οι διακοπες σας!

  2. melina says:

    νο μορ σταρμπακς? Πως και?
    εσιει και στην Αθηνα ταζμαχαλ, σταθερη αξια για τους κυπριους φιλους μας.
    Καλη διασκεδαση στην Παφο! ελπιζω να ανακαλυψεις οτι εν καμνεις για μοναχη :P

  3. roam365 says:

    @Απο Την Εδρα: άστα…χάλια το ψάρεμα, νομίζω θα πάω για κυνήγι με shipetto, mpam kai kato opote 8elo ego.
    @Melina: The starbucks situation is deeply related to our ex-parea so it is kind of hurtful to go back…Elpizo nan kalo tzino tis Lidras ehehe :-))

tsil to speak - comments

